eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni - ul. Łuczników oraz w Wyrach - ul. Zawodzie i Magazynowa. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Wyry: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni - ul. Łuczników oraz w Wyrach - ul. Zawodzie i Magazynowa. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 261013 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni - ul. Łuczników oraz w Wyrach - ul. Zawodzie i Magazynowa. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni - ul. Łuczników oraz w Wyrach - ul. Zawodzie i Magazynowa. Zamówienie obejmuje: a) budowę kanalizacji ciśnieniowej z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) w tym: - rurociągu O 125 x 11,8 - L = 326,0 m, - rurociągu O 90 x 8,2 - L = 3927,0 m, - rurociągu O 50 x 4,6 - L = 1815,0 m, b) budowę studni węzłowych SW z kręgów betonowych O 1500 wraz z wyposażeniem - 5 szt., c) dostawę i zabudowanie jednopompowych prefabrykowanych przydomowych pompowni ścieków - 69 kpl., d) wykonanie zasilania energetycznego do pompowni ścieków z domowych instalacji elektrycznych, e) naprawę dróg po robotach kanalizacyjnych, f) roboty geodezyjne (wytyczenie, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy Zasobów Geodezyjnych). Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie, g) uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej kanalizacji. 2. Krótka charakterystyka techniczna elementów systemu kanalizacji ciśnieniowej: a) rurociągi ciśnieniowe zbiorcze - rury PEHD PE100 PN16 SDR11 O 125/90, łączone za pomocą zgrzewania elektrooporowego lub doczołowego; głębokość ułożenia 1,6-1,4 m p.p.t. rurociągi ciśnieniowe przyłączeniowe od pompowni do połączenia z rurociągiem zbiorczym - rury PE100 PN 1,0 MPa O 50 mm; połączenia z rurociągiem zbiorczym za pomocą obejm z króćcem do zgrzewania (siodła); połączenie między rurami O 50 mm za pomocą złączek zaciskowych, b) studnie węzłowe zabudowane na rurociągach zbiorczych: z kręgów betonowych O 1500 mm, łączonych na uszczelki gumowe, część dolna prefabrykowana z B45, włazy żeliwne typ ciężki z otworami wentylacyjnymi śr. 600mm - typ D400, przejścia przez ściany szczelne; armatura: klapy zwrotne, zasuwy żeliwne kołnierzowe typ E z napędem ręcznym; armatura poza studnią: zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona. W bezpośredniej bliskości (na wylocie) SW 1 należy zamontować armaturę do płukania kanałów z prostym odejściem kołnierzowym DN 80 H = 1050mm. Armaturę zabezpieczyć skrzynką uliczną z pokrywą ryglowaną, c) budowa i wyposażenie pompowni: - zbiornik z PE-HD DN = 0,80m i H = 2,2m z profilem wyporowym oraz skośnym dnem, - pompa wyporowa 5/4 z rozdrabniaczem U = 230 lub 400 V, obroty = 1400 1/min., - Przyjęta w dokumentacji pompa posiada obudowę ze stali kwasoodpornej i nowoczesną konstrukcję rozdrabniacza, którą stanowi nieblokujący się wirnik o dużej średnicy z nożami tnącymi (efekt nożyc) współpracującymi ze skośnie ustawionymi zębami tarczy rozdrabniacza. Łopatki wirnika wytwarzają duży wir, który zapobiega osadzaniu się zanieczyszczeń na dnie zbiornika i dodatkowo napowietrza ścieki redukując procesy gnilne, - czujniki poziomu - pływaki, - skrzynka sterująca z PCV min. 54IP, z licznikiem czasu pracy pompy, montowana na ścianie domu lub na stojaku w pobliżu pompowni, - zawór zwrotny kulowy z wyczystką 5/4, - zawór napowietrzający, - szybkozłącze elektryczne, - sterownik ciśnieniowy, - złącze hakowe, prowadnica złącza hakowego i uchwyt do wyciągania pompy z 0H18N9, - króciec z rury PCV O 160 dł. około 50cm z zaślepką, w celu podłączenia przykanalika z budynku, d) zasilanie energetyczne pompowni: - zasilanie energetyczne skrzynki sterującej pracą pompy w pompowni zaprojektowano z domowych instalacji elektrycznych (400V lub 230 V). Dla budynków zasilanych w energię elektryczną o napięciu 230V przewidziano zamontowanie pompy wyporowej jednofazowej, dla budynków wyposażonych w siłę przewidziano zamontowanie pompy wyporowej trójfazowej, - skrzynka sterująca : skrzynka z PCV z zamknięciem, w której znajduje się m.in.: wyłącznik główny, alarm dźwiękowy lub świetlny, zabezpieczenie przeciążeniowe, licznik czasu pracy pompy pozwalający na przybliżoną ocenę ilości odprowadzanych ścieków.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. W powyższym zakresie przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 12.01.2015r. do godz. 12.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 69 8435 0004 0000 0000 6145 0023 z oznaczeniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Tysiąclecia - Bojdoła - etap XII oraz w rejonie ul. Wagonowa - Rubinowa - etap XI. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 12.01.2015r. do godz. 12.45. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium (oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2) należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 8.00-13.00 bez przerwy. 7. W przypadku uchybienia ww terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania ww warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z rur z tworzyw sztucznych o łącznej wartości min. 1.500.000,00 zł brutto lub zrealizował minimum 1 zamówienie w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z rur z tworzyw sztucznych o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania ww warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wyżej wymienionych. Osoby posiadające wymagane uprawnienia winny legitymować się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - roczny obrót (wykazany na podstawie sprawozdań finansowych - pozycja przychody netto ze sprzedaży produktów) w ciągu ostatnich dwóch lat, (2013, 2012) co najmniej w wysokości 2.000.000,00 zł, oddzielnie za każdy rok, - środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 1.500.000,00 zł. Z treści opinii bankowej musi wynikać jednoznacznie wysokość (kwota) zdolności kredytowej. Informacja banku winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe), zgodnej z przedmiotem zamówienia co najmniej w wysokości 1.500.000,00 zł. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość ww warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę, w której zamieścił ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Urzędu Gminy Wyry: www.wyry.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 Pzp (zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy) - załącznik nr 2. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7. 4. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 9. 5. Kosztorysy ofertowe Wykonawcy wg załączonych przedmiarów robót - załącznik nr 10. 6. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. 2) Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w SIWZ i dokumentacji projektowej. 3) Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4) Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, wydłużenie czasu wykonania Umowy lub ceny umownej w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) zmian spowodowanych niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów (np. spadek temperatury, intensywne opady). W przypadku przerwania robót z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zabezpieczenia terenu budowy i przywrócenia pełnej przejezdności własnym staraniem i na własny koszt (bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu). c) zmian technologicznych - o ile są korzystane dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji inwestycji, pod warunkiem, że są spowodowane szczególnie następującymi okolicznościami: - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, d) konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, e) wystąpienia warunków geologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, f) wystąpienia warunków terenowych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności braku zinwentaryzowania obiektów budowlanych lub zinwentaryzowania obiektów budowlanych w sposób wadliwy, g) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, i) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, j) zmian związanych z udzieleniem w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji powodujących konieczność jego wydłużenia, k) ograniczenia zakresu robót, l) zmiany stawki podatku VAT. 5) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej umowie, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 6) Jeżeli zmiana, o której mowa w pkt. 4 wymaga zmiany w dokumentacji projektowej lub STWiOR, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny opracowany na własny koszt, zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta i inspektora nadzoru oraz zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 7) Podstawę obliczenia kosztów zmiany, wynikającej ze zmiany dokumentacji projektowej lub STWiOR stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt. 6 oraz kosztorys różnicowy dla przedmiotowej zmiany opracowany w oparciu o następujące założenia: a) należy wyliczyć cenę roboty pierwotnej a więc roboty która miała być pierwotnie wykonana w oparciu o kosztorys ofertowy, b) należy wyliczyć cenę roboty zamiennej, c) należy wyliczyć różnicę pomiędzy tymi cenami, d) wyliczeń w/w cen roboty zamiennej należy dokonać w oparciu o założenia określone w art. 8.9.3. Załącznika nr 9 tj. Ogólnych warunków umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 1 (parter). Koszt papierowej SIWZ 295,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2015 godzina 12:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.