eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej terenu i obiektów (wraz z przynależnymi pomieszczeniami) znajdujących się w posiadaniu Muzeum lotnictwa Polskiego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 39 ( na czterech jednoosobowych posterunkach) w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Kraków: Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej terenu i obiektów (wraz z przynależnymi pomieszczeniami) znajdujących się w posiadaniu Muzeum lotnictwa Polskiego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 39 ( na czterech jednoosobowych posterunkach) w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 261257 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie , Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, faks 012 6428700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej terenu i obiektów (wraz z przynależnymi pomieszczeniami) znajdujących się w posiadaniu Muzeum lotnictwa Polskiego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 39 ( na czterech jednoosobowych posterunkach) w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w formie ochrony fizycznej terenu i obiektów wraz z przynależnymi pomieszczeniami znajdujących się w posiadaniu Muzeum Lotnictwa Polskiego przez cztery jednoosobowe posterunki: a) Posterunek P1 - posterunek ruchomy, czas pełnienia służby od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 15:00. Do zakresu czynności będzie należało w szczególności: - kontrola osób wchodzących na teren Gmachu Głównego Muzeum, - przechowywanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, zgodnie z uregulowaniami obowiązującymi w tym zakresie u Zamawiającego, - całodobowa, bieżąca obserwacja obiektu za pomocą urządzeń telewizji przemysłowej, - obchód terenu i budynku Gmachu Głównego zgodnie z ustalonym harmonogramem, w tym przynajmniej jeden nocny patrol z psami na uwięzi, - w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu systemu lub zabezpieczeniu pomieszczeń albo zaobserwowaniu osób zakłócających ład i porządek, podejmowanie stosownej interwencji, - w wypadku napadu lub pożaru uruchomienie systemu alarmowego, niezwłoczne powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Muzeum, - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, - powiadamianie odpowiednich służb oraz kierownictwa Muzeum o zauważonych awariach np. instalacji wodociągowej, c.o., - stała współpraca z administracją Muzeum, - wykonywaniu obowiązków wynikających z instrukcji w sprawie zasad ochrony osób (pracowników) obiektów i mienia Muzeum Lotnictwa Polskiego. b) Posterunek P2 - posterunek ruchomy, czas pełnienia służby od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 15:00. Do zakresu czynności będzie należało w szczególności: - kontrola osób wchodzących na teren Gmachu Głównego Muzeum, - przechowywanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, zgodnie z uregulowaniami obowiązującymi w tym zakresie u Zamawiającego, - całodobowa, bieżąca obserwacja obiektu za pomocą urządzeń telewizji przemysłowej, - obchód terenu i budynku Gmachu Głównego zgodnie z ustalonym harmonogramem, - w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu systemu lub zabezpieczeniu pomieszczeń albo zaobserwowaniu osób zakłócających ład i porządek, podejmowanie stosownej interwencji, - w wypadku napadu lub pożaru uruchomienie systemu alarmowego, niezwłoczne powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Muzeum, - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, - powiadamianie odpowiednich służb oraz kierownictwa Muzeum o zauważonych awariach np. instalacji wodociągowej, c.o., - stała współpraca z administracją Muzeum, - obchód po całym, terenie Muzeum zgodnie z ustalonym harmonogramem - wykonywanie obowiązków wynikających z instrukcji w sprawie zasad ochrony osób (pracowników) obiektów i mienia Muzeum Lotnictwa Polskiego. c) Posterunek P3 - posterunek ruchomy, czas pełnienia służby od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 15:00 do 7:00. Do zakresu czynności będzie należało w szczególności: - kontrola osób przebywających na terenie Muzeum w czasie godzin zamknięcia, - obchód terenu i budynku Gmachu Głównego zgodnie z ustalonym harmonogramem, - sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien chronionych obiektów po opuszczeniu przez pracowników, - podejmowanie stosownej interwencji w przypadku zaobserwowaniu osób zakłócających ład i porządek, - w wypadku napadu lub pożaru uruchomienie systemu alarmowego, niezwłoczne powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Muzeum, - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, - powiadamianie odpowiednich służb oraz kierownictwa Muzeum o zauważonych awariach np. instalacji wodociągowej, c.o., - sprawdzenie stanu bram wjazdowych i oświetlenia, - dokonywanie odczytów z punktów kontrolnych potwierdzających realizowane obchody terenu - wykonywanie obowiązków wynikających z instrukcji w sprawie zasad ochrony osób (pracowników) obiektów i mienia Muzeum Lotnictwa Polskiego, d) Posterunek P4 - posterunek ruchomy, czas pełnienia służby od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 15:00 do 7:00. Do zakresu czynności będzie należało w szczególności: - kontrola osób przebywających na terenie Muzeum w czasie godzin zamknięcia, - obchód terenu i budynku Gmachu Głównego zgodnie z ustalonym harmonogramem, - sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien chronionych obiektów po opuszczeniu przez pracowników, - podejmowanie stosownej interwencji w przypadku zaobserwowaniu osób zakłócających ład i porządek, - w wypadku napadu lub pożaru uruchomienie systemu alarmowego, niezwłoczne powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Muzeum, - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, - powiadamianie odpowiednich służb oraz kierownictwa Muzeum o zauważonych awariach np. instalacji wodociągowej, c.o., - sprawdzenie stanu bram wjazdowych i oświetlenia, - dokonywanie odczytów z punktów kontrolnych potwierdzających realizowane obchody terenu - wykonywanie obowiązków wynikających z instrukcji w sprawie zasad ochrony osób (pracowników) obiektów i mienia Muzeum Lotnictwa Polskiego, Dodatkowo Zamawiający wymagać będzie od pracowników na poszczególnych posterunkach wykonywania drobnych prac porządkowych - sprzątania, w tym odśnieżania, powierzchni betonowych przylegających do Gmachu Głównego Muzeum o łącznej powierzchni 10 ar (2 x 3 ary + 1 x 4 ary) oraz dojścia do Muzeum od ulicy M. Markowskiego. Ponadto pracownicy ochrony będą mieli do pomocy dwa psy rasy owczarek alzacki, będące na utrzymaniu w Muzeum, z którymi będą wykonywali nocne patrole. Do obowiązków pracowników ochrony będzie należało karmienie psów, wyprowadzanie ich na spacer i podawanie im leków w razie takiej potrzeby. Koszty utrzymania psów spoczywają na Muzeum..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ważną koncesję wydaną na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej. Ocena odbędzie się w oparciu o przedłożony dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o przedłożony załącznik nr 1 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę dla obiektów użyteczności publicznej (obejmującej budynek oraz jego otoczenie ) realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, o wartości minimum 100 000,00 złotych i co najmniej jedną usługę ochrony terenu o powierzchni minimum 10 ha. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty poświadczenia lub oświadczenie jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie (według załącznika do SIWZ nr 3). Ocena zostanie dokonana w oparciu o treść przedłożonych zamawiającemu załączników na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • : Wykonawca musi dysponować 4 osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać, opłaconą polisę o wartości ogólnej co najmniej 2 000 000 zł, lub odpowiadającej jej kwoty w euro przeliczonej wg. kursu średniego N.B.P. z dnia umieszczenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej. Z treści polisy musi wynikać, iż jest opłacona. Posiadanie polisy i jej opłacenie będzie sprawdzane przez Zamawiającego dopiero przed podpisaniem umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - doświadczenie w ochronie muzeów - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39, 31 - 864 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39, 31 - 864 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.