Koszalin: Remont 6 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Batalionów Chłopskich 82/2, ul. Młyńskiej 75/10, ul. Budowniczych 5/14, ul. Powstańców Wielkopolskich 38/3B,
ul. Mariańskiej 8/1A i ul. Przemysłowej 4H/15
Numer ogłoszenia: 263214 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 6 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Batalionów Chłopskich 82/2, ul. Młyńskiej 75/10, ul. Budowniczych 5/14, ul. Powstańców Wielkopolskich 38/3B, ul. Mariańskiej 8/1A i ul. Przemysłowej 4H/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 6 pustostanów położonych w Koszalinie przy ul. Batalionów Chłopskich 82/2, ul. Młyńskiej 75/10, ul. Budowniczych 5/14, ul. Powstańców Wielkopolskich 38/3B, ul. Mariańskiej 8/1A i ul. Przemysłowej 4H/15; Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. pustostan ul. Batalionów Chłopskich 82/2: 1.1. roboty budowlane, w tym. m.in.: wymiana posadzki z tworzyw sztucznych montaż listew przyściennych z polichlorku winylu, wymiana progów drzwiowych, wymiana ościeżnic, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie rur farbami olejnymi, przestawienie pieców licowanych kaflami, wymiana kuchni gazowej 4-palnikowej, wymiana zlewozmywaka emaliowanego wraz z osprzętem, wymiana miski ustępowej wraz z osprzętem, wykonanie próby ciśnieniowej instalacji gazowej, wykonanie opinii kominiarskiej. 2. pustostan ul. Młyńska 75/10: 2.1. roboty budowlane, w tym m. in.: wymiana posadzki z tworzyw sztucznych montaż listew przyściennych zerwanie starych tapet malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników i rur farbami olejnymi odgrzybianie 2.2. roboty sanitarne, w tym m.in.: wymiana i regulacja kuchni 4-palnikowej z piekarnikiem wymiana miski ustępowej wraz z osprzętem wymiana rur o średnicy 25 mm 2.3. roboty elektryczne, w tym m.in.: wymiana przewodów elektrycznych , montaż osprzętu elektrycznego, montaż tablicy TM, montaż dzwonka 230V badanie i pomiary: obwodu elektrycznego NN 1-fazowego, wyłącznika różnicoprądowego, pomiary skuteczności zerowania, 3. pustostan ul. Budowniczych 5/14: 3.1. roboty budowlane, w tym m.in.: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podokienników, naprawa posadzki cementowej, wymiana posadzek z tworzyw sztucznych, montaż listew przyściennych z polichlorku winylu, wklejenie poziomej taśmy uszczelniającej, malowanie farbami lateksowymi ścian, malowanie farbami emulsyjnymi, farbami olejnymi, demontaż szafek kuchennych i szafy wnękowej, 3.2. roboty elektryczne, w tym m.in.: wymiana przewodów elektrycznych , montaż osprzętu elektrycznego, montaż tablicy TM, montaż dzwonka 230V badanie i pomiary: obwodu elektrycznego, wyłącznika różnicoprądowego, pomiary skuteczności zerowania, 3.3. roboty sanitarne, w tym m.in.: wymiana i regulacja kuchni gazowej 4-palnikowej wymiana miski ustępowej wraz z osprzętem, wymiana zlewozmywaka, umywalki, wanny wraz z osprzętem wymiana pieca gazowego wymiana rurociągu stalowego O 32 mm, O 25 mm wykonanie próby instalacji gazowej 4. pustostan ul. Powstańców Wielkopolskich 38/3B: 4.1. roboty budowlane, w tym m.in.: wymiana posadzki z tworzyw sztucznych, przykręcenie do podłoża płyt OSB wymiana progów drzwiowych, regulacja okien 1,80*1,50 malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie ścian farbami olejnymi, malowanie rur farbami olejnymi, wymiana wanny stalowej wraz z osprzętem, wymiana miski ustępowej wraz z osprzętem 4.2. roboty elektryczne, w tym m.in.: wymiana przewodów elektrycznych , montaż osprzętu elektrycznego, montaż tablicy TM, montaż dzwonka 230V, badanie i pomiary: obwodu elektrycznego, wyłącznika różnicoprądowego, pomiary skuteczności zerowania, montaż (wymiana) grzejnika elektrycznego o mocy do 1,5 kV, montaż (wymiana) bojlera na ciepłą wodę o mocy do 1,5 kV. 5. pustostan ul. Mariańska 8/1A: 5.1. roboty budowlane, w tym m.in.: wymiana posadzki z tworzyw sztucznych, przykręcenie do podłoża płyt OSB montaż listew przyściennych z polichlorku winylu, wymiana progów drzwiowych, tynkowanie, szklenie ram okiennych, wymiana ościeżnic, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie ścian farbami olejnymi, postawienie pieców licowanych kaflami, postawienie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, wymiana zlewozmywaka emaliowanego wraz z osprzętem, wymiana miski ustępowej wraz z osprzętem. 5.2. roboty elektryczne, w tym m.in.: wymiana przewodów elektrycznych , montaż osprzętu elektrycznego, montaż tablicy TM, montaż dzwonka 230V, badanie i pomiary: obwodu elektrycznego NN 1-fazowgo, wyłącznika różnicoprądowego, pomiary skuteczności zerowania, montaż (wymiana) kuchenki elektrycznej o mocy do 3,5kW, montaż (wymiana) podgrzewacza elektrycznego o mocy do 3,5 kW. 6. pustostan ul. Przemysłowa 4H/15: 6.1. roboty budowlane, w tym m.in.: szpachlowanie ścian, malowanie tynków farbami olejnymi, malowanie tynków farbami emulsyjnymi, demontaż glazury, mycie podłóg i ścian. 6.2. roboty sanitarne, w tym m.in.: wymiana miski ustępowej typu Kompakt, wymiana umywalki wraz z osprzętem, wymiana zlewozmywaka blaszanego, dostawa i montaż kuchni elektrycznej 2-palnikowej. 1) Szczegółowe zakresy robót dla każdego lokalu zostały określone w kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę winien wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2013 r. poz 1409 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda obejmującą budowę lub przebudowę lub remont budynków lub lokali
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej w ograniczonym zakresie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesiące przy realizacji robót elektrycznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów.2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawce reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo określające zakres umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - gwarancja - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do specyfikacji. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zbm.koszalin.ibip.pl lub w siedzibie zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych Koszalin ul. Połczyńska 24, pokój nr 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 09:55, miejsce: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych Koszalin ul. Połczyńska 24, pokój nr 307 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- 3.2024 Rozbiórka stropu budynku usługowego po byłej Komendzie Powiatowej Policji w Świdwinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.