Łowicz: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Łowicza
Numer ogłoszenia: 263358 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Łowicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa, montaż, uruchomienie 13 kpl. kamer zintegrowanych z głowicą obrotowo-uchylną, dzienno/nocna z kpl. obudów i wysięgników dostosowanych do miejsc instalacji, wraz z zasilaczem i innymi elementami niezbędnymi do prawidłowej pracy kamery (skrzynka przyłączeniowa, itp.). 2. Dostawa, montaż, uruchomienie 1 kpl. pulpitu sterującego kompatybilnego z oferowanymi kamerami, mogącego obsłużyć minimum do 30 kamer. 3. Dostawa, montaż, uruchomienie cyfrowego rejestratora wizji (montaż w szafie RACK 19 cali) w konfiguracji 16-tu wejść, zapis na twardych dyskach z kompresją JPEG 2000. 4. Dostawa oprogramowania kompatybilnego z systemem rejestratora, niezbędnego do odtwarzania materiału nagranego na płycie CD lub DVD na innym komputerze. 5. Dostawa, montaż, uruchomienie 1 kpl. pulpitu sterowania rejestratorem kompatybilnego z oferowanym urządzeniem rejestrującym. 6. Dostawa, montaż, uruchomienie 13 kpl. modemów światłowodowych. 8.Dostawa, montaż, uruchomienie 1 szt. monitora 19 cali LCD kolor. 9.Dostawa, montaż, uruchomienie 13 kpl. zasilaczy UPS (dla kamer miejskich) do zamontowania w skrzynkach hermetycznych przy kamerach, celem podtrzymania napięcia przez min. 30 minut od zaniku napięcia. Zasilacze winny mieć możliwość zdalnego (np. radiowego) resetu zasilania kamery o parametrach nie niższych niż wskazane poniżej. 10. Dostawa, montaż, uruchomienie 1 kpl. zasilacza UPS z dodatkowym modułem akumulatorów w obudowie RACK 19 do zasilania urządzeń stacji monitorującej przez czas min. 30 minut od zaniku napięcia. 11. Dostawa, montaż szafy RACK z wymuszonym obiegiem powietrza dostosowanej rozmiarami do urządzeń stacji monitorującej. 12. Podłączenia zasilania do przyłączy elektrycznych wszystkich punktów kamer, zgodnie z warunkami Zakładu Energetycznego, dokumentacją i wymogami administratorów obiektów, do kamer i urządzeń stacji monitorującej. 13.Wykonanie przyłączy sygnałowych pomiędzy doprowadzeniami sieci transmisji sygnałów, a punktami montażu kamer zgodnie z wytycznymi wykonawcy systemu sieci światłowodowej. 14. Dostawa, montaż, uruchomienie innych urządzeń i elementów oraz materiałów i osprzętu instalacyjnego, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu w tym również elementów wyposażenia stanowiska monitorującego, zgodnie z załączoną dokumentacją. (Krzesło obrotowe z podłokietnikiem - 1 szt., biurko komputerowe o wymiarach - 140 x 70 x 75- 1 szt., szafa ubraniowa jednodrzwiowa o wymiarach - 180 x 50 x 40 - 1 szt. - w kolorze wiśnia). 15. Montaż konfiguracji i oprogramowanie systemu. 16. Pełne szkolenie personelu z zakresu obsługi użytkownika oraz podstawowej diagnostyki systemu. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone podpisanym przez uczestników oświadczeniem. 17. Opracowanie i przedstawienie Inwestorowi szczegółowego harmonogramu prac. 18. Odbiór techniczny przedmiotu zamówienia poprzedzony niezbędnymi odbiorami cząstkowymi i testami akceptacyjnymi. 19. Prowadzenie serwisu i konserwacji systemu w okresie obowiązywania gwarancji (oferowana cena winna uwzględniać również koszty związane z serwisem i konserwacją). szczegółowe parametry sprzętu okresla SIWZ. Dopuszcza się zastosowanie sprzętu innego niż podany w dokumentacji technicznej, ale o parametrach nie niższych niż wskazane projekcie oraz w niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Koncesji na działalność z zakresu technicznej ochrony mienia, certyfikatów lub poświadczeń bezpieczeństwa na zakres inwestycji objęty klauzulą informacji niejawnych, autoryzacji technicznych i certyfikatów producentów lub przedstawicieli producentów oferowanych urządzeń uprawniających do instalacji, konfiguracji bądź oprogramowania i serwisowania oferowanego sprzętu). Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 (trzy) zamówienia polegające na dostawie i montażu monitoringu wizyjnego, przy czym co najmniej jedna dostawa miała wartość nie mniejszą 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy bezpośredniej realizacji zamówienia dysponował lub miał zapewnione dysponowanie osobami posiadającymi Licencje Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum pierwszego stopnia. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy bezpośredniej realizacji zamówienia, dysponował lub miał zapewnione dysponowanie osobami posiadającymi Licencje Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum pierwsOcena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy.zego stopnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, musi obejmować co najmniej dzień składania oferty; Wykonawca, który zostanie wybrany na Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Obowiązek ten nie dotyczy Wykonawcy, którego polisa lub inny dokument ubezpieczenia złożony wraz z ofertą obejmuje okres objęty realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) nie obejmującego całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ten zobowiązany jest przedstawienia Zamawiającemu kolejnych opłaconych polis lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego
Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, budynek C, pok. 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, Sekretariat - pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa busa 8 - osobowego lub 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla PCPR w Łowiczu
- Dostawy odczynników serologicznych i odczynników do zamkniętego systemu DIA MED wraz z dzierżawą doposażenia
- Remont elewacji zabytkowego magazynu zbożowego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 CKZ w Łowiczu
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych zestawów do zdalnego monitorowania tachografów na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 1 - ul. Karola Miarki 40
- BUDOWA AUTOSTRADY A4 Polska,ODCINEK:KLESZCZÓW-SOŚNICA-REALIZACJA ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA AUTOST.A4 NA ODCINKU WROCŁAW (BIELANY)-NOGOWCZYCE KONTRAKT:FS 2000/PL/16/P/PT/001-04b - stacje monitoringu ruch,meteorologiczne i znaki zmiennej treści.
więcej: Urządzenia monitorowania ruchu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.