eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-05

Bytom: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
Numer ogłoszenia: 26240 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412016 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 413 00 30, faks 32 430 00 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Jednostkę Budżetową - Bytomskie Mieszkania. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w ich częściach wspólnego użytkowania budynków tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.) oraz na terenach zewnętrznych budynków (w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych - przy kontenerach na odpady tzw. placykach gospodarczych, w bramach przejazdowych / prześwitach pomiędzy budynkami, na chodnikach, miejscach utwardzonych, trawnikach, terenach zielonych itp.). Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na VI nw. części, wg obszarów administrowanych przez poszczególne terenowe oddziały Zamawiającego - Punkty Obsługi Mieszkańców zwane dalej POM: Część I - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20.997,25 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 8.517,63 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.723,46 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.574,33 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.358,22 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.457,55 m2. Część II - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20.181,34 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 6.487,13 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 739,85 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4.840,16 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.754,08 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 8.599,15 m2. Część III - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 23.756,68 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 10.022,48 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 415,05 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.178,08 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 512,63 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.222,29 m2. Zadanie III - Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Zielnej 25b w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 635,00 m2. Część IV - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 29.330,35 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 9.840,21 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.247,12 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.067,60 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 2.424,67 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 10.523,26 m2 Zadanie III - Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach marcu, lipcu, listopadzie 2015 r., (3 miesiące) z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników w tym nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2 Część V - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 - 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 19.750,89 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska -5.719,01 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 537,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity) Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.108,68 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 980,78 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.641,24 m2. Część VI - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ. Zadanie I - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 18.442,82 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 6.645,88 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.891,84 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.305,97 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.157,82 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.872,75 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości w każdym Zadaniu, stanowią odpowiednio Załączniki nr 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6. do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - istotne postanowienia umowne. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji tj. zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu umowy, dla każdej części odrębnie. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznej ilości wykonywania usługi. Dodatkowe informacje związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu każdej części zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna (na każdą jedną część zamówienia) na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 674, z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą w danej części zamówienia, zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej; Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisów skierowania bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz zawartej umowy o pracę; wskazana wyżej osoba, musi być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego; zatrudnienie osoby bezrobotnej bezpośrednio przy realizacji przedmiotu zamówienia musi trwać przez cały okres jego realizacji z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt. c powyżej; w przypadku rozwiązania stosunku pracy z bezrobotnym przed zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiąże się zatrudnić na to miejsce inną osobę bezrobotną; Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osoby bezrobotnej; na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania osoby bezrobotnej; W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości: iloczynu liczby dni kalendarzowych niezatrudniania przez Wykonawcę osoby bezrobotnej i kwoty 100,00 złotych (słownie: sto złotych 00/100), chyba że Wykonawca wykaże, że w terminie umożliwiającym zrealizowanie obowiązku zatrudnienia bezrobotnego przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy J.Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76885,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74866,57

  • Oferta z najniższą ceną: 74866,57 / Oferta z najwyższą ceną: 134932,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy J.Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63911,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72127,70

  • Oferta z najniższą ceną: 72127,70 / Oferta z najwyższą ceną: 172005,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JD-AM Zakład Usługowo-Handlowy Agata Mucharska, ul. Grapa 12, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65185,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84746,77

  • Oferta z najniższą ceną: 84746,77 / Oferta z najwyższą ceną: 200174,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy J.Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89321,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90906,29

  • Oferta z najniższą ceną: 90906,29 / Oferta z najwyższą ceną: 224943,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 - 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy J.Domka, J. Domka,, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62890,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69160,61

  • Oferta z najniższą ceną: 69160,61 / Oferta z najwyższą ceną: 142195,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy J.Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60246,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71685,90

  • Oferta z najniższą ceną: 71685,90 / Oferta z najwyższą ceną: 173379,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.