eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Sosnowiec: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 26102 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I ETAP: dostawa, montaż, uruchomienie i włączenie do ruchu w pełni sprawnej centrali telefonicznej, wewnętrznej z urządzeniami zewnętrznymi, aparatami systemowymi wraz z włączeniem jej do sieci zewnętrznej (operatora) i wewnętrznej (I.M.P i Z) wg. CPV - 32.54.30.00-1: Wykonawca przedstawi szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń 1) Wymagania dotyczące centrali telefonicznej: a) praca centrali w ruchu pełnoautomatycznym, b) pojemność centrali 176 NN numerów wewnętrznych - porty wewnętrzne analogowe - 160 portów, - porty wewnętrzne cyfrowe - 16 portów, c) linie zewnętrzne - cyfrowe ISDN PRA(30B+D) - 1 linia - przystawki GSM dla 2 kart SIM d) taryfikacja rozmów wg. numerów i kodów dostępu, e) modem zdalnego nadzoru i oprogramowania, f) centralna książka telefoniczna (1000 użytkowników), g) kody dostępu dla połączeń zewnętrznych (minimum 500 kodów), h) aplikacja komputerowa CTI dla minimum 20 stanowisk, i) dyskryminacja połączeń zewnętrznych (minimum 6 programowalnych poziomów), j) poczta głosowa (minimum 2 porty jednoczesnego dostępu oraz 60 minut łącznego czasu nagrania z możliwością rozbudowy), k) możliwość blokowania połączeń wychodzących z poziomu aparatu wewnętrznego, l) identyfikacja numerów przychodzących na liniach wewnętrznych analogowych, ł) wybieranie numerów po nazwie, e) urządzenia zasilające centralę, f) zasilanie awaryjne na okres 4h. g) Centrala telefoniczna powinna być wyposażona w urządzenia zapewniające kierowanie ruchu do sieci GSM przez dostarczone przez Zlecającego dwie karty SIM. 2) Wraz z centralą telefoniczną należy dostarczyć aparaty cyfrowe systemowe tego samego producenta co centrala spełniające poniższe wymagania -Konsola operatorska ( awizo ) 1 szt. wyposażona w: klawisze programowalne (min. 24 klawisze), możliwość wybrania abonenta z centralnej książki telefonicznej po jego nazwie, system głośnomówiący, wyświetlacz ciekłokrystaliczny. -Aparaty cyfrowe do zestawów Sekretarsko-Dyrektorskich 4 szt. wyposażonych w: klawisze programowalne (min. 12 klawisze), możliwość wybrania abonenta z centralnej książki telefonicznej po jego nazwie, system głośnomówiący, wyświetlacz ciekłokrystaliczny. - Aparaty cyfrowe proste 4 szt. - klawisze programowalne (min. 5 klawiszy), - wyświetlacz. - Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. - Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia i certyfikaty dopuszczające ten przedmiot do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko, bezpośrednio do budynków Zamawiającego. II ETAP: Świadczenie usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych końcowych i centrali wewnętrznej, wg. CPV - 64.21.10.00-8. Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje: I część zamówienia /usługi telekomunikacyjne/: - obsługę połączeń: lokalnych, strefowych, międzystrefowych i pozostałych - dzierżawę centrali telefonicznej przez cały okres obowiązywania umowy tj. 36 miesięcy, - dzierżawę aparatów telefonicznych cyfrowych systemowych, - serwis wewnętrznej sieci telefonicznej. II cześć zamówienia /usługi internetowe/: - świadczenie usług internetowych na cele edukacyjne, - łącze niesymetryczne, - świadczenie usług dostępu do Internetu na łączach o przepustowości minimum 1Mbit/s. Warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych: 1. W ramach serwisu centrali telefonicznej i aparatów systemowych Wykonawca zobowiązuje się do: a) utrzymania w pełnej sprawności technicznej centrali telefonicznej i aparatów systemowych, b) przeprogramowania centrali telefonicznej i aparatów systemowych zgodnie z zgłoszonymi przez klienta potrzebami. 2.W ramach serwisu istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej Wykonawca zobowiązuje się do: a) lokalizacji i usunięcia usterek w sieci telefonicznej od centrali telefonicznej poprzez przełącznice pośrednie do punktu zakończenia sieci to jest gniazdka telefonicznego, b) wykreowania i podłączenia nowych numerów wewnętrznych w przypadku istniejącego okablowania od przełącznicy głównej do punktu zakończenia, c) wykonywania przeniesień urządzeń końcowych, d) przeszkolenia użytkowników aparatów telefonicznych cyfrowych systemowych w zakresie ich obsługi. 3. W przypadku zaistnienia konieczności zmiany operatora i przeniesienia numeracji do nowego operatora wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie oraz uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umów u dotychczasowego operatora /od godz. 24.00/. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: - świadczenia usług telekomunikacyjnych za pomocą -linii ISDN PRA (30B+D) z usługą DDI dla 200 numerów, - 1 linia - linii analogowych końcowych - 3 linie - zachowania istniejącej zewnętrznej numeracji telefonicznej (wykaz załącznik 1), - zapewnienia możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, faksowych i modemowych, - zachowania ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy, - naliczania opłat z dokładnością co do sekundy - taryfikacja sekundowa, - połączenia z siecią telefonii komórkowych z zachowaniem identyfikacji numeru, - wymaganej gwarancji jakości połączeń, wykonawca ma obowiązek sprawdzić, czy posiada warunki techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzić warunki techniczne), - identyfikacji numerów przychodzących (CLIP) na wszystkich numerach wewnętrznych, - bezpłatnego połączenia w ramach sieci wewnętrznej, - bezpłatnego połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających skrócone numery - blokady połączeń 0700******* - 0709******* oraz innych numerów zaliczanych do taryf specjalnych, - miesięcznego bezpłatnego wykazu zrealizowanych połączeń (zbiorczego i szczegółowego) w postaci elektronicznej z możliwością wydruku według numerów wewnętrznych lub według kodów dostępowych. 5. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a) bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzenie parametry łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek; b) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności: - bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, - bezpłatne usuwanie awarii, - sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego, - bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klienta. 1.W zakresie obsługi serwisowej, Wykonawca zagwarantuje usunięcie awarii w następującym trybie: - czas reakcji do 2 godzin (czas mierzony od chwili zarejestrowania zgłoszenia otrzymanego od Zamawiającego do czasu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do realizacji przez odpowiednie służby techniczne), do 48 godzin czas usunięcia usterki (przywrócenie pełnej funkcjonalności), - w przypadku awarii 20% linii wewnętrznych lub zewnętrznych czas reakcji wynosi 1 godzinę a czas usunięcia usterki 24 godziny. Warunki ogólne dla obu części zamówienia: Rozliczenia za świadczone usługi będą następować w systemie miesięcznym. Zamawiający zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za zrealizowane usługi w terminie 30 dni od wystawienia faktury. W formularzu ofertowym wykonawca wskaże, czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy też część realizacji zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców, wykonawca określi opisowo, jaką część zamówienia zamierza im powierzyć. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza w zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów związanych z rozbudową infrastruktury, o ile zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.11.00 - Usługi telefonii lokalnej 64.21.12.00 - Usługi telefonii międzymiastowej 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie IMPiZŚ, pok.103 ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 09:00, miejsce: W Sekretariacie IMPiZŚ, pok.103 ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.