eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powiatu Puławskiego w ramach projektu Promocja Powiatu Puławskiego w kontekście rozwoju inteligentnych specjalizacji regionu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Puławy: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powiatu Puławskiego w ramach projektu Promocja Powiatu Puławskiego w kontekście rozwoju inteligentnych specjalizacji regionu
Numer ogłoszenia: 261671 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puławski , Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886 11 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powiatu Puławskiego w ramach projektu Promocja Powiatu Puławskiego w kontekście rozwoju inteligentnych specjalizacji regionu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej Powiatu Puławskiego w kontekście inteligentnych specjalizacji regionu. 2.W skład zamówienia wchodzi: 1)Zakup dwóch zestawów do prezentacji. W skład jednego zestawu do prezentacji wchodzi: (ścianka pop-up (1szt.), roll-up (1 szt.), rzutnik multimedialny (1 szt.), laptop z oprogramowaniem (1 szt.), ekran do prezentacji (1 szt.), namiot prezentacyjny (1 szt.); 2)Przenośny monitor wewnętrzny, minimum 80 cali 1 szt.; 3)Przygotowanie 2 filmów promocyjnych z dziedziny turystyki i biogospodarki wraz z prawami autorskimi (około 4 min) - 2szt.; 4)Przygotowanie spotu reklamowego (język polski i angielski) wraz z emisją w portalach internetowych, wraz z prawami autorskimi (30 s) (kampania krajowa i międzynarodowa) 1 szt.; 5)Emisja spotu reklamowego w kinach w Polsce (język polski i angielski) (kampania krajowa dla minimum 90 000 widzów) 1 szt.; 6)Przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych dla 3 rodzajów odbiorców (grafiki ręcznie wykonane pamiątkowe 400 szt.; koszulki z emblematami 800 szt.; pendrive 300 szt.; wskaźniki elektroniczne 200 szt.; kubki 800 szt.; torby ekologiczne 250 szt.; plecaki 250 szt.; długopisy 1000 szt.); 7)Przygotowanie i wydruk mapy atrakcji turystycznych wraz z prawami autorskimi - 10 000 szt.; 8) Przygotowanie i wydruk folderu promującego najważniejsze podmioty gospodarcze i jednostki naukowo-badawcze wraz z ofertą ich wzajemnej współpracy gospodarczej w dziedzinie biogospodarki w trzech językach wraz z prawami autorskimi - 3 000 szt.; 9)Aplikacja informatyczna (mapa interaktywna atrakcji turystycznych Powiatu Puławskiego) z interfejsem internetowym wraz z licencją na użytkowanie -1 szt.; 10)Aplikacja informatyczna (mapa interaktywna potencjału gospodarczego Powiatu Puławskiego) z interfejsem internetowym) wraz z licencją na użytkowanie -1 szt.; 11)Opracowanie bazy danych atrakcji turystycznych do aplikacji interaktywnej mapy atrakcji turystycznych wraz z prawami autorskimi - 1 szt.; 12) Opracowanie bazy danych do aplikacji mapy interaktywnej potencjału gospodarczego Powiatu Puławskiego, wraz z prawami autorskimi -1 szt.; 13) Opracowanie dokumentu: Strategia promocji gospodarczej powiatu puławskiego wraz z prawami autorskimi -1 szt.; 14)Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej marki gospodarczej powiatu ( w tym przygotowanie księgi znaku, logotyp, projekty gadżetów promocyjnych dla biznesowych odbiorców kampanii, zasady stosowania identyfikacji wizualnej na stronach internetowych), wraz z prawami autorskimi -1 szt.; 15)Wydatki związane z administrowaniem projektu: zakup artykułów biurowych (długopisy 40 szt.; notatniki 40 szt.; papier A4 10 szt. ryz; papier fotograficzny A4 do drukarki 100 szt. kartek) i 2 szt. tonerów do drukarki oferowanej przez wykonawcę w poz. 17; 16) Telewizor minimum 60 cali -1 szt.; 17) Zakup drukarki kolorowej A3 -1 szt.; 18) Zakup drukarki kolorowej A3 -1 szt.; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 i 8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 92.11.12.00 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem: Kampania promocyjna Powiatu Puławskiego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była dostawa materiałów promocyjnych, lub informacyjno - promocyjnych lub reklamowych o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie, oraz b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była produkcja filmu promocyjnego, lub filmu informacyjnego, lub filmu reklamowego lub spotu promocyjnego, spotu informacyjnego lub spotu reklamowego, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie, oraz c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem było opracowanie strategii rozwoju gospodarczego lub turystycznego lub strategii marketingowej. Zamawiający dopuszcza, aby zakres określony w lit. a)-c) był wykonany łącznie w ramach jednego zamówienia (kontraktu), lub łącznie w ramach większej ilości zamówień (kontraktów) pod warunkiem, że zakres określony w lit. a) został wykonany w ramach jednego zamówienia (kontraktu). Ocena warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów. Dowodami są: 1) poświadczenie 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego zamówienia, wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne dostawy lub usługi uznaje się dostawy lub usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - okres gwarancji sprzętu - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy, muszą być dokonane w formie pisemnej (aneks), pod rygorem nieważności. 2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do zmian danych teleadresowych oraz danych osób upoważnionych do kontaktów i wykonywania praw i obowiązków, wskazanych w §13 umowy, co do których wystarczające będzie powiadomienie pisemne drugiej strony przez osoby upoważnione. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: a) Zmiany terminu wykonania umowy: I. Zmiany spowodowane działaniem siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nieposiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, zapobieżenie któremu nie było możliwe; II. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie; III. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji zamówienia w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów potrzebnych do realizacji usług; IV. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, mimo iż opóźnienie w wykonaniu Umowy będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zachodzą następujące przesłanki: - Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości ukończenia zamówienia w tej dacie; - Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; - Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym przez przedłużenie okresu gwarancji. W takim przypadku Wartość Umowy zostanie obniżona o kwotę stanowiącą równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie. V. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. od I do III termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia Umowy (usługi/ dostawy zamienne): I. Zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w dokumentacji Umowy, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; - pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaplanowanych usług pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji Umowy lub kosztów wykonywanych usług, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, - konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentach Umowy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, - konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, - zaproponowanie równoważnych rozwiązań na etapie realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymagań określonych ust.4 Wymagań wspólnych dla całości realizowanego zamówienia zawartych w zał. nr 7 do SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia, usługi. II. Zmiany osobowe: - zmiana osób wskazanych w umowie może się odbyć jedynie w taki sposób, by zachowane zostały minimalne wymagania opisane w SIWZ, - zmiana Podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 umowy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Umowę na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. c) inne zmiany: - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację umowy, w ramach, którego realizowane jest zamówienie; - wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; - nastąpi zmiana warunków świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; - konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, przy niezmienionej wartości zamówienia ogółem; -zmiana harmonogramu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia nie powodująca zmiany terminu realizacji umowy nie wymaga aneksu do umowy, lecz musi być dokonana przez strony w formie pisemnej; -zmiana harmonogramu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia powodująca zmiany terminu realizacji umowy wymaga aneksu w formie pisemnej i jest możliwa z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub ważnej przyczyny nie leżącej po stronie Wykonawcy; - konieczna będzie zmiana sposobu realizacji zamówienia, w szczególności z uwagi na funkcjonalność zamawianego przedmiotu zamówienia, jego lepsze dostosowanie do wymagań Zamawiającego czy lepsze dostosowanie do grupy docelowej będącej odbiorcami kampanii promocyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Puławski Al. Królewska 19, 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski Al. Królewska 19, 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt Promocja Powiatu Puławskiego w kontekście rozwoju inteligentnych specjalizacji regionu jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa II. Infrastruktura ekonomiczna, Działanie 2.4 Schemat B ze środków europejskich i dotacji celowej. 2. Termin wykonania zamówienia: realizacja zamówienia nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 maja 2015 r., w tym zgodnie z harmonogramem realizacji poszczególnych elementów zamówienia wskazanym w zał. Nr 7 do SIWZ. Ze względu na uzyskane przez Zamawiającego dofinansowanie zewnętrzne Wykonawca jest szczególnie zobowiązany do terminowej realizacji zamówienia. 3.Ze względu na brak możliwości technicznych umieszczenia w treści formularza Ogłoszenia o zamówieniu w poz. IV.2.1.) Kryteria oceny ofert w zakresie drugiego kryterium pełnego opisu kryterium okres gwarancji sprzętu Zamawiający poniżej umieścił pełny opis tego kryterium. Okres gwarancji sprzętu: rzutniki multimedialne (dotyczy projektora i lampy), laptopy z oprogramowaniem, przenośny monitor wewnętrzny min. 80 cali, telewizor min. 60 cali, drukarki kolorowe A3-6.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.