eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie od 1.01.2009r. do 31.12.2010 r. z wyłączeniem lipca 2009 r. i lipca 2010 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Murowana Goślina: kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie od 1.01.2009r. do 31.12.2010 r. z wyłączeniem lipca 2009 r. i lipca 2010 r.
Numer ogłoszenia: 261959 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie , ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, fax. 0-61 811 27 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie od 1.01.2009r. do 31.12.2010 r. z wyłączeniem lipca 2009 r. i lipca 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania własnym sprzętem i środkami czystości w należnym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, pedagoga, psychologa, czytelni, biblioteki, salach, zapleczach występuje parkiet, na korytarzach występują płytki lastriko, które należy czyścić maszynowo. W pomieszczeniach administracji, trzech salach, gabinetach, pokoju wystaw, świetlico-jadalni występuje wykładzina PCV. Na schodach zewnętrznych występują płytki. W łazienkach występują płytki ścienne i podłogowe. Dodatkowo w trzech pomieszczeniach znajduje się wykładzina dywanowa. Zamawiający zapewnia mydło, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe do łazienek. 2. Dyżur codzienny w godzinach 8.10 do 12.10 (jednej osoby) w celu bieżącego utrzymania czystości w szkole. 3. Codzienne sprzątanie 3769 m2 powierzchni: a) Pomieszczenia: zamiatanie sal lekcyjnych, zapleczy, pomieszczeń: pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, biblioteki, czytelni, psychologa (powierzchni drewnianych), zamiatanie i mycie sal lekcyjnych (wykładzina PCV), odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, mycie krzeseł, czyszczenie blatów ławek, biurek, ścian w salach, odkurzanie szaf, szafek, gazetek ściennych, odkurzanie i mycie parapetów, mycie tablic, umywalek, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, b) pomieszczenia biurowe: zamiatanie i mycie: pomieszczeń biurowych, pedagoga, świetlico-jadalni, odkurzanie biurek, urządzeń biurowych, telefonów, komputerów, kserokopiarek, szaf, gazetek ściennych, odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, odkurzanie i mycie parapetów, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, c) toalety i WC: mycie i dezynfekcja podłóg, mycie glazury, luster, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, odkurzanie i mycie parapetów, drzwi, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, d) pomieszczenia ogólne (korytarze, ciągi komunikacyjne): zamiatanie, mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych (korytarzy), zamiatanie, mycie schodów wewnętrznych, schodów zewnętrznych wejściowych, na boisko i na parking, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, zegarów i odbojnic, mycie ścian, sufitów na korytarzach, mycie krat metalowych i poręczy, e) zbieranie śmieci z boiska szkolnego 4. Czynności świadczone raz w tygodniu: a) pomieszczenia: odkurzanie wszystkich powierzchni dywanowych i wyściełanych krzeseł; zamiatanie i mycie gabinetu pielęgniarki i stomatologa, czyszczenie powierzchni szklanych (szklane drzwi), doczyszczanie umywalek w salach lekcyjnych, podlewanie kwiatów na terenie szkoły, b) toalety WC: doczyszczanie umywalek, usuwanie odpadów wapiennych, moczowych z misek sedesowych i pisuarów c) aula: 1. zamiatanie - odkurzanie auli, 2. mycie auli (podłoga lakierowana) środkami Clean - środek czyszczący do podłóg (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegające na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni., 3. mycie ścian po imprezach szkolnych; 5. Czynności okresowe: mycie trudnodostępnych części mebli - 1 raz w miesiącu, oczyszczanie płytek podłogowych i ściennych w toaletach - 1 raz w miesiącu, polerowanie powierzchni korytarzy - 1 raz w miesiącu, mycie okien - 1 raz na jesień, 1 raz na wiosnę o łącznej powierzchni 1579,5m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, zgodnie z techniką mycia dostosowaną do rodzaju okien; mycie luksferów o łącznej powierzchni 26 m2 .Mycie okien i luksferów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Okna w budynku gimnazjum dostępne są od wewnątrz. Jednak jest kilka, które należy umyć tylko od zewnątrz. Nie ma możliwości umycia ich z wysięgnika, jest tylko możliwość umycia przy użyciu drabiny. Ich powierzchnia wynosi 152,80 m2. Konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Wax Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących powierzchni 1 raz na dwa miesiące; konserwacja auli środkami Finish Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na dwa miesiące. konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Oil Care (olejowosk do konserwacji) lub równoważnymi (nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na kwartał. konserwacja podłóg wyłożonych wykładziną PCV odpowiednim środkiem - 1 raz na kwartał. czyszczenie verticali i rolet (2 razy w roku). Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach od 1430 do 2030, w sytuacjach szczególnych (konkursy, turnieje sportowe, imprezy szkolne i środowiskowe itp.) w soboty i niedziele, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego ( z uwagi na specyfikę pracy szkoły średnio 2 razy w miesiącu ok. 765m2), w dni zebrań z rodzicami - sprzątanie sal lekcyjnych i korytarzy przed i po zebraniach. W dni kiedy na terenie szkoły nie ma uczniów i nie wykonywane jest gruntowne sprzątanie (konserwacje, mycie okien) dyżur sprzątający pełni jedna osoba. Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło zapewnia Zamawiający. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie: przeszkolony personel w zakresie wykonywania usługi, odpowiednia ilość pracowników, zapewniających należyte wykonanie umowy, środki czyszczące, środki myjące, dezynfekujące, sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotowej usługi, zastosowane środki czystości muszą być biodegradowalne, odzież roboczą dla pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, zapewnia Wykonawca na swój własny koszt. Powierzchnia przeznaczona do czyszczenia 3 769m2 ,w tym: podłogi drewniane - 1133,52m2: płytki - 1698,10m2: podłogi drewniane lakierowane - 341,00m2 (aula) wykładzina PCV - 419,23m2 schody zewnętrzne - 177,15m2 sanitariaty: umywalki 56 szt., pisuary 16 szt., ubikacje 29szt. Łączna powierzchnia korytarzy wynosi 1065 m2. Obowiązki wykonawcy po wykonaniu usług: Zapisanie w Zeszycie Napraw uwag o zauważonych usterkach w sprzęcie i wyposażeniu szkoły. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, c) wykonali w okresie ostatnich trzech lat tj. od 13 października 2005 do 13 października 2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności co najmniej dwie usługi odpowiadające swoją wartością i rodzajem (tj. o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł. każda) usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia te warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie od właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 13 października 2005 do 13 października 2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności co najmniej dwie usługi odpowiadające swoją wartością i rodzajem (tj. o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł. każda) usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. g) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. b-d, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o którym mowa w pkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. Ponadto dokumentem wymaganym przez Zamawiającego jest wypełniona i podpisana oferta;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip2.murowana-goslina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 1 ul.Mściszewska 10 62-095 Murowana Goślina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum nr 1 ul.Mściszewska 10 62-095 Murowana Goślina Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.