eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Przebudowa drogi nr 2307r Stuposiany - Tarnawa w km 1+073 - 9+040

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Lutowiska: Przebudowa drogi nr 2307r Stuposiany - Tarnawa w km 1+073 - 9+040
Numer ogłoszenia: 261862 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233494 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany, Stuposiany 4, 38-713 Lutowiska, woj. , tel. 013 4610010, 4610171, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 2307r Stuposiany - Tarnawa w km 1+073 - 9+040.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 2307R na odcinku 1+073 do 9+040 Droga na w/w odcinku poddanym przebudowie posiada przekrój szlakowy o szerokości jezdni 5,00 m (2x2,50m), natomiast szerokość korony drogi wynosi 6,50-7,00 m. Przedmiotowa droga posiada klasę techniczną L i jest przeznaczona do ruchu kategorii KR 2 - ruch lekki. Droga przystosowana do przejazdu pojazdów o nacisku na oś do 80 KN. Pobocza z tłucznia kamiennego szerokości 2x0,75 m. Nawierzchnia bitumiczna na tym odcinku drogi jest w bardzo złym stanie technicznym. Występujące na nawierzchni koleiny i wyboje całkowicie pozbawiły ją na pewnych odcinkach spadków poprzecznych. Ponadto występują liczne wyboje oraz przełomy typu średniego oraz ciężkiego, pęknięcia nawierzchni typu siatkowego oraz załamania przekroju podłużnego. Istniejący stan techniczny wymaga wykonania odnowy nawierzchni wraz ze wzmocnieniem podbudowy drogi. Rowy przydrożne na odcinku drogi są w dużej mierze zamulone przez co uniemożliwiają swobodny odpływ wód opadowych z korpusu drogi, powoduje to powstawanie na jezdni, poboczach oraz w obrębie korony drogi zastoisk wodnych które stanowią duże zagrożenie dla ruchu pieszych jak i pojazdów. Przepusty pod drogą i na zjazdach wymagają przeprowadzenia remontów polegających na: - czyszczeniu rur przepustów, - odtworzeniu uszkodzonych rur, - odtworzeniu murków czołowych, - udrożnieniu dopływów i odpływów z przepustów, - uzupełnieniu nasypów, - wymianie barier energochłonnych betonowych na stalowe, e) Stan projektowany: Projekt zakłada: - przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez jej wzmocnienie dodatkowymi warstwami - oczyszczenie i udrożnienie przydrożnych rowów, - oczyszczenie istniejących przepustów, - odtworzenie istniejących przepustów pod drogą, - odtworzenie istniejących przepustów pod zjazdami, - wymiana istniejących barier betonowych na nowe stalowe, - wymiana istniejącego oznakowania pionowego na nowe. Dla wykonania remontu nawierzchni: - wykonać oznakowanie robót drogowych zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót, - wyznaczyć geodezyjnie punkty -wykonać roboty przygotowawcze ( roboty rozbiórkowe) - wykonać warstwy konstrukcyjne Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe podstawowych elementów konstrukcyjnych i sposób ich wykonania: Przekrój typowy: Zaprojektowano przekrój o spadku 2%. Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni jezdni: - przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Wariant I na połowie odcinka przebudowanego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 6cm - podbudowa z kruszywa łamanego - gr. 20cm Wariant II na połowie odcinka przebudowanego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4cm - podbudowa z betonu asfaltowego - gr. 9cm Konstrukcja miejscowej wymiany istniejącej podbudowy: przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 6cm - podbudowa z kruszywa łamanego - gr. 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego - gr. 20cm - podbudowa z kruszywa naturalnego - gr. 20cm Odtworzenie przepustów: - czyszczeniu rur przepustów, - odtworzenie murków czołowych, - odtworzenie istniejących przepustów pod drogą, - udrożnieniu dopływów i odpływów z przepustów, - uzupełnieniu nasypów, - wymiana barier energochłonnych betonowych na stalowe, Odtworzenie rowów: - odmulenie rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa drogi nr 2307R Stuposiany - Tarnawa w km 1+073 - 9+040

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM PBI Infrastruktura S.A. - Lider , ul. Kolejowa 10 E, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
  • KONSORCJUM PBI WMB Sp. z o.o. - Partner, ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5653225,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3981714,78

  • Oferta z najniższą ceną: 3981714,78 / Oferta z najwyższą ceną: 5591042,13

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.