eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont Nabrzeża Władysławowskiego w Porcie Ustka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Słupsk: Remont Nabrzeża Władysławowskiego w Porcie Ustka
Numer ogłoszenia: 261355 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Nabrzeża Władysławowskiego w Porcie Ustka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont Nabrzeża Władysławowskiego w Porcie Ustka. 2. Stan istniejący: Nabrzeże Władysławowskie jest nabrzeżem typu oczepowego z oczepem stalowym. Rzędna nawierzchni nabrzeża waha się w zakresie od ok. 1,50 m n.p.m. do ok. 1,57 m n.p.m. Nawierzchnia nabrzeża jest asfaltowo-betonowa, miejscami z występującą kostką granitową. Jest ona w złym stanie technicznym. Zauważalne są liczne spękania i ubytki, kawerny oraz wżery w powierzchniowych warstwach nawierzchni nabrzeża. Na styku nabrzeża wraz z oczepem stalowym ścianki szczelnej występują znaczne ubytki materiałowe i dziury sięgające do ok. 20cm głębokości. Od strony odwodnej nabrzeża zamontowany jest system odbojnic pionowych oraz opon staro-użytecznych. Istniejący oczep ścianki szczelnej jest zniszczony na stalowych elementach zauważa się znaczące ogniska korozji i rdzy. Od północnej strony jest zejście do łodzi (motorówek), a w pobliżu znajduje się żuraw portowy o udźwigu 2t. Nabrzeże wyposażone jest w sieć pachołów cumowniczych. 3. BRANŻA HYDROTECHNICZNA I SNITARNA: Ogólny opis zakresu przedmiotowego inwestycji obejmuje: W ramach planowanego przedsięwzięcia zakłada się przeprowadzenie remontu nawierzchni nabrzeża wraz odwodnieniem i wyposażeniem przedmiotowego nabrzeża w polery cumownicze i rząd 10 szt. dalb odbojowych. W trakcie realizacji przedsięwzięcia wykonany zostanie remont nawierzchni nabrzeża o szerokości 10 m oraz długości 60 m (powierzchnia 0,06 ha) wraz z odprowadzeniem wód za pomocą wpustów liniowych, poprzez kanał do studni z osadnikiem, a stąd do zaprojektowanej miejskiej kanalizacji deszczowej. Nawierzchnia nabrzeża ma zostać wykonana jako płyta betonowa w technologii na mokro na podbudowie z pospółki zagęszczonej i zbrojonej geotkaniną. Dodatkowym wyposażeniem nabrzeża będą bloki fundamentowe, zlokalizowane w II linii cumowniczej nabrzeża pod polery cumownicze. W celu zabezpieczenia jednostek przed uszkodzeniem oraz zapewnieniem możliwości cumowania podczas wysokiego stanu wód w basenie portowym zaprojektowano rząd 10 szt. dalb odbojowych na działce nr 1560/81. Dalba wykonana będzie jako pal skrzynkowy. Rzędna wbicia dalby wynosić będzie 20,0m. Korona dalby będzie znajdować się na rzędnej 4,0m (ok. 2,43m ponad rzędną nabrzeża). Dalby wyposażone będą w odbojnicę z elastomeru poliuretanowego. 4. Technologia i kolejność wykonywania robót: 4.1. BRANŻA HYDROTECHNICZNA: - roboty rozbiórkowo-przygotowawcze, - wykonanie bloków fundamentowych pod pachoły cumownicze, - wykonanie nawierzchni nabrzeża wraz z podbudową, - wykonanie dalb odbojowych, - prace wykończeniowe (montaż pachołów cumowniczych i belek odbojowych) 4.2. BRANŻA SANITARNA: - wykonanie wykopów z umocnieniem ścian, - montaż kanalizacji deszczowej, - próba szczelności kanalizacji, - zasypanie wykopów z zagęszczeniem, - montaż wpustów liniowych. 5. ZAKRES REMONTU OBEJMUJE RÓWNIEŻ: - zaślepienie otworu w ściance szczelnej powstałego po zdemontowanym kolektorze odprowadzającym wody opadowe do kanału portowego, - likwidacja wnęki instalacyjnej wraz z zaworami paliwowymi, - zainstalowanie krawężników z rur stalowych, - założenie reperów do pomiarów przemieszczeń poziomych oraz pionowych na dalbach odbojowych, - czyszczenie hydrościerne oraz malowanie farbami podkładowymi oraz nawierzchniowymi stalowych elementów nabrzeża. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 9 do 16 do SIWZ. 7. Dokumentacja powykonawcza: Opracowania w wersji elektronicznej należy dostarczyć na płycie CD. Rysunki w formacie dwg- AutoCAD oraz formacie PDF. Teksty w formacie WORD oraz w PDF. Dokumentacja w wersji elektronicznej musi ściśle odpowiadać wersji papierowej co do formy jak i treści. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu nabrzeży lub falochronów, w rozumieniu zapisu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1998 nr 101 poz. 645), o wartości minimum 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto każda robota; roboty wykonane w ramach jednej umowy (kontraktu) Zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób: 8.1.3.1. 1 (jednej) osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającej wykształcenie wyższe techniczne budowlane oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymującej się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy w zakresie morskich budowli hydrotechnicznych; 8.1.3.2. 1 (jednej) osoby, która będzie pełniła funkcję instalatora - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymującej się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym; 8.1.3.3. 1 (jednej) osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika prac podwodnych, posiadającej uprawnienia kierownika prac podwodnych II klasy wg ustawy z dnia 17 października 2003 r. o wykonywaniu prac podwodnych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1389), legitymującej się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie kierowania i nadzorowania prac podwodnych; (Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: - zaistnienia siły wyższej, - zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, - przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, - wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, - konieczności wykonania badań, monitoringu, - wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich lub nieprzewidzianych prac związanych z usuwaniem niezinwentaryzowanych sieci, - występowaniem warunków uniemożliwiających prowadzenie prac podwodnych określonych w rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac podwodnych (Dz.U. z 2004 r., Nr 116, poz. 1210), które zostaną potwierdzone w ewidencji dziennika prac podwodnych oraz przez kapitana lub oficera dyżurnego Portu w Ustce; - przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego; o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy; 2. ceny, oprócz zmian wynikających z zastosowanego wynagrodzenia kosztorysowego, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: - zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, - konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, lub też zaniechania wykonywania części robót, a które to roboty stały się niezbędne (lub zbędne), o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czym faktyczne zmiany wynagrodzenia zostaną dokonane w oparciu o dokonane obmiary wykonanych robót; 3. sposobu spełnienia świadczenia stron w przypadku wystąpienia konieczności zmian dokumentacji projektowej związanych z realizacją niezbędnych robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub zaniechania wykonywania części robót, a które to roboty stały się niezbędne (lub zbędne) do uzyskania założonego efektu użytkowego i ich konieczność wynika z wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, w tym siły wyższej lub/i usunięcia wad dokumentacji projektowej - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczeń stron i zmiany w tym zakresie będą dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacją zamienną); 4. zapis punktu 23.8.3. SIWZ nie dotyczy wykonania prac przywracających stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru końcowego całości robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wyłączną odpowiedzialność za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym także robót odebranych w ramach odbiorów częściowych) na wskutek wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk losowych, w tym siły wyższej, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac przywracających stan poprzedni (tzn. odtworzenia robót wykonanych) na własny koszt, bez żądania z tego tytułu dodatkowego (ponownego wynagrodzenia); 5. wymagań dotyczących umów o podwykonawstwo; 6. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt 11.3. SIWZ; 7. osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji: - kierownika budowy, - instalatora, - kierownika prac podwodnych, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 8.1.3. SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego; dla swojej ważności niniejsza zmiana nie wymaga aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 22 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 20 (II piętro, Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 Środek 3.3 Inwestycje w portach rybackich, miejscach wyładunku i przystaniach. Umowa o dofinansowanie projektu POROZUMIENIE Nr 00033-61722-OR1100023/10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.