Szczecin: Dostawa sprzętu i aparatury elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 262580 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury elektrycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury elektrycznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3, 3a - formularz cenowy do SIWZ stanowiący jego integralną część. Asortyment wymieniony w formularzu cenowym (zał. nr 3) ma stanowić dwa jednakowe zestawy zapakowane w 8 skrzyń (4 skrzynie na jeden zestaw), oraz opatrzone szczegółową specyfikacją zgodną z zawartością każdej ze skrzyń ( dla każdej skrzyni odrębnie). Materiał z którego wykonane będą skrzynie (skrzynie wielokrotnego użytku) może być dowolny: (drewno, plastik, metal), przy czym musi zabezpieczyć w całości na czas transportu zestawy będące przedmiotem zamówienia. Koszty transportu związane z dostawą produktów ponosi Wykonawca. Wszystkie produkty wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dostarczone w skrzyniach ( dotyczy części 1 postępowania), oraz posiadać oryginalne opakowania, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu nr katalogowy , dacie produkcji oraz okresie gwarancji. Do dostawy przedmiotu zamówienia ( dotyczy część 1 i 2 postępowania), Wykonawca dostarczy wymagane do przedmiotu zamówienia dokumenty tj.: atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp. jeśli wymagają tego określone przepisy prawne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.48.10-3, 31.60.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości : dla części 1 postępowania 3 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP Sozczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu nr 55-ZP-08-14 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt.8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. .W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt.8.5.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do dostawy przedmiotu zamówienia ( dotyczy część 1 i 2 postępowania), Wykonawca dostarczy wymagane do przedmiotu zamówienia dokumenty tj.: atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp. jeśli wymagają tego określone przepisy prawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340 ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, bud.nr 19 pok.nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , kancelaria Jawna , bud. nr 18 pok.nr 5- parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i aparatury elektrycznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury elektrycznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3, 3a - formularz cenowy do SIWZ stanowiący jego integralną część. Asortyment wymieniony w formularzu cenowym (zał. nr 3) ma stanowić dwa jednakowe zestawy zapakowane w 8 skrzyń (4 skrzynie na jeden zestaw), oraz opatrzone szczegółową specyfikacją zgodną z zawartością każdej ze skrzyń ( dla każdej skrzyni odrębnie). Materiał z którego wykonane będą skrzynie (skrzynie wielokrotnego użytku) może być dowolny: (drewno, plastik, metal), przy czym musi zabezpieczyć w całości na czas transportu zestawy będące przedmiotem zamówienia. Koszty transportu związane z dostawą produktów ponosi Wykonawca. Wszystkie produkty wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dostarczone w skrzyniach ( dotyczy części 1 postępowania), oraz posiadać oryginalne opakowania, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu nr katalogowy , dacie produkcji oraz okresie gwarancji. Do dostawy przedmiotu zamówienia ( dotyczy część 1 i 2 postępowania), Wykonawca dostarczy wymagane do przedmiotu zamówienia dokumenty tj.: atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp. jeśli wymagają tego określone przepisy prawne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przedłużaczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury elektrycznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3, 3a - formularz cenowy do SIWZ stanowiący jego integralną część. Asortyment wymieniony w formularzu cenowym (zał. nr 3) ma stanowić dwa jednakowe zestawy zapakowane w 8 skrzyń (4 skrzynie na jeden zestaw), oraz opatrzone szczegółową specyfikacją zgodną z zawartościa każdej ze skrzyń ( dla każdej skrzyni odrębnie). Materiał z którego wykonane będą skrzynie (skrzynie wielokrotnego użytku) może być dowolny: (drewno, plastik, metal), przy czym musi zabezpieczyć w całości na czas transportu zestawy będące przedmiotem zamówienia. Koszty transportu związane z dostawą produktów ponosi Wykonawca. Wszystkie produkty wyszczególnionne w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dostarczone w skrzyniach ( dotyczy części 1 postępowania), oraz posiadać oryginalne opakowania, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu poroduktu nr katalogowy , dacie produkcji oraz okresie gwarancji. Do dostawy przedmiotu zamówienia ( dotyczy część 1 i 2 postępowania), Wykonawca dostarczy wymagane do przemiotu zamówienia doktumnety tj.: atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp. jeśli wymagają tego określone przepisy prawne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.48.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna z profili PCV w lokalach zamieszkałych oraz na częściach wspólnych w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę przystani pola refulacyjnego Mańków
- Obsługa agencyjna jednostek pływających biorących udział w wydarzeniu "Finał Regat The Tall Ships Races 2024" w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żołynia"
- Zakup i montaż urządzeń elektrycznych w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Dostawa wyposażenia szaf telekomunikacyjnych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
więcej: Przedłużacze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.