eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa tarasu technicznego środkowego w skrzydle A gmachu głównego KPRM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Warszawa: Przebudowa tarasu technicznego środkowego w skrzydle A gmachu głównego KPRM
Numer ogłoszenia: 262262 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa tarasu technicznego środkowego w skrzydle A gmachu głównego KPRM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy tarasu środkowego znajdującego się w skrzydle A, budynku KPRM Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. Budynek KPRM jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1597. Ogólny zakres robót Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy tarasu środkowego o powierzchni 190 m2 znajdującego się w skrzydle A, budynku KPRM Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. W ramach wcześniejszej przebudowy stropodachu wykonano przystosowanie istniejącego stropu Kleina pod bocznymi fragmentami tarasu do większych obciążeń (3.50 kN/m2) w sposób opisany dla tarasu południowego oraz poprzez wymianę stropu Ackermana na użebrowany wokół otworów na świetliki strop żelbetowy monolityczny. Na tarasie znajdują się 2 przeszklone świetliki ze stali nierdzewnej o wymiarach 3800x3800 i 6800x3800 z klapami oddymiającymi, zlokalizowane w stropie bezpośrednio nad klatką schodową oraz w stropie nad pomieszczeniami przyległymi znajdującymi się w skrzydle C. Na warstwie wyrównawczej jest ułożona izolacja termiczna z wełny mineralnej grubości około 12cm z pokryciem z papy termozgrzewalnej. Izolacje te są przeznaczone do demontażu. W obrębie tarasu znajduje się 8 wywiewek instalacji kanalizacyjnej sanitarnej o średnicy dz110mm i dz75mm wykonanych z rur kielichowych kanalizacyjnych w kolorze szarym zakończonych daszkami. Pięć przewodów instalacji kanalizacyjnej dz110mm przechodzi przez ścianę tarasu ok. 20-40cm nad powierzchnią dachu a następnie po elewacji ponad dach. Pozostałe 3 wywiewki są zlokalizowane w dachu i przechodzą przez płaszczyznę dachu. W obrębie tarasu znajduje się 15 zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych (freonowych). Przez taras wzdłuż południowo wschodniej barierki przebiegają przewody instalacji wody lodowej zaizolowane termicznie i zabezpieczone płaszczem ochronnym z blachy ocynkowanej. W obrębie tarasu zainstalowane są urządzenia instalacji chłodzącej. Trasy kablowe dla potrzeb zasilania i sterowania pracą urządzeń wykonane są częściowo w postaci ocynkowanych, perforowanych koryt kablowych wyposażonych w pokrywy. Fragmenty tras instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania jednostek zewnętrznych klimatyzacji wykonanych jest w giętkich elektroinstalacyjnych rurach typu peszel. Stan techniczny części tras kablowych oraz osłon oceniony został jako zły. Zakres instalacji oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego obejmuje 2 szt. hermetycznych opraw oświetleniowych montowanych na ścianach oraz 1 szt. oprawy ewakuacyjnej montowanej nad drzwiami. Na elewacji obiektu w obrębie tarasu znajduje się istnieje serwisowe gniazdo elektryczne 230V 16A 2P+Z zainstalowane w hermetycznej obudowie podtynkowej. W obrębie tarasu występuje instalacja odgromowa w postaci zwodów poziomych wykonanych drutem Fe/Zn fi 8mm instalowanym częściowo na uchwytach betonowych, a w części na podstawach betonowych zalewanych plastikiem. Jednostki zewnętrzne instalacji chłodzenia objęte są ochroną przez zastosowanie masztów odgromowych. U szczytu ściany tarasu zainstalowany jest maszt z kamerą instalacji monitoringu oraz maszt z zestawem dwóch anten radiokomunikacji. Wymienione urządzenia nie są objęte ochroną przez instalację odgromową. Projektowana przebudowa obejmuje wymianę ocieplenia i pokrycia dachu bez wzrostu obciążeń, a także projekt pomostu ze stalowych krat pomostowych układanych na belkach stalowych z [120, opartych na żelbetowych słupkach zamocowanych do wzmacniającej strop Kleina płyty żelbetowej poprzez wklejanie prętów pionowych w nawiercone otwory w płycie żelbetowej żywicą HILTI HIT-HY 150. Beton słupków podporowych C12/15 (B15), stal prętów pionowych: A-IIIN(BSt500S), strzemiona ze stali A-0(St0S). Zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych powłokami malarskimi. Istniejące stalowe konstrukcje wsporcze urządzeń instalacyjnych, zamontowanych na ścianach poddaszy i na ścianie maszynowni dźwigów, nie podlegających demontażowi i przeniesieniu na nowe podesty należy oczyścić ze śladów korozji i zabezpieczyć antykorozyjnie powłokami malarskimi. Konstrukcja projektowanego pomostu technologicznego to ciężar ok. 50 kg/m2 w obrysie rzutu pomostu (konstrukcja stalowa + słupki żelbetowe). Przewidywane maksymalne obciążenie technologiczne wynosi 200 kg/m2, co w świetle informacji uzyskanych z dokumentacji projektowej wzmocnienia stropu nad IIIp (dopuszczalne obciążenie technologiczne 3.5 kN/m2 = 350 kg/m2) stanowi obciążenie mniejsze od dopuszczalnego o 100 kg/m2. Projektuje się nowe pokrycie z dwóch warstw papy termozgrzewalnej na warstwie izolacji termicznej z wysokoobciążalnego polistyrenu ekstrudowanego XPS. Projektuje się także nowe konstrukcje wsporcze i pomosty techniczne, które umożliwią zamontowanie istniejących urządzeń technicznych instalacji chłodu. Projektuje się demontaż istniejących drzwi wraz z ościeżnicą i progiem, nadmurowanie progu bloczkami betonowymi, zaizolowane ściany w strefie cokołowej i montaż nowych drzwi o zmniejszonej wysokości (190 cm). Nad 3 szt. drzwi prowadzących na taras z poddaszy skrzydeł A (2 szt.) i C (1 szt.) projektuje się zamocowanie daszków ze szkła hartowanego mocowanych na konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo na kolor jasno - szary RAL7035. Projektuje się wymianę wszystkich uszczelek systemowych na obwodzie klap dymowych oraz uzupełnienie ubytków kitem poliuretanowym na bazie kauczuku wzdłuż krawędzi profili dociskowych na styku z szybami. Styk podstawy świetlika z jego konstrukcją projektuje się izolować dwukrotnie: taśmą elastyczną dylatacyjną na styku z izolacją szlamową i fartuchem bitumicznym na połączeniu z pokryciem dachowym. Projektuje się demontaż 3 wywiewek wyprowadzonych bezpośrednio z płaszczyzny stropu do poziomu kielichów nadstropowych. Na poziomie izolacji szlamowej kielich należy obetonować i założyć kołnierz wtopiony między warstwy izolacji. Drugi kołnierz - papowy do wgrzania między dwie warstwy papy pokrycia należy założyć na przewód wywiewki. Wywiewki projektuje się wyprowadzić na rzędną +1,00. Projektuje się wszystkie jednostki stojące na konstrukcji opartej na dachu zdemontować wraz z ich konstrukcją wsporczą oraz przewodami. Przed zdemontowaniem instalację i urządzenia należy opróżnić z czynnika chłodniczego przez stację odzysku freonu a czynnik przechować do czasu powtórnego montażu jednostek i uzupełnieniu jej freonem. Po wykonaniu zasadniczych prac o charakterze konstrukcyjnym jednostki projektuje się zamocować w nowych lokalizacjach na nowych ramach i konstrukcji wsporczej posadowionej na dachu. Przewody chłodnicze projektuje się dopasować do nowych lokalizacji jednostek zewnętrznych uzupełniając brakujące odcinki przewodów rurami miedzianymi o odpowiedniej średnicy. Projektuje się demontaż, usunięcie jednostek z tarasu dźwigiem na poziom terenu przy budynku oraz zamocowanie ich na nowej konstrukcji stalowej ok. 40cm wyżej. Agregaty projektuje się oddzielić od konstrukcji przekładkami wibroizolacyjnymi i zabezpieczyć przed przesunięciem. Przed podniesieniem agregaty opróżnić z wody. Przewody wody lodowej projektuje się opróżnić z wody i zdemontować. Po przemieszczeniu agregatów należy zamontować nowe przewody, zaizolować i zabezpieczyć płaszczem ochronnym z blachy ocynkowanej. Ze względu na zakres przewidywanych prac branży architektoniczno budowlanej oraz zmianę lokalizacji urządzeń projektuje się wykonanie nowych koryt kablowych dla potrzeb zasilania i sterowania pracą urządzeń zlokalizowanych na tarasie. Projektuje się wykonanie nowych tras z użyciem perforowanych, ocynkowanych koryt kablowych wyposażonych w pokrywy. Z uwagi na projektowany zakres prac przewiduje się konieczność zastosowania hermetycznych puszek elektroinstalacyjnych wykonanych z materiału o wzmocnionej odporności na promieniowanie UV, wyposażonych w listwy łączeniowe służących wykonaniu połączeń istniejących oraz nowych odcinków kabli zasilających i sterowniczych ze względu na zmianę lokalizacji posadowienia istniejących urządzeń. Dla zasilającej instalacji elektrycznej i teletechnicznej BTS zlokalizowanej na ścianie maszynowni dźwigów oraz pozostałych instalacji, których osłony uległy uszkodzeniu projektuje się zastosowanie węży dwudzielnych IP43 wykonanych z polipropylenu o wzmocnionej odporności na promieniowanie UV. Szczegółowy sposób montażu wraz z podaniem typu projektowanych elementów głównych tras kablowych zawarta zostanie w Projekcie Wykonawczym. Ze względu na stan techniczny projektuje się demontaż i wymianę istniejących hermetycznych opraw oświetlenia ogólnego oraz oprawy oświetlenia ewakuacyjnego. Uwzględniając charakter pracy instalacji oświetlenia (oświetlenie techniczne, używane sporadycznie), w celu ograniczenia konieczności wymiany źródeł światła przewiduje się zastosowanie opraw wyposażonych w źródła typu LED. Zakres projektu obejmuje wymianę istniejącej obudowy hermetycznej wraz z gniazdem oraz zastąpienie jej gniazdem 230V 16A 2P+Z w fabrycznej obudowie podtynkowej IP54 o zwiększonej odporności na promieniowanie UV. Szczegółowy zakres prac zawarty zastanie w Projekcie Wykonawczym. Projektuje się całkowity demontaż istniejącej instalacji odgromowej w obrębie tarasu oraz wykonanie nowej instalacji uwzględniającej konieczność objęcia ochroną odgromową wszystkich urządzeń oraz konstrukcji wsporczych kamery i anten radiokomunikacyjnych. Ochronę zapewnić przez zastosowanie masztów odgromowych. Instalację wykonać drutem Fe/Zn fi 8mm instalowanym na podstawach betonowych zalewanych plastikiem (rozstaw co ok. 1m). Projektuje się połączenie projektowanej instalacji odgromowej z instalacją istniejącą odgromową obiektu. Szczegółowy zakres prac zawarty zastanie w Projekcie Wykonawczym. Uwzględniające projektowany zakres prac związanych z instalacjami elektrycznymi oraz teletechnicznymi przewiduje się wykonanie nowych przejść pożarowych instalacji z zastosowaniem mas ogniochronnych. Warunki realizacji i odbioru 1. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym szczelne wygrodzenie miejsca robót, zabezpieczenia sprzętów, oświetlenia oraz zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. 2. Wykonawca realizował będzie roboty zgodnie z zatwierdzonym i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3. Należy zwrócić szczególna uwagę przy realizacji prac na dachu aby przy wystąpieniu niekorzystnych warunków pogodowy takich jak np. deszcz nie doszło do zalania pomieszczeń zlokalizowanych poniżej. 4. Wszelkie prace mające istotny wpływ na funkcjonowanie budynku np. demontaż urządzeń znajdujących się na dachu muszą odbywać się pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego za zgodą administratora i użytkownika obiektu. Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia przeznaczył 186 497,98 złotych brutto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych zewnętrznych i instalacyjnych w budynku użyteczności publicznej, w tym: 1 robota budowlana w obiekcie zabytkowym (budynek wpisany do rejestru zabytków); 2 roboty ogólnobudowlane, w których zakres wchodziła budowa/remont/przebudowa dachów technicznych; - o wartości min. 150.000 zł brutto każda robota.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 1) Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w § 8 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków; 2) kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) Kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postepowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 3) w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zgodnie z dyspozycją art. 51 ustawy Pzp w przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający dokona wyboru Wykonawców którym zostanie przekazana Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, w oparciu o ich własne zasoby, tj. Zamawiający zastrzega, że do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu mających na celu kwalifikację do kolejnego etapu postępowania nie mają zastosowania przepisy art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający przeprowadzi kwalifikację według następujących zasad - za każdą powyżej 3 wymaganych, wykazaną robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem wymaganemu minimum, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków - Wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej ilości punktów, zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który uzyskał taką samą ilość punktów jak ostatni zakwalifikowany.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określi zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która będzie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych Wydział Zamówień Publicznych, pok. 102 ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.