eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przebudowa i adaptacja części budynku żłobka w Rudzie Śląskiej w celu stworzenia nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach resortowego programu MALUCH 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Ruda Śląska: Przebudowa i adaptacja części budynku żłobka w Rudzie Śląskiej w celu stworzenia nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach resortowego programu MALUCH 2015
Numer ogłoszenia: 262380 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223774 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja 286, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 240 79 78, faks 32 240 79 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja części budynku żłobka w Rudzie Śląskiej w celu stworzenia nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach resortowego programu MALUCH 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Przebudowa i adaptacja części budynku żłobka w Rudzie Śląskiej w celu stworzenia nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach resortowego programu MALUCH 2015. Adres placówki: Żłobek Miejski w Rudzie Śląskiej, ul. Piaseczna 2, 41-704 Ruda Śląska. Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie robót murarskich w poziomie przyziemia oraz parteru, 2. Wykonanie robót tynkarskich, malarskich i okładzinowych w przyziemiu oraz na parterze, 3. Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych z koniecznością poszerzenia niektórych otworów drzwiowych, 4. Montaż stolarki okiennej, wymianę parapetów wraz z wykonaniem rolet materiałowych, 5. Montaż w dachu klapy dymowej wraz z wykonaniem otworu w stropie i jego obudowa, 6. Przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej na potrzeby adaptacji sal, 7. Przebudowa istniejącej instalacji wod - kan na potrzeby adaptacji sal, 8. Przeniesienie hydrantów wewnętrznych z montażem dodatkowego na parterze, 9. Montaż obudów grzejników w pomieszczeniach adaptowanych, 10. Montaż wentylacji w pomieszczeniach modernizowanych, 11. Przebudowa rynien zewnętrznych wraz ze zmianą kierunku ich odprowadzenia do istniejących przykanalików, związana z remontem tarasu, 12. Remont tarasu wraz pracami rozbiórkowymi i murarskimi w tym m. in. wyburzenie ceglanych murków, wymurowanie nowej ścianki tarasu, roboty tynkarskie, wymiana nawierzchni, roboty hydroizolacyjne, wykonanie amortyzującej okładziny poliuretanowej, naprawa wypraw tynkarskich na ścianach budynku wokół tarasu, 13. Wykonanie uzupełnienia nowymi barierkami istniejącego ogrodzenia tarasu na wzór istniejących elementów wraz z malowaniem farbami do metalu 14. Wykonanie częściowej hydroizolacji pionowej budynku wraz z ułożeniem drenażu opaskowego i zabudowa szczelnych studni rewizyjnych z odprowadzeniem wód na teren dla celów gospodarczych, odtworzenie opasek z kostki betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDREM, ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172333,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205616,36

  • Oferta z najniższą ceną: 205616,36 / Oferta z najwyższą ceną: 220114,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.