Grudziądz: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego 2015
Numer ogłoszenia: 261828 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Grudziądzu, ul. Sienkiewicza 24, składającego się z: - boiska do piłki ręcznej o wymiarach 16,00 x 31,00 m, - boiska 1 do koszykówki i siatkówki o wymiarach 13,00 x 23,00 m, - boiska 2 do koszykówki i siatkówki o wymiarach 12,00 x 23,00 m, ze sztuczną nawierzchnią wraz z tablicami do gry w koszykówkę, słupkami do gry w siatkówkę oraz bramkami aluminiowymi do gry w piłkę ręczną i piłko chwytami, w zakresie: - przygotowania istniejącej nawierzchni - zdjęcia warstwy asfaltowej oraz wybranie pozostałych warstw pod nieckę boiska, - położenia podbudowy wielowarstwowej, - ułożenia warstwy elastycznej i właściwej nawierzchni ze sztucznej trawy, - osadzenia w podłożu tulei do mocowania bramek oraz słupków do piłki siatkowej, koszykówki i tenisa ziemnego, - montażu tablic do gry w koszykówkę, bramek aluminiowych do gry w piłkę ręczną, słupków do piłki siatkowej, - montażu ogrodzenia tzw. piłkochronów, - montażu betonowych krawężników wokół boiska, - wykonanie ciągów komunikacyjnych pomiędzy poszczególnymi boiskami z kostki betonowej grubości 6 cm., - malowaniu linii do piłki ręcznej, siatkowej, koszykówki i tenisa ziemnego. Rozwiązanie techniczne boiska: Podbudowa: - Nawierzchnia z trawy syntetycznej, gr. 2 cm, - Kruszywo łamane frakcyjne, 0.4-0.5 mm, gr. 3 cm, - Kruszywo łamane frakcyjne, 0-31.5 mm, gr. 8 cm, - Pospółka, gr. 10 cm, - Grunt rodzimy dogęszczony. Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x25 cm układanych na chudym betonie C8/10. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadek o wartości min. 0,5%. Nawierzchnia: Przeznaczenie, zakres i warunki stosowania: Trawa syntetyczna jest pierwszą generacją sztucznych traw zasypywanych piaskiem, którego zadaniem jest osiągniecie możliwie wysokiego poziomu amortyzacji wstrząsów. Wykładzina typu trawa syntetyczna przeznaczona jest do wykonywania nawierzchni sportowych na otwartej przestrzeni obiektów sportowych. Spód trawy musi być wykonany z poliuretanu, długość źdźbła 15-20 mm, około 33.000 włókien na 1m2. Wykładzinę ułożyć i zamocować zgodnie z instrukcją producenta. W strefie pola bramkowego boiska do piłki ręcznej należy wzmocnić podłożę matą Nicolon R303. Nawierzchnia chodników: - obrzeże betonowe 25 x 8 cm na ławie betonowej, - kostka betonowa cegiełka gr. 6cm, - podsypka piaskowa gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 7 cm, - dogęszczony istniejący grunt rodzimy. Wyposażenie sportowe boiska: - Tablice do koszykówki z laminatu wzmocnionego (1,8 x 1,05 m) montowane na stalowej konstrukcji wsporczej montowanej w tulejach + obręcz stalowa o śr. 45 cm z siatką. - Bramki aluminiowe (3x2m), montowane w tulejach, siatki do bramek. - Słupki aluminiowe do siatkówki, montowane w tulejach, siatka. - Piłkochwyty montowane na szczytach boiska do piłki ręcznej o wysokości 6 m. Siatka piłkochwytów wykonana z siatki polipropylenowej o wymiarach oczka 10x10 cm. Siatka mocowana na profilach stalowych systemowych wg wytycznych producenta. Wyposażenie sportowe boiska musi być zgodne z normami: - PN-EN 749:2006/Ap1:2009 Sprzęt do piłki ręcznej, - PN-EN 1270:2006 Sprzęt do koszykówki, - PN-EN 1271:2015-01 Sprzęt do siatkówki, - oraz wg PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010 posiadać Deklaracja zgodności składaną przez dostawcę. - Dla nawierzchni ze sztucznej trawy wymagany jest atest higieniczny np. trawa sztuczna Essencial 20 zielona numer atestu HK/B/1118/03/2013 Podwykonawcy: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.62.00 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin wykonania zamówienia może zostać zmieniony w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia, 2) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających ze względu na technologię wykonanie niektórych robót - prowadzenie prac budowlanych, 3) dokonania w trakcie realizacji zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój 335.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój 335.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą: - pisemnie na adres: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, - faksem na numer: +48 56 45 10 233, - drogą elektroniczną na adres e-mail: bzp@um.grudziadz.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu lub drogą elektroniczną - każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Naprawa systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa numer 28/2024
- Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich wraz z budową łącznika z przedszkolem miejskim "ŚRÓDMIEŚCIE" - etap II
- Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych dzieci i młodz
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 517 km 0+090 - 0+455 w m. Sztum
- "Przebudowa placu za RDK wraz z modernizacją schodów z przeznaczeniem na budowę Plenerowej Sceny Letniej" (II etap)
- Rewitalizacja zieleńca (parku) wiejskiego w centrum zabytkowego układu urbanistycznego Wiżajn wraz z odrestaurowaniem pomnika marszałka Józefa Piłsudskiego.
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
- Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
- Rozbudowa ul. Panienki w Kozach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.