Częstochowa: DOSTAWA MODUŁU ANALIZATORA SORPCJI GAZÓW
Numer ogłoszenia: 26096 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MODUŁU ANALIZATORA SORPCJI GAZÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułu analizatora sorpcji gazów wraz z zestawem komputerowym stacjonarnym. (CPV): 38432100-3; 30213000-5 2. Oferowane urządzenie powinno spełniać następujące parametry, wymagania: a) moduł winien być kompatybilny z reaktorem dla analizatora sorpcji gazów model: IMI-CORE firmy Hiden Isochemia; b) posiadać elektronikę kontroli systemu; c) posiadać reaktor zintegrowany z grzejnikiem: - ze stali nierdzewnej typu 316; - zakres temperatur t.pok. - 500oC (z możliwością rozszerzenia do temperatur kriogenicznych); - pojemnik na próbkę, 1 ml; - z możliwością rozbudowy do trybu przepływowego; - termopara w złożu próbki; - czujnik temperatury gazu przy odgazowaniu; - czujnik przegrzania; - końcówki uszczelniające i zamykające typu VCR Swagelok d) posiadać kontroler temperatury, który: - zapewnia ogrzewanie, moc i kontrolę temperatury w zakresie t.pok. - 500oC - dokładność kontroli ?0,1 oC; e) posiadać pompę próżniową typu scroll z połączeniami - ciśnienie bazowe 2 x 10-2 mbar; f) posiadać specjalną obudowę - do pomieszczenia ww. elementów; Wraz z modułem wykonawca dostarczy zestaw komputerowy zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego) oraz oprogramowanie niezbędne do pracy i kontroli modułów jako analizatora sorpcji gazów. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (Częstochowa, ul. Armii Krajowej 13/15). 6. Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.21.00-3, 30.21.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć opis - specyfikację techniczną oferowanego urządzenia (modułu analizatora) oraz specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego poświadczoną (podpisaną) przez Wykonawcę potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań wyszczególnionych w SIWZ, z podaniem konkretnych danych, parametrów, funkcji, cech oraz oznaczeń takich jak - nazwa/model, oferowanego sprzętu i podzespołów, nazwa/wersja oferowanego oprogramowania. Specyfikacja sprzętu komputerowego winna być sporządzona zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzeń zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia (marka, model urządzenia), przy czym zmiana taka może być spowodowana niedostępnością na rynku sprzętu wskazanego w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku. Zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 504
42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 09:00, miejsce: AKADEMIA IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE UL. WASZYNGTONA 4/8, pok. 32 42-200 CZĘSTOCHOWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- roboty budowlane w ramach zadanie inwestycyjnego pn.: "Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich
- Dostawa i wymiana 3 200 sztuk dyfuzorów systemu napowietrzania ścieków zamontowanych w czterech reaktorach biologicznych znajdujących się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
- "Remont elewacji oficyny budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stary Rynek 21 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" Sp. z o.o."
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
- Dostawa aparatu do znieczuleń
- Dostawa urządzeń na potrzeby "Maratonu wykładów" z okazji 55-lecia UwS
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.