Boguchwała: 1. Wykonanie projektu rozbudowy i remontu budynku OSP w Nosówce
2. Wykonanie projektu przebudowy dachu budynku Domu Ludowego w Nosówce
Numer ogłoszenia: 260846 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonanie projektu rozbudowy i remontu budynku OSP w Nosówce 2. Wykonanie projektu przebudowy dachu budynku Domu Ludowego w Nosówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadań: 1. rozbudowa i remont budynku OSP w Nosówce 2. przebudowa dachu budynku Domu Ludowego w Nosówce. Rozbudowa i remont budynku OSP w Nosówce: Rozbudowa istniejącego budynku o garaż dla samochodu strażackiego, powierzchnia rozbudowy około 60,00 m2. W pomieszczeniach budynku istniejącego o powierzchni 150,00 m2 zaplanowano remont oraz wymianę instalacji eklektycznych i teletechnicznych, c.o. wraz z wymianą pieca gazowego, wodnej i kanalizacyjnej. W razie kolizji planowanej rozbudowy z istniejącymi przyłączami do budynku, należy przewidzieć ich przebudowę. Zadanie obejmuje również rozbudowę i przebudowę istniejącego dachu płaskiego na dwu- lub czterospadowy oraz zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą: parkingami, zjazdem, ciągami pieszych oraz zielenią urządzoną- na działce o numerze ewidencyjnym 986/3, położonej w Nosówce, gmina Boguchwała. Przebudowa dachu budynku Domu Ludowego w Nosówce: Przebudowa dachu o istniejącej konstrukcji drewnianej, płatwiowo- kleszczowej, typu naczółkowego oraz wymianą pokrycia dachu z blachy płaskiej ocynkowanej, malowanej oraz wyprowadzeniem kominów wentylacyjnych ponad dach- na działce nr ewidencyjny 1002 położonej w Nosówce, gmina Boguchwała. Dokumentacja projektowo- kosztorysowa winna składać się co najmniej z następujących opracowań: 1 Materiałów przygotowawczych, w tym: Inwentaryzacja budynku OSP i dachu budynku Domu Ludowego, oceny stanu technicznego budynków, Materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o ustalenie lokalizacji celu publicznego, 2 Projektów budowlanych 3 Projektów wykonawczych, w tym: Projekt wykonawczy architektury z nazwami pomieszczeń, powierzchnią, rodzajami wykończeń posadzek i ścian. Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej. Projekt wykonawczy instalacji sanitarnej. Projekt wykonawczy przebudowy dachu. Kosztorysów inwestorskich. Przedmiarów robót w rozbiciu na poszczególne branże. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ze szczegółowym określeniem standardów wykończeniowych. Opracowanie parametrów równoważności dla zaprojektowanych materiałów i urządzeń dla których podano nazwy własne. Innych materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Sporządzoną dokumentację projektowo- kosztorysową należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach i formie: Materiały przygotowawcze - 2 egz. w formie pisemnej + wersja elektroniczna na płycie CD Projekty budowlane- 4 egz. w formie pisemnej + wersja elektroniczna na płycie CD Projekty wykonawcze z podziałem na poszczególne branże - 4 egz. w formie pisemnej + wersja elektroniczna na płycie CD Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. w formie pisemnej + wersja elektroniczna na płycie CD Przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże - 2 egz. w formie pisemnej + wersja elektroniczna na płycie CD Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 4 egz. w formie pisemnej + wersja elektroniczna na płycie CD. Całość dokumentacji projektowo- kosztorysowej w formie elektronicznej musi umożliwiać odczytanie plików w programie Adobe Reader (pliki PDF), a jej treść winna być odzwierciedleniem formy pisemnej. Dodatkowo wersję elektroniczną kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót należy przekazać Zamawiającemu zapisane w programie z nim uzgodnionym, a wszelkie opisy techniczne do projektów, Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wytyczne, inwentaryzacje, instrukcje, ekspertyzy, audyty itp. w programie MS Word. Szczegółowy zakres zadania określają: ZAŁĄCZNIK NR 6, tj. program funkcjonalno-użytkowy oraz ZAŁĄCZNIK NR 2, tj. wzór umowy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 79.90.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 projekty budynków użyteczności publicznej polegające na rozbudowie lub przebudowie pomieszczeń o powierzchni min. 200 m2 każda- Wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Pozostałe dokumenty składające się na kompletną ofertę: a) wypełniony formularz oferty - wg Załącznika nr 1, b) upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty, c) dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniający go do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile dotyczy, d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Zasoby innych podmiotów: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Obowiązkiem wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich jest wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp., odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie nie ponosi winy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: o wykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia, umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), o w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, o oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, o wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. o wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), o wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin częściowego wykonania przedmiotu umowy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: a) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia usługi w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac projektowych dodatkowych lub zamiennych, dodatkowych opracowań technicznych, ekspertyz (o ilość dni niezbędnych do wykonania opracowań: dodatkowych, zamiennych, ekspertyz), b) niezbędna jest zmiana terminu wykonania usługi jeżeli z nowego układu funkcjonalnego wyniknie potrzeba rozbudowy budynku lub uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego, c) niezbędną jest zmiana terminu wykonania usługi o odpowiedni okres uzasadniony całokształtem okoliczności faktycznych, w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) nastąpi zmiana stawki podatku VAT po podpisaniu umowy i niezbędna będzie zmiana wynagrodzenia brutto z tych przyczyn, e) wystąpienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134
36-040 Boguchwała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Boguchwale ul. Doktora Tkaczowa 134 36-040 Boguchwała Biuro Obsługi Klienta - Parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Dostawa wraz z montażem obiektów wystawienniczych - hal namiotowych, w ramach inwestycji "Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
- Przygotowanie i realizacja wyjazdów studyjnych - działanie 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" PROW na lata 2014-2020 w zakresie Rolnictwa ekologicznego
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- ,,Wiaty przystankowe na terenie Gminy Bobrowniki" edycja 2024
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Poprawa infrastruktury stadionu przy ul. Stadionowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.