eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Teren rekreacyjno-sportowy dla mieszkańców osiedla Stabłowice - zagospodarowanie terenu przy ul. Wełnianej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Wrocław: Teren rekreacyjno-sportowy dla mieszkańców osiedla Stabłowice - zagospodarowanie terenu przy ul. Wełnianej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 263184 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207110 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Teren rekreacyjno-sportowy dla mieszkańców osiedla Stabłowice - zagospodarowanie terenu przy ul. Wełnianej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy ul. Wełnianej we Wrocławiu (część kwartału wydzielonego ulicami Górecką, Samotną i Wełnianą), polegające na wykonaniu: polany do gier zespołowych/sportowych, placu zabaw wraz z urządzeniami siłowni zewnętrznej o nawierzchni poliuretanowej, placu do wypoczynku o nawierzchni grysowej oraz wyposażeniu terenu w elementy małej architektury i zieleń. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: Etap I: wykonanie robót budowlanych tj. zagospodarowanie terenu przy ul. Wełnianej we Wrocławiu, Etap II: pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I: wykonanie robót budowlanych - szczegółowy zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu przy ul. Wełnianej we Wrocławiu, w celu stworzenia terenu rekreacyjno-sportowego dla mieszkańców osiedla Stabłowice, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Tomasza Bonieckiego oraz Joannę Styrylską, działających jako spółka cywilna pod nazwą ISBA Grupa Projektowa s.c. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Artura Grottgera 16A, zwanych dalej: projektantem, obejmująca: inwentaryzację dendrologiczną, badanie gruntu, projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. a)przygotowanie terenu - demontaż istniejących drewnianych bramek piłkarskich oraz przęsła ogrodzenia z siatki drucianej, b)wykonanie prac ziemnych: korytowanie, rozplantowanie, zagęszczenie ręczne i mechaniczne podłoża, załadunek, wywiezienie i utylizacja gruzu oraz urobku, c)wykonanie pomiarów, roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, tyczenie układu przestrzennego oraz ukształtowanie terenu, d)korytowanie w celu wykonania nawierzchni poliuretanowej, grysowej, trawiastej oraz nawierzchni z kruszywa naturalnego, wykopy pod fundamenty elementów małej architektury, e)wykonanie stóp fundamentowych pod urządzenia siłowni terenowej, f)przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych budowli - pręty zbrojeniowe AIII-N, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych - powłokowych bitumicznych pionowych, g)roboty ziemne w celu posadowienia obrzeży betonowych, wykonanie ławy pod obrzeża betonowe z oporem, posadowienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, h)wykonanie podbudowy pod projektowane nawierzchnie, i)wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego wraz rozłożeniem geowłókniny, j)wykonanie nawierzchni żwirowej z grysu granitowego, poliuretanowej, k)wykonanie nawierzchni trawiastej polany do gier zespołowych/sportowych - wykonanie trawnika z rolki wraz z pracami pielęgnacyjnymi prowadzonymi tuż po założeniu trawnika z rolki tj. m.in. z: podlewaniem i nawożeniem, odchwaszczaniem trawnika, l)zakup, dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów: huśtawki ważki, zestawu zabawowego, karuzeli, huśtawki bocianie gniazdo, piramidy linowej, kiwaka, urządzeń siłowni terenowej tj. twister + pylon + stepper, prasa nożna + pylon + ławka, orbitrek + pylon + wioślarz, m)zakup, dostawa i montaż urządzeń na polanę do gier zespołowych/ sportowych wraz z wykonaniem fundamentów tj. bramek, piłkochytów, n)zakup i montaż innych elementów małej architektury tj. budki krasnoludka (urządzenie zabawowe dla dzieci), koszy na śmieci, ławek, regulaminu z tabliczką WBO, o)wykonanie prac w zieleni: - usunięcie krzewów, których wiek nie przekracza 10 lat, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy oraz ich wywóz, - zabezpieczenie drzew na okres wykonania robót ziemnych, - prace pielęgnacyjne przy drzewach i krzewach obejmujące: odmłodzenie pojedynczych krzewów, odmłodzenie starszych drzew, w tym: usuwanie posuszu, cięcia korekcyjne i formujące oraz wywóz dłużyc i gałęzi, - sadzenie drzew, krzewów i traw ozdobnych, w tym przygotowanie terenu pod nasadzenia z rozścieleniem kory lub kruszywa naturalnego tzw. żwirku, - dostawa ziemi urodzajnej, - rozścielenie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników na terenie płaskim, siew z nawożeniem. Etap II: pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. a) dla trawników i nawierzchni trawiastej polany do gier zespołowo/sportowych: - koszenie siedem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego; w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) wraz z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, - renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), - podlewanie nawierzchni trawiastej polany do gier zespołowo/sportowych (trawnik z rolki); w zależności od warunków atmosferycznych, głównie tuż po założeniu trawnika z rolki, b) dla drzew i krzewów: - cięcia kształtujące korony drzew i pokrój krzewów, - przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), w trzech płaszczyznach, - odchwaszczanie krzewów i mis wokół drzew (na bieżąco), - ściółkowanie krzewów i mis wokół drzew (mulczowanie), - zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), - dosadzenia uzupełniające drzew i krzewów w miejsce uschniętych i zniszczonych, c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: - podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych, - ochronę przed szkodnikami i chorobami, - bieżące odchwaszczanie, - nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), - utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy), - bieżące wywożenie urobku (biomasy). 2.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 4.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: -karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń zabawowych dla dzieci, tj. huśtawki ważki, zestawu zabawowego, karuzeli, huśtawki bocianie gniazdo, piramidy linowej, kiwaka, budki krasnoludka, -karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty zgodności z normami z PN-EN 1176 i PN-EN 957 oferowanych urządzeń siłowni terenowej, tj. twister, stepper, prasa nożna, ławka, orbitrek, wioślarz, -karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym: koszy na śmieci, ławki PORTIQOA, ławki młodzieżowej, bramki, regulaminu, piłkochwytów, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 5.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 z późn. zm). 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 7.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (Zaświadczenie nr 4969/2015 z dnia 01.06.2015 r.), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem: Tomaszem Bonieckim i Joanną Styrylską, działających jako spółka cywilna pod nazwą ISBA Grupa Projektowa s.c. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Artura Grottgera 16A, 4)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 5)wykonanie zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 8)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 9)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, 10)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 11)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 12)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 13)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 14)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 15)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 17)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 18)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 19)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 20)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 21)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 22)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu oraz przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 23)naprawienie wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót z jego winy oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 24)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 25)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 26)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - oryginał dziennika budowy, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także zajętego pasa drogowego, - protokoły badań i sprawdzeń. 8.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 9.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 10. Termin wykonania zamówienia: ETAP I - wykonanie robót budowlanych: do 11 tygodni od dnia podpisania umowy ETAP II - pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Poland Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 353517,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397350,18

  • Oferta z najniższą ceną: 396988,34 / Oferta z najwyższą ceną: 465834,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.