eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Manicure, pedicure z elementami kosmetyki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Złotów: Manicure, pedicure z elementami kosmetyki
Numer ogłoszenia: 261868 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zlotow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Manicure, pedicure z elementami kosmetyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 10 (dziesięciu) osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Złotowie w wieku do 29 r.ż. z wykształceniem minimum gimnazjalnym pn. Manicure, pedicure z elementami kosmetyki zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Złotów, część praktyczna szkolenia musi odbyć się w salonach kosmetycznych. Czas trwania szkolenia: 100 godzin zegarowych, tj. 18 dni roboczych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r. poz. 149 z późn.zm.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to z okresu prowadzenia działalności - przeprowadził co najmniej 3 szkolenia grupowe ( dla grup co najmniej 10 osobowych) z zakresu programu przedmiotowego szkolenia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały zorganizowane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - do realizacji zajęć teoretycznych salą szkoleniową o powierzchni minimum 25m2, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, wyposażone w odpowiednią ilość miejsc i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce tj. 10 stanowisk szkoleniowych; z możliwością skorzystania przez uczestników szkolenia z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, wyposażoną w narzędzia i sprzęt umożliwiający przeprowadzenie szkolenia tj. tablicę, projektor multimedialny, ekran, 10 stanowisk. - do realizacji zajęć praktycznych miejscem wyposażonym w sprawny sprzęt i urządzenia niezbędne do nabycia umiejętności praktycznych mi.in: minimum dwa stanowiska do wykonywania manicure, przynajmniej dwa stanowiska do wykonywania pedicure, lampy Led, sterylizator, szczoteczki, pędzle do stylizacji paznokci, pochłaniacz pyłu, frezarka, zestawy frezów, stemple, żele, lakiery, pilniki, bloczki polerki, ozdoby, formy do paznokci i inne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, tak aby każdy z uczestników miał zapewnione indywidualne odbycie części praktycznej szkolenia, z możliwością skorzystania przez uczestników szkolenia z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. Część praktyczna szkolenia musi odbyć się w salonach kosmetycznych na terenie miasta Złotów wyposażonych w odpowiednie materiały, urządzenia, akcesoria, przybory, kosmetyki niezbędne do realizacji części praktycznej szkolenia. Używane materiały, urządzenia, akcesoria itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania oraz być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru. Do realizacji zajęć praktycznych dopuszcza się możliwość podziału uczestników szkolenia na grupy. W przypadku podziału uczestników na grupy, każda grupa musi zostać wyposażona w materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. Pomieszczenia, w których odbywać się będzie szkolenie powinno być oznaczone poprzez wywieszenie plakatu, tablicy, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy: Logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz logotyp Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację o realizowaniu szkolenia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - do realizacji zajęć teoretycznych minimum jednym wykładowcą z wykształceniem minimum średnim, posiadającym doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń o tematyce związaną z manicure, pedicure oraz elementami kosmetyki (minimum 5 przeprowadzonych szkoleń) uzyskane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert) oraz minimum jednym wykładowcą z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnieniami do prowadzenia zajęć z zakresu ochrony przeciwpożarowej (wykształcenie wyższe z zakresu BHP i PPOŻ i co najmniej 100 godzin udokumentowanego prowadzenia zajęć szkoleniowych w zakresie BHP i PPOŻ.) Jednostka szkoleniowa musi wskazać wykładowców na zastępstwo osób wykazanych w ofercie do realizacji części praktycznej szkolenia posiadających kwalifikacje i doświadczenie przynajmniej równe określonym powyżej, mając na uwadze możliwość wystąpienia zdarzeń losowych. Zastępstwo dopuszczalne jest w przypadku udokumentowanej choroby osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia lub innej udokumentowanej przyczyny nie znanej oferentowi/zleceniobiorcy w dniu złożenia oferty pod warunkiem, że zastępstwo będzie zaakceptowane przez zleceniodawcę. - do realizacji zajęć praktycznych minimum trzema wykładowcami z wykształceniem minimum średnim i co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kosmetyczka w zakresie stylizacji paznokci (manicure, pedicure) uzyskane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Jednostka szkoleniowa musi wskazać wykładowców na zastępstwo osób wykazanych w ofercie do realizacji części praktycznej szkolenia posiadających kwalifikacje i doświadczenie przynajmniej równe określonym powyżej, mając na uwadze możliwość wystąpienia zdarzeń losowych. Zastępstwo dopuszczalne jest w przypadku udokumentowanej choroby osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia lub innej udokumentowanej przyczyny nie znanej oferentowi/zleceniobiorcy w dniu złożenia oferty pod warunkiem, że zastępstwo będzie zaakceptowane przez zleceniodawcę. W przypadku podziału uczestników szkolenia na grupy, każda grupa musi mieć zapewniony nadzór wykładowcy/instruktora, jak również powinna zostać wyposażona w urządzenia, akcesoria przybory niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia/szkolenia; - pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, - w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienie do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty, - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, - oświadczenie o zapewnieniu ochrony danych osobowych osób uczestniczących w szkoleniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) - załącznik Nr 2 do SIWZ, - program szkolenia - załącznik Nr 6 do SIWZ, - zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ, - zobowiązanie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz, którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3 b ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U z 2015r., poz. 149 z późn. zm.) - załącznik Nr 9 do SIWZ, - kalkulację kosztów szkolenia - załącznik Nr 11 do SIWZ, - wzór ankiety oceniającej przeprowadzone szkolenie - wzór zaświadczenia lub innego dokumentu o nabytych kwalifikacjach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 25
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zlotow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów w sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie złotowskim (I) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (2014- 2020), Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1. Wsparcie udzielone z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych pn.Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie złotowskim (I).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.