eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Modernizacja pracowni i wymiana instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania na dolnej kondygnacji budynku ZSU w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wolności 12 - Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Ostrów Wielkopolski: Modernizacja pracowni i wymiana instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania na dolnej kondygnacji budynku ZSU w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wolności 12 - Etap II
Numer ogłoszenia: 26330 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu.osw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pracowni i wymiana instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania na dolnej kondygnacji budynku ZSU w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wolności 12 - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY BUDOWLANE - WYKOŃCZENIOWE W PRACOWNI TECHNOLOGICZNEJ 2 (pom. 015) 1.1 Izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej, zbrojonej gr. 5,4 [mm] - 64,906 [m2], 1.2 Beton spadkowy - 54,97 [m2], 1.3 Dostawa i ułożenie płytek podłogowych antypoślizgowych, nieścieralnych o wymiarach 60 x 60 [cm] na kleju epoksydowym - 54,97 [m2], 1.4 Dostawa i ułożenie płytek ściennych, łatwych do utrzymania czystości w jasnym pastelowym kolorze o wymiarach 60 x 30 [cm] na kleju epoksydowym - 95,835 [m2], 1.5 Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych - 3 kpl., 1.6 Dwukrotne malowanie sufitu farbą akrylową - 54,97 [m2]. 2. ROBOTY BUDOWLANE - MAGAZYN ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (SCHOWEK PORZĄDKOWY) (pom. 013) 2.1 Rozbiórka istniejących schodów żelbetowych - 2,035 [m3], 2.2 Strop gęstożebrowy TERIVA II - 8,48 [m2], 2.3 Wieniec żelbetowy C25/30 - 0,764 [m3], 2.4 Tynk wewnętrzny sufitu kat III - 8,48 [m2], 2.5 Tynk wewnętrzny ścian kat. III - 12,20 [m2], 2.6 Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych - 1 kpl. 3. ROBOTY BUDOWLANE - SZATNIA PRACOWNI TECHNOLOGICZNEJ 2 (pom. 026) 3.1 Dostawa, montaż, podłączenie grzejnika płytowego CV33 900 x 900 - 1 [kpl.], 3.2 Fundament żelbetowy C25(30 pod ściankę działową o przekroju 30 x 30 [cm] - 0,466 [m3], 3.3 Ścianka działowa z cegły ceramicznej pełnej 15 [MPa] gr. 12 [cm] - 14,40 [m2], 3.4 Tynk wewnętrzny kat. III - 28,801 [m2]. 3.5 Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych - 1 kpl., 3.6 Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową - 49,964 [m2]. 4. ROBOTY BUDOWLANE - SZATNIA SZKOŁY (pom. 025) 4.1 Dostawa, montaż, podłączenie grzejnika płytowego CV33 900 x 900 - 2 [kpl.], 4.2 Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych - 4 kpl., 5. ROBOTY BUDOWLANE - MAGAZYN WYPOSAŻENIA SZKOŁY (PRALNIA - SUSZARNIA) (pom. 027) 5.1 Wykucie w ścianie gr. 12 [cm] otworu wejściowego o wymiarach 104 x 295 [cm] - 2.132 [m2], 5.2 Obróbka tynkarska ościeża - 5,14 [m], 5.3 Tynk kat. III na zamurowanym otworze drzwiowym - 4,20 [m2], 5.4 Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych - 3 kpl. 6. ROBOTY BUDOWLANE - KORYTARZ POŁUDNIOWY (pom. 012 + 016) 6.1 Rozkucie otworów istniejących do wymiarów normatywnych - 2,63 [m3], 6.2 Skucie cokołów lastrikowych - 6,626 [m2], 6.3 Wykonanie przesklepień otworów drzwiowych z dwuteownika 140 - 37,0 [m], 6.4 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III - 155,584 [m2], 6.5 Wewnętrzne gładzie gipsowe - 155,584 [m2], 6.6 Malowanie tynków wewnętrznych farbą akrylową - 155,584 [m2], 6.7 Malowanie tynków wewnętrznych lakierem bezbarwnym ochronnym - 54,454 [m2], 6.8 Okładziny podłogowe z płytek nieścieralnych 60 x 60 [cm] o parametrach technicznych i ułożonych jak płytki w północnej części korytarza - 79,28 [m2], 6.9 Dostawa, montaż sufitu podwieszonego 60 x 120 [cm] o parametrach technicznych, w układzie i kolorze jak w północnej części korytarza - 72,43 [m2], 6.10 Dostawa i montaż na ścianach systemowych listew odbojowych jak w północnej części korytarza - 55 47 [m] 6.11 Montaż opraw oświetleniowych systemowych LED w suficie podwieszonym - 12 kpl., 6.12 Montaż opraw oświetleniowych awaryjnych systemowych LED w suficie podwieszonym - 3 kpl., 7. STOLARKA DRZWIOWA 7.1 Ościeżnice drewniane regulowane - 35,994 [m2], 7.2 Skrzydła drzwiowe drewniane, wewnętrzne - 20,910 [m2]. Uwaga! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie budowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo młodzieży szkolnej, pracownikom szkoły i przechodniom, m.in. zapewnić odpowiednie wygrodzenie, zabezpieczenie i oznaczenie terenu budowy, 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zaplecze budowy oraz socjalno-sanitarne dla pracowników poza budynkami szkoły. 4) Wykonane dzieło musi być na dzień odbioru końcowego wolne od wad i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5) Zastosować płytki podłogowe i ścienne w sali technologicznej o takich samych parametrach technicznych, kolorystyce i ułożeniu jak w istniejącej sali technologicznej piwnicy w części północnej budynku (płytki okładzinowe podłogowe 60x60 cm (Płytki gres porcellanato nieszkliwione posiadające minimalne parametry zgodne z normą PN-EN 14411 wg załącznika G Płytki ceramiczne prasowane na sucho o małej nasiąkliwości wodnej E[gt]0,5%, Grupa B Ia UGL), odporne na ścieranie wgłębne mniejsze niż 130 [mm2], skuteczność antypoślizgowa wg DIN 51130 - NPD, R9,R10,R11, Odporność na działanie środków domowego użytku wg. met. badań min UB, Odporność na plamienie wg. met. badań 3-5). 6) Zastosować płytki ścienne sali technologicznej piwnicy o wymiarach 60 x 30 [cm] o takich samych parametrach technicznych, kolorystyce i ułożeniu jak w istniejącej sali technologicznej piwnicy w części północnej budynku 7) Zastosować płytki podłogowe i cokół korytarza piwnicy o wymiarach 60 x 60 [cm] o takich samych parametrach technicznych, kolorystyce i ułożeniu jak w istniejącym korytarzu piwnicy w części północnej budynku. 8) Wykonać sufit podwieszony piwnicy o takich samych parametrach technicznych, kolorystyce i ułożeniu jak w istniejącym korytarzu piwnicy w części północnej budynku. 9) Zamontować stolarkę drzwiową korytarza piwnicy o takich samych parametrach technicznych, kolorystyce i montażu jak w istniejącym korytarzu piwnicy w części północnej budynku. Ościeżnice w części regulowane na pełną szerokość muru, na pełną szerokość muru pod kątem 45 st. i standardowe o szerokości 12 [cm]. Wszystkie ościeżnice wykończone są portalami obustronnie. 10) Zastosować odbojnice ścienne korytarza piwnicy o takich samych parametrach technicznych, kolorystyce i montażu jak w istniejącym korytarzu piwnicy w części północnej budynku. 11) Zastosować oświetlenie sufitowe korytarza piwnicy LED o takich samych parametrach technicznych, estetycznych, kolorystyce i montażu jak w istniejącym korytarzu piwnicy w części północnej budynku. 12) Otwory w płytkach ściennych i podłogowych pracowni technologicznej pod wyjścia instalacyjne sanitarne, c.o., elektryczne wykonać zgodnie z załącznikiem nr 5 - rysunki technologiczne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.3. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (wg wzoru), Wypełniony kosztorys ofertowy (wg wzoru )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 12 - pokój 102 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.