eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków › ZP.271.10.2012 Dowozy uczniów na terenie Gminy Żerków w roku szkolnym 2012-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Żerków: ZP.271.10.2012 Dowozy uczniów na terenie Gminy Żerków w roku szkolnym 2012-2013
Numer ogłoszenia: 261574 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie , ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.10.2012 Dowozy uczniów na terenie Gminy Żerków w roku szkolnym 2012-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Żerków w roku szkolnym 2012/2013, 5 autobusami obsługującymi równocześnie wyszczególnione poniżej trasy. Harmonogram dowozów Wykonawca uzgodni z Gminnym Zespołem Ekonomiczno Administracyjnym Szkół w Żerkowie. Płatnikiem jest GZEAS Żerków (jednostka organizacyjna Gminy Żerków. Za jednostkę rozliczeniową przyjmuje się cenę za jeden kilometr trasy przewozu oznaczającą jednoczesne przewiezienie min. 45 uczestników projektu + opiekuna na odległość 1 kilometra. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanego opiekuna, posiadającego uprawnienia do opieki nad dziećmi w trakcie transportu (wymagany kurs pedagogiczny). Cenę ofertową stanowi iloczyn stawki za kilometr trasy przewozu oraz ilości kilometrów planowanej trasy. W stawce przewozów własnym transportem Wykonawca uwzględni wszelkie koszty przewozów wraz z zapewnieniem opiekuna. Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci/młodzieży. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie dostarczenie środka transportu do początku trasy i transport po zakończeniu trasy. Koszty te nie będą opłacane w ramach zadania. Planowana łączna, długość trasy w roku 2012/13 to około 165.480 km. Długość trasy liczona jest od miejsca odbioru/dostarczenia najbardziej odległego pasażera do miejsca docelowego tj. wyznaczonej placówki, dla dowozów, oraz odwrotnie dla odwozów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w zależności od posiadanych środków finansowych. Przy zmianie długości trasy rozliczenie z wykonawcą będzie następować zgodnie ze stawką jednostkową określoną w ofercie. Harmonogram i trasy przewozów ustala GZEAS.Faktyczne ilości ustali GZEAS na podstawie szczegółowego zapotrzebowania uzgodnionego placówkami oświatowymi na terenie Gminy Żerków. Trasa I (z opiekunem) Miejscowości: Żerków-Podlesie-Rogaszyce-Żerniki-Kretków-Chwałów-Komorze wieś-Komorze szkoła-Przybysław-Żerków-Raszewy-Żerków Żerków- Lgów-Gęczew -Śmiełów- Brzóstków -Żerków Żerków-Lubinia Mała-Glinki-Żerków Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 45 miejsc siedzących. Długość trasy wynosi średnio 198 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.00 do 8.30; oraz od 12.35 do15.50. Trasa II (z opiekunem) Miejscowości: Żerków-Gąsiorów-Szczonów-Pogorzelica-Paruchów- Komorze szkoła-Komorze bloki-Komorze szkoła- Antonin-Żerków-Żerniki-Kretków-Rogaszyce-Podlesie-Żerków-Miniszew-Prusinów-Dobieszczyzna-szk.-Dobieszczyzna-Kamień-Ludwinów-Lisew-Żerków. Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 45 miejsc siedzących. Długość trasy wynosi średnio 225,4 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.00 do 8.40; oraz od 12.25 do15.50. Trasa III (z opiekunem) Miejscowości: Żerków-Brzóstków-Śmiełów-Gęczew-Lgów-Żerków-Ostrówki-Lisew-Ludwinów szkoła.-Kamień-Ludwinów-Żółków osada-Żerków-Raszewy-Żerków-Chrzan-Stęgosz szkoła.-Stęgosz-Chrzan szkoła.-Żerków. Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących. Długość trasy wynosi średnio 189,8 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.00 do 8.30; oraz od 12.25 do15.40. Trasa IV (z opiekunem) Miejscowości: Żerków-Chrzan-Żerkow-Stęgosz-Żerków-Bieździadów-Żerków-Żółków II- Żerków -Pawłowice -Żerków-Śmiełów-Brzóstków-.Żerków- Glinki-Miniszew-Dobieszczyzna-Sierszew-Sucha-Dobieszczyzna-Żerków. Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących. Długość trasy wynosi średnio 214,2 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.00 do 8.40; oraz od 13.20 do15.55. Trasa V (z opiekunem) Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących. Długość trasy - będzie fragmentami wyżej wymienionych 4 tras, w celu, by dowożenie uczniów odbywało się w krótszym czasie ( wskazane rozpoczynanie dowozów o godz. 7.00) ; harmonogram zostanie ustalony z Wykonawcą po uzgodnieniu potrzeb z poszczególnych szkół w gminie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7.00 do 8.40; oraz od 13.20 do 15.55. Środki transportu zadysponowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku, w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz. 262 ze zmianami) ze szczególnym uwzględnieniem Rozdziału 5 i 6 tego rozporządzenia. Środki transportowe muszą posiadać aktualne badania techniczne. Dokumenty rejestracyjne pojazdu muszą potwierdzać zadeklarowaną przez Wykonawcę ilość miejsc siedzących. W celu zagwarantowania ciągłości realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych (unieruchomienie pojazdu/pojazdów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie, będących do jego dyspozycji, co najmniej dwóch pojazdów rezerwowych odpowiadającym opisanym wyżej wymaganiom, które w sytuacjach awaryjnych, mogą być użyte do wykonania zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe. Opiekun na dowozach zobowiązany jest również do zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania uczniów na przystankach. Kod CPV: 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ustawy Pzp Zamawiający ustala wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 11.000,00 (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00-100) 2. Wadium może być, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy z dopiskiem: Wadium- Dowozy uczniów na terenie Gminy Żerków w roku szkolnym 2012-2013. Wadium należy wpłacić na podany poniżej rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. Konto do wpłacenia wadium: PKO BP w Jarocinie nr 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta i Gminy w Żerkowie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: informację o usługach odpowiadających charakterem i wielkością przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługach porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, które Przewoźnik wykonał należycie. Informacje te należy przedstawić w postaci załączonego wykazu ze wskazaniem Zamawiających, lokalizacji, zakresu oraz terminów wykonania -do każdej przedstawionej we wykazie pracy należy dołączyć dokument -referencje- potwierdzający ich należyte wykonanie. Nie trzeba dołączać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac u Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. środkami transportu spełniającymi warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku, w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz. 262 ze zmianami) ze szczególnym uwzględnieniem Rozdziału 5 i 6 tego rozporządzenia: 5 autobusów w tym 3 autobusy z 50 miejscami siedzącymi i 2 autobusy z 45 miejscami siedzącymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie, będących do jego dyspozycji, co najmniej dwóch pojazdów rezerwowych z 50 miejscami siedzącymi odpowiadającym opisanym wyżej wymaganiom, które w sytuacjach awaryjnych, mogą być użyte do wykonania zamówienia. Wykonawca musi przedstawić: - Wypełniony wykaz środków transportu odpowiadających wymaganiom Zamawiającego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kurs pedagogiczny dla opiekuna, - prawo jazdy odpowiedniej kategorii zgodnie z obowiązującymi przepisami dla kierowców - oświadczenia, że osoby, które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów od podatku towarów i usług (VAT), 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 4) koniecznością zmiany zakresu rzeczowego umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu rzeczowego, ilościowego robót do wykonania oraz wartości wynagrodzenia wykonawcy. Podstawą wynagrodzenia będą faktycznie wykonane roboty wyszczególnione w kosztorysie powykonawczym. Ze względu na rozliczenie zadania na podstawie kosztorysów zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu umowy (wartości umowy) w razie konieczności przeprowadzenia prac będących podstawą obliczenia wynagrodzenia, a zestawienie sporządził Zamawiający. W przypadku zwiększenia zakresu do wykonywanych robót zastosowane zostaną stawki określone w ofercie wykonawcy. Przy wykonywaniu robót zamiennych lub nieprzewidzianych, których konieczności wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy i została potwierdzona przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty przy zachowaniu tych samych stawek kalkulacyjnych, norm, parametrów i standardów, po podpisaniu przez strony stosowanego aneksu do umowy określającej zakres rzeczowy, finansowy oraz terminy wykonania. 3. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych robót w zależności od sytuacji zaistniałej na miejscu realizacji zadania warunkujących prawidłowe wykonanie zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.