eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa Penicillinum Crystallicum do Szpitala Wolskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Warszawa: Dostawa Penicillinum Crystallicum do Szpitala Wolskiego
Numer ogłoszenia: 26177 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Penicillinum Crystallicum do Szpitala Wolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Penicillinum Crystallicum do Szpitala Wolskiego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi Zadanie nr 1 - Penicillinum Crystallicum Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną uznaje się lek, o takim samym składzie chemicznym, jak lek wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Poszczególne ceny brutto leków wyszczególnione w Zadaniach winny zostać wyliczone zgodnie ze sposobem wyliczenia wskazanym w przepisach art. 9 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. 696). Zamawiający wymaga aby opakowania tej samej substancji chemicznej występującej w różnych dawkach, ale w tej samej postaci leku pochodziła od jednego producenta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest wymagane wnoszenie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się, iż posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (jeżeli są wymagane przepisami prawa) tj.: zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa (w tym Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533, ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, do realizacji przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Parafowane istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji reklamacji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 4. istotnych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Ilościowy odbiór towarów będących przedmiotem zamówień będzie dokonywany przez Zamawiającego w dniu otrzymania dostawy, we wskazanym w zamówieniu miejscu i w obecności Wykonawcy lub przewoźnika. 2. Zamawiający zastrzega prawo zwrotu dostarczonych, a niezamówionych w zamówieniu częściowym towarów oraz zwrotu towarów budzących zastrzeżenia, co do jakości lub kompletności lub rozmiaru. Zwrot następuje na koszt Wykonawcy, w terminie 2 dni od dnia złożenia reklamacji. 3. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub części jeżeli: 1) element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub nie wszystkie opakowania będą nienaruszone; 2) element przedmiotu zamówienia będzie posiadał termin ważności krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia; 3) otrzymany produkt leczniczy będzie posiadał inny numer serii lub datę ważności niż ta, jaka figuruje na fakturze. 4. Dostarczony przez Wykonawcę asortyment winien posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 5. W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości w pozycjach danego Zadania będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia wartości zadania; 2) zmniejszenie ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy; 3) zakup towaru o tych samych parametrach, lecz cenie nie wyższej, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt; 4) wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 10 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy; 5) zamiana poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, w przypadku zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto; 6) zmiana ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 7) zmiana sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i uzasadniona jego potrzebami, 8) zmiany nazwy własnej produktu, o ile zmiana ta została dokonano przez producenta i potwierdzona stosownym dokumentem, 9) w trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę cen produktów leczniczych objętych umową w przypadku: a) objęcia ich refundacją na podstawie decyzji administracyjnych, z której wynika zmiana dotychczasowej ceny na inną niż wynikająca z umowy, b) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu, z zastrzeżeniem, iż zmieniona cena nie będzie wyższa niż cena przedstawiona w ofercie przetargowej, stanowiącej załącznik do przedmiotowej umowy; c) zmiany urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, z zastrzeżeniem, iż zmieniona cena nie będzie wyższa niż cena przedstawiona w ofercie przetargowej stanowiącej załącznik do przedmiotowej umowy; d) zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, z zastrzeżeniem, iż zmieniona cena nie będzie wyższa niż cena przedstawiona w ofercie przetargowej, stanowiącej załącznik do przedmiotowej umowy; e) w przypadkach określonych w ppkt. 9) lit. pkt. a) - d) cena produktu leczniczego zostanie ustalona z uwzględnieniem zasad określonych w art. 9 ust.1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 122, poz. 696) tj. jako iloczyn ceny 1DDD leku stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej i liczby DDD leku objętego umową, powiększony o urzędową marżę hurtową. f) szczególnych okoliczności takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji; g) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; h) jeżeli Wykonawca prowadzi sprzedaż produktów wchodzących w skład załącznika do umowy, a producent tych produktów złożył ofertę specjalną na zakup tych produktów, Zamawiający ma prawo do nabycia tych produktów po obniżonych cenach. Wykonawca nie będzie rościł sobie z tytułu tych dostaw dodatkowego wynagrodzenia niż na fakturze promocyjnej. 6. W przypadku kiedy Strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen produktów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w części spornej. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 5 pkt 5 oraz 6 niniejszej umowy mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 8. Wniosek, dotyczący sytuacji, o której mowa w ust. 5 pkt 5) lub pkt. 6) niniejszej umowy powinien być opatrzony pismem od producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy informującym o zaistnieniu przedmiotowej sytuacji. 9. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 5 pkt. 5) niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego, jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dni, o wznowieniu produkcji przez producenta poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy. Zapisy ust. 4 stosuje się odpowiednio. 10. Zmiana, o której mowa w ust. 5 pkt 3) oraz 5) będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik zawiera w składzie tę samą substancję aktywną, w tej samej dawce oraz ma zarejestrowane te same wskazania co produkt leczniczy objęty umową (wymagane jest dołączenie kompletnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa polskiego). 11. Każda zmiana dla swej ważności wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 12. Skutki odstąpienia następują na przyszłość.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 8, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 2, Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.