eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Pozimowe i bieżące sprzątanie ulic, ogólnodostępnych parkingów i wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna oraz opróżnianie koszy ulicznych w okresie do 31 grudnia 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Wolsztyn: Pozimowe i bieżące sprzątanie ulic, ogólnodostępnych parkingów i wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna oraz opróżnianie koszy ulicznych w okresie do 31 grudnia 2015 r.
Numer ogłoszenia: 261557 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolsztyn , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. (068) 347 45 00, faks 068 347 45 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozimowe i bieżące sprzątanie ulic, ogólnodostępnych parkingów i wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna oraz opróżnianie koszy ulicznych w okresie do 31 grudnia 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje poziomowe i bieżące sprzątanie ulic, wybranych chodników na terenie Wolsztyna oraz opróżnianie koszt ulicznych na terenie miasta Wolsztyna i wybranych terenów Gminy Wolsztyn. Przedmiotowe zamówienie składa się z 4 zadań. 1. Zakres zadania nr 1 - Pozimowe i bieżące sprzątanie ulic, ogólnodostępnych parkingów i wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna w okresie do 31 grudnia 2015 r. - stanowiących własność Gminy Wolsztyn, w tym w szczególności: A. BIEŻĄCE SPRZĄTANIE ULIC I CHODNIKÓW obejmujące: A1). Bieżące sprzątanie ulic - centrum miasta -ulice gminne. Wykaz ulic wg charakterystyki zawartej w SIWZ. Uwaga: ulice należy sprzątać mechanicznie raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia (po zakończeniu sprzątania pozimowego) oraz w sposób ciągły doraźnie dbać o ich stan czystości. A2). Bieżące sprzątanie ulic miasta - pozostałe ulice. Wykaz ulic wg charakterystyki zawartej w SIWZ. Uwaga: w/w ulice należy sprzątać mechanicznie co drugi miesiąc w okresie od 1 kwietnia - 31 grudnia (po zakończeniu sprzątania pozimowego) oraz w sposób ciągły doraźnie dbać o ich stan czystości. A3). Bieżące sprzątanie ulic miasta - droga krajowa nr 32 (Poznań- Zielona Góra) na odcinku przebiegającym w granicach miasta. Uwaga: w/w drogę należy sprzątać mechanicznie co drugi miesiąc w okresie od 1 kwietnia - 31 grudnia (po zakończeniu sprzątania pozimowego) oraz w sposób ciągły doraźnie dbać o ich stan czystości . A4). Bieżące sprzątanie wybranych chodników w mieście Wolsztyn. Wykaz chodników wg charakterystyki zawartej w SIWZ. Uwaga: w/w chodniki należy sprzątać co drugi miesiąc w okresie od 1 kwietnia - 31 grudnia oraz w sposób ciągły doraźnie dbać o ich stan czystości . A5). Bieżące sprzątanie placu Rynku o pow. około 6691m2 łącznie z fontanną. B. POZIMOWE SPRZĄTANIE ULIC I WYBRANYCH CHODNIKÓW Pozimowe sprzątanie ulic i wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna należy wykonać według zakresu określonego w punktach: A1), A2), A3), A4). Częstotliwość - jednokrotnie, po zakończeniu okresu zimowego. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca przystąpił do sprzątania pozimowego w terminie do 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. C. MECHANICZNE SPRZĄTANIE ULIC I WYBRANYCH CHODNIKÓW NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający przewiduje wystąpienie sytuacji incydentalnych, w których będzie konieczne dokonanie jednorazowego czyszczenia wypranych odcinków ulic lub chodników o łącznej długości do 3000 mb. Wykonanie usługi winno nastąpić w terminie 1 dnia od otrzymania powiadomienia, 2. Zakres zadania nr 2 -Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta Wolsztyna (ulice, parkingi gminne, wybrane tereny zielone) , gminnych ścieżek rowerowych, wybranych obszarów wsi Karpicko - teren gminy Wolsztyn. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi opróżnianie koszy ulicznych ( 488 sztuk) z terenu miasta Wolsztyna (ulice gminne, parkingi, wybrane tereny zielone), z terenu ścieżek rowerowych oraz wsi Karpicko (teren plaży, parkingu, ul. Wczasowej oraz z terenu wzdłuż całego Szlaku Żurawiego wokół Jez. Wolsztyńskiego); 3. Zakres zadania nr 3 - Pozimowe i bieżące sprzątanie ulic, wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna w okresie do 31 grudnia 2014 r. - ulice powiatowe. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi : A. BIEŻĄCE SPRZĄTANIE ULIC I CHODNIKÓW, w tym A1) Bieżące sprzątanie ulic miasta - ulice powiatowe. Charakterystyka ulic wg zapisów SIWZ. Uwaga: w/w ulice należy sprzątać mechanicznie co drugi miesiąc w okresie od 1 kwietnia - 31 grudnia oraz w sposób ciągły doraźnie dbać o ich stan czystości. B. POZIOMOWE SPRZĄTANIE ULIC I WYBRANYCH CHODNIKÓW Poziomowe sprzątanie ulic i wybranych chodników na terenie miasta Wolsztyna (ulice powiatowe ) według zakresu określonego w punkcie A1). Częstotliwość - jednokrotnie, po zakończeniu okresu zimowego. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca przystąpił do sprzątania pozimowego w terminie do 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. C. MECHANICZNE SPRZĄTANIE ULIC I WYBRANYCH CHODNIKÓW NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający przewiduje wystąpienie sytuacji incydentalnych, w których będzie konieczne dokonanie jednorazowego czyszczenia wypranych odcinków ulic lub chodników o łącznej długości do 1500 mb. Wykonanie usługi winno nastąpić w terminie 1 dnia od otrzymania powiadomienia, 4. Zakres zadania nr 4 -Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta Wolsztyna (ulice powiatowe. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi opróżnianie koszy ulicznych ( 33 sztuki) z ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie miasta Wolsztyn..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych o maksymalnej wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu usług tego samego rodzaju, co objęte niniejszym zamówieniem. Zamówienie uzupełniające będzie związane technologicznie, funkcjonalnie lub użytkowo z zamówieniem podstawowym. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żądnego wiążącego zobowiązania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.72.22.00 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Związek Międzygminny Obra w Wolsztynie (Berzyna 6), na podstawie znowelizowanej ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz.391), -Wykonawca winien wykazać, iż posiada zezwolenie odpowiedniego organu administracyjnego na transport odpadów komunalnych, które zachowało ważność na podstawie art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz.21) lub posiadają wpis do rejestru, o którym mowa w art.49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania polegające na utrzymaniu czystości dróg i ulic o wartości brutto min. 100.000,-zł każde z zadań. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz usług opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania w zakresie zbiórki i transportu odpadów oraz w zakresie sprzątania ulic, t.j. dysponuje: -min. 2 zamiatarkami o wydajności min. 1500 m2/h , -min. 2 przyczepami ciągnikowymi, -min.1 odkurzaczem chodnikowym, -min. 1 urządzeniem do mycia pod ciśnieniem . W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych opisany w rozdziale III SIWZ w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotowego punktu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 2.2 A1 niniejszego rozdziału SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej warunek opisany w niniejszym punkcie każdy z Wykonawców winien spełniać osobno. Dla potwierdzenia spełnieni wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę wg warunków opisanych w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za zadania, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie oraz obowiązek złożenia poświadczeń, Zamawiający uznaje usługi polegające na pozimowym i bieżącym sprzątaniu dróg, ulic i chodników.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (np. według wzoru określonego w załączniku nr 9 )oraz : a) dokumenty dotyczące : -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. b).w przypadku warunku opisanego w punkcie 1.5 niniejszego rozdziału dokument, o którym mowa w punkcie 2.2 A6 rozdziału III SIWZ, Wykonawca winien złożyć również: -Tabelę elementów scalonych; -Wymagane zapisami SIWZ pełnomocnictwa. -Zamawiający zaleca również dołączenie do oferty parafowanego wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - T-czas reakcji -przystąpienia do pozimowego sprzątania - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji: - udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu usługi nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie( nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji prac, które Wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku). - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach: -zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. -rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3. Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: -zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, -zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy ( o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ), - zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 44. Opłata za SIWZ 50,00zł (pięćdziesiąt złotych 00/100).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.