eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › WYKONANIE OCENY STANU ZDROWOTNEGO ZADRZEWIENIA PRZYDROŻNEGO W TYM WYSTĘPOWANIA W NIM GATUNKÓW CHRONIONYCH, STANU TECHNICZNEGO ZADRZEWIENIA, KONSULTACJI I DORADZTWA ORAZ WYKONANIA INWENTARYZACJI ZADRZEWIENIA W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE W LATACH 2014-2016 Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCICZĘŚĆ NR 1REJON GORZÓW WLKP. CZĘŚĆ NR 2REJON W NOWEJ SOLI CZĘŚĆ NR 3REJON W SŁUBICACH CZĘŚĆ NR 4REJON W ŻARACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Zielona Góra: WYKONANIE OCENY STANU ZDROWOTNEGO ZADRZEWIENIA PRZYDROŻNEGO W TYM WYSTĘPOWANIA W NIM GATUNKÓW CHRONIONYCH, STANU TECHNICZNEGO ZADRZEWIENIA, KONSULTACJI I DORADZTWA ORAZ WYKONANIA INWENTARYZACJI ZADRZEWIENIA W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE W LATACH 2014-2016 Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1: REJON GORZÓW WLKP. CZĘŚĆ NR 2: REJON W NOWEJ SOLI CZĘŚĆ NR 3: REJON W SŁUBICACH CZĘŚĆ NR 4: REJON W ŻARACH
Numer ogłoszenia: 260888 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OCENY STANU ZDROWOTNEGO ZADRZEWIENIA PRZYDROŻNEGO W TYM WYSTĘPOWANIA W NIM GATUNKÓW CHRONIONYCH, STANU TECHNICZNEGO ZADRZEWIENIA, KONSULTACJI I DORADZTWA ORAZ WYKONANIA INWENTARYZACJI ZADRZEWIENIA W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE W LATACH 2014-2016 Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1: REJON GORZÓW WLKP. CZĘŚĆ NR 2: REJON W NOWEJ SOLI CZĘŚĆ NR 3: REJON W SŁUBICACH CZĘŚĆ NR 4: REJON W ŻARACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego w tym występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji, oraz inwentaryzacja zadrzewienia w Rejonie Słubice w zakresie wskazanym w wykazie dróg, zlokalizowanego przy drogach krajowych będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Zielona Góra z podziałem na 4 części w latach 2014- 2016. Część nr 1: Teren GDDKiA Rejon Gorzów Wlkp. drogi krajowe nr 22,22a, 24, S3f. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej. Część nr 2: Teren GDDKiA Rejon Nowa Sól, drogi krajowe nr S3, 3, 27, 32 wraz z odcinkami dróg krzyżujących się, będących w utrzymaniu Rejonu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej. Część nr 3: Teren GDDKiA Rejon Słubice drogi krajowe nr 2,22,22b,29,31,32 oraz 92. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej oraz wykonanie inwentaryzacji zadrzewienia odcinków dróg krajowych będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Rejon w Słubicach. Dla tych odcinków dróg należy również wykonać ocenę stanu zdrowotnego w zakresie opisanym powyżej. Część nr 4: Teren GDDKiA Rejon Żary. Drogi krajowe nr 12, 12f, 12e,12a, 27. Przedmiotem niniejszego opisu zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 121) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ NR 1: 1 000,00 zł (SŁOWNIE: JEDEN TYSIĄC ZŁOTYCH 00/100) CZĘŚĆ NR 2: 1 200 zł (SŁOWNIE: JEDEN TYSIĄC DWIEŚCIE ZŁOTYCH 00/100) CZĘŚĆ NR 3: 2 000 zł (SŁOWNIE: DWA TYSIĄCE ZŁOTYCH 00/100) CZĘŚĆ NR 4: 1 000,00 zł (SŁOWNIE: JEDEN TYSIĄC ZŁOTYCH 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 41 1130 1222 0030 2036 0420 0005 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.a) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i Doświadczenie Część nr 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę wykonania oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia oraz występowania w nim gatunków chronionych dla minimum 50 drzew. Część nr 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę wykonania oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia oraz występowania w nim gatunków chronionych dla minimum 50 drzew. Część nr 3: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę inwentaryzacji i oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia oraz występowania w nim gatunków chronionych dla minimum 50 drzew. Część nr 4: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę wykonania oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia oraz występowania w nim gatunków chronionych dla minimum 50 drzew.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: Część nr 1 1) Kierownik zespołu: a. minimalna liczba osób: 1 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: biologia lub ochrona przyrody lub leśnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz dendrologicznych 2) Specjalista: a. minimalna liczba osób - 2 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: ochrona przyrody lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji zadrzewienia lub ekspertyz z zakresu zadrzewienia Część nr 2 1) Kierownik zespołu: a. minimalna liczba osób: 1 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: biologia lub ochrona przyrody lub leśnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz dendrologicznych 2) Specjalista: a. minimalna liczba osób - 2 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: ochrona przyrody lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji zadrzewienia lub ekspertyz z zakresu zadrzewienia Część nr 3 1) Kierownik zespołu: a. minimalna liczba osób: 1 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: biologia lub ochrona przyrody lub leśnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji zadrzewienia oraz 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz dendrologicznych 2) Specjalista: a. minimalna liczba osób - 2 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: ochrona przyrody lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji zadrzewienia lub ekspertyz z zakresu zadrzewienia Część nr 4 1) Kierownik zespołu: a. minimalna liczba osób: 1 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: biologia lub ochrona przyrody lub leśnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu ekspertyz dendrologicznych 2) Specjalista: a. minimalna liczba osób - 2 b. minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe: ochrona przyrody lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub ochrona środowiska - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji zadrzewienia lub ekspertyz z zakresu zadrzewienia Nie dopuszcza się również przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Formularz Oferta III. Formularze cenowe - Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3, Część nr 4 IV. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. V. Pełnomocnictwo do podpisania oferty -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. VI. Oryginał gwarancji lub poręczenie, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do umowy odpowiednio dostosowana. 2. Zmiana osoby do kierowania pracami objętymi umową nie wymaga aneksu do umowy. 3. Zmiana osób wyznaczonych ze strony Zamawiającego do nadzoru nad realizacją umowy nie wymaga aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra pok. nr 2. Cena 507,00 zł + koszt wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacje dodatkowe do III.4.3.: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) Ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w oparciu o art.22 ust.1 ustawy Pzp muszą spełniać łącznie. Dokumenty wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, dokument o którym mowa w pkt. III.4.4) oraz dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) Ogłoszenia albo odpowiadające im , powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty np. zobowiązania, mające dowieść, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winny zawierać co najmniej następujące dane: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Propozycję treści dokumentu -zobowiązania stanowią formularze - załączniki do SIWZ. Jeżeli z treści dokumentu np. zobowiązania, nie będzie wynikać wprost, że podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia -zasób będzie wykorzystany przy realizacji zamówienia, wówczas Zamawiający uzna iż warunek nie został spełniony..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON GORZÓW WLKP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teren GDDKiA Rejon Gorzów Wlkp. drogi krajowe nr 22,22a, 24, S3f. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON W NOWEJ SOLI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teren GDDKiA Rejon Nowa Sól, drogi krajowe nr S3, 3, 27, 32 wraz z odcinkami dróg krzyżujących się, będących w utrzymaniu Rejonu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON W SŁUBICACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teren GDDKiA Rejon Słubice drogi krajowe nr 2,22,22b,29,31,32 oraz 92. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej oraz wykonanie inwentaryzacji zadrzewienia odcinków dróg krajowych będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Rejon w Słubicach. Dla tych odcinków dróg należy również wykonać ocenę stanu zdrowotnego w zakresie opisanym powyżej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REJON W ŻARACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teren GDDKiA Rejon Żary. Drogi krajowe nr 12, 12f, 12e,12a, 27. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług związanych z wykonaniem oceny stanu zdrowotnego zadrzewienia przydrożnego, występowania w nim gatunków chronionych, stanu technicznego zadrzewienia, doradztwa i konsultacji w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.