eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Zakup i dostawę fabrycznie nowegociągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Bielsk: Zakup i dostawę fabrycznie nowego: ciągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku
Numer ogłoszenia: 26128 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk , Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, tel. 024 2615505, faks 024 2615189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugbielsk.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę fabrycznie nowego: ciągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu. Zakres zadania został podzielony na 4 części: a) CZĘŚĆ I -ciągnika, b) CZĘŚĆ II -ładowacza czołowego c) CZĘŚĆ III -wozu asenizacyjnego d) CZĘŚĆ IV -kosiarki bijakowej, na Oczyszczalnię w Bielsku o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.45.00-3, 16.31.10.00-8, 43.25.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium dla: a) dla CZĘŚCI I - w wysokości 1.400,00 zł słownie: tysiąc czterysta złotych, b) dla CZĘŚCI II - w wysokości 250,00 zł słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych, c) dla CZĘŚCI III -w wysokości 500,00 zł słownie: pięćset złotych, d) dla CZĘŚCI IV - w wysokości 300,00 zł słownie: trzysta złotych,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3 -wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw tj.: -dla CZĘŚCI I - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę polegającą na dostawie ciągnika o wartości minimum 70.000,00 zł brutto; -dla CZĘŚCI II - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę polegającą na dostawie ładowacza czołowego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto; -dla CZĘŚCI III - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę polegającą na dostawie wozu asenizacyjnego o wartości minimum 20.000,00 zł brutto; -dla CZĘŚCI IV - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę polegającą na dostawie kosiarki bijakowej o wartości minimum 15.000,00 zł brutto. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę jedną na jedno lub dwa lub trzy lub cztery z wymienionych dostaw, wówczas zobowiązany jest przedstawić doświadczenie wymagane odpowiednio dla każdej części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b)Opis oferowanych dostaw przez Wykonawcę (wg załącznika nr 2) c)odpowiednio: (o ile jest to możliwe) kserokopie dokumentu wadialnego lub w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. d)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy e)dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI. SIWZ, potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. V. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - wydłużony okres gwarancji - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku, gdy: a)zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec; b) nastąpiła siła wyższa obejmująca: klęski żywiołowe, niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne. 2)zmiany numeru konta lub osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 3)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bielsku 09-230 Bielsk Plac Wolności 3A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bielsku 09-230 Bielsk Plac Wolności 3A sekretariat /pokój nr 111/ I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawę fabrycznie nowego: ciągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku - CZĘŚĆ I - ciągnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu. Zakres zadania został podzielony na 4 części, w tym : CZĘŚĆ I -ciągnika, na Oczyszczalnię w Bielsku o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. wydłużony okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawę fabrycznie nowego: ciągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku - część II -ładowacza czołowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu. Zakres zadania został podzielony na 4 części, w tym: CZĘŚĆ II -ładowacza czołowego na Oczyszczalnię w Bielsku o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. wydłużony okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawę fabrycznie nowego: ciągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku- CZĘŚĆ III - wozu asenizacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu. Zakres zadania został podzielony na 4 części, w tym : CZĘŚĆ III -wozu asenizacyjnego na Oczyszczalnię w Bielsku o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. wydłużony okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawę fabrycznie nowego: ciągnika, ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego, kosiarki bijakowej na Oczyszczalnię w Bielsku-CZĘŚĆ IV - kosiarki bijakowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu. Zakres zadania został podzielony na 4 części, w tym: CZĘŚĆ IV -kosiarki bijakowej, na Oczyszczalnię w Bielsku o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.25.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. wydłużony okres gwarancji - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.