eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół - II przetarg (1)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Olkusz: Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół - II przetarg (1)
Numer ogłoszenia: 260807 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 643 04 50, faks 32 643 04 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół - II przetarg (1).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz konsultacji grupowych dla nauczycieli w ramach projektu :Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Definicje: Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW Ilość godzin: 6 modułów x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 12 godzin dydaktycznych W ramach zadania Wykonawca: a) Przygotuje scenariusz zajęć, b) Przygotuje materiały szkoleniowe, c) Przeprowadzi zajęcia, d) Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie e) Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części): 1. W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia harmonogramu przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia, dotyczącego tematyki wskazanej w odpowiedniej części zamówienia; Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczył scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) 4. Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. We własnym zakresie Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia zajęć: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe służące do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania. Wykonawca może korzystać ze sprzętu multimedialnego będącego na wyposażeniu placówki, jeśli Dyrektor placówki wyrazi na to zgodę. W takiej sytuacji ponosi on całkowitą odpowiedzialność za wykorzystywany sprzęt. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład materiałów szkoleniowych wchodzą co najmniej: teczka/segregator, wydrukowana prezentacja, konspekt i/lub inne materiały szkoleniowe, długopis. 6. Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz Załącznikiem nr 1. 7. Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min. 10 różnych zdjęć, z co najmniej 3 różnych spotkań). 8. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający. 9. Po zakończeniu doskonalenia, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały: a) list obecności, b) listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) ankiet ewaluacyjnych, d) dzienników warsztatów i wykładów, e) kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f) oryginały ankiet ewaluacyjnych oraz sprawozdań. 10. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane, do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowania zaświadczeń dla uczestników Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 12. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy lub obiad: a) Serwis kawowy - do 6 godz. (6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Kanapka (bułka, wędlina, ser żółty) 1 szt. Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna b) Obiad -powyżej 6 godz. (6 godzin włącznie) 6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika danie główne mięsne* Min. 200 g na osobę dodatki do dań głównych: - ziemniaki gotowane/pieczone, ryż, makaron, kasza - zestaw surówek, bukiet warzyw gotowanych Min. po 300 g na osobę Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy w danej grupie znajdują się osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi (wegetarianie, osoby ze skazą białkową itp.) i w takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia dania głównego zgodnego z tymi wymaganiami. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje. 15. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację usługi w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy Termin realizacji: dla szkół ponadgimnazjalnych od dnia podpisania umowy do 30.04.2015 dla szkół podstawowych: od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 dla przedszkoli: od dnia podpisania umowy od dnia podpisania umowy do 30.05.2015.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził minimum 2 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osobowej Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymagania dotyczące osób, które będą realizowały zamówienie znajdują się w opisach poszczególnych części zamówienia (zał. 1 do SIWZ) ; Zamawiający wymaga aby jeden trener występował w maksymalnie trzech częściach zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.75
  • 2 - kryteria pozacenowe - 0.25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmniejszeniu w przypadku rozwiązania grupy, gdy podczas rekrutacji ilość osób chętnych na zajęcia w danej grupie będzie mniejsza niż 5. Dopuszcza się możliwość zmiany wykładowcy na osobę o takich samych bądź wyższych kwalifikacjach jak osoba wskazana w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.zs1olkusz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 4 budynek 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa (P/1/BYD/JD/2014) Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie możliwości korzystania w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli w wieku 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego. Cele szczegółowe: 1. Nabycie wiedzy dotyczącej rozpoznawania symptomów wypalenia zawodowego. 2. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu przez zastosowanie technik relaksacyjnych. 3. Rozwijanie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. 4. Nabywanie umiejętności korzystania z nowoczesnych form przekazu wiedzy. 5. Ćwiczenia rozwijające umiejętności związane z pracą głosem. 6. Nabycie informacji na temat uprawnień wynikających z problemów zdrowotnych nauczycieli. 7. Opanowanie umiejętności wykorzystywania zasobów internetu oraz programów komputerowych z uwzględnieniem: posługiwania się edytorem tekstów, arkuszem kalkulacyjnym oraz programem do tworzenia prezentacji multimedialnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa ZSZ/4/OLK/AP/2014 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. nauczyciele zwiększą umiejętność tworzenia pytań testowych i zadań do egzaminu zawodowego, dzięki czemu uczniowie poprawią wyniki z egzaminu. Cele szczegółowe: 1. Pogłębienie umiejętności budowania pytań testowych do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodach: - technik budownictwa - technik hotelarstwa - technik usług fryzjerskich - murarz tynkarz - monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie 2. Pogłębienie umiejętności nauczycieli w konstruowaniu zadań egzaminacyjnych do etapu praktycznego w zawodach: - technik budownictwa - technik hotelarstwa - technik usług fryzjerskich - murarz tynkarz - monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: T/1B/OLK/AK/2014 Projekt edukacyjny w szkole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Poszerzenie umiejętności nauczycieli w zakresie efektywnego wykorzystania metody projektu na różnych zajęciach edukacyjnych. Cele szczegółowe: 1. upowszechnienie metody projektów jako efektywnego sposobu rozwijania kompetencji kluczowych uczniów, głównie umiejętności twórczego rozwiązywania problemów, 2. praktyczne wykorzystanie metody projektu na przedmiotach ogólnokształcących, 3. wykorzystanie metody projektu na teoretycznych przedmiotach zawodowych oraz podczas ćwiczeń praktycznych na poszczególnych pracowniach, 4. zajęcia warsztatowe z zakresu współpracy międzyprzedmiotowej nauczycieli w projekcie interdyscyplinarnym, 5. poszerzenie umiejętności nauczycieli w zakresie motywowania i ukierunkowywania aktywności uczniów w grupie zadaniowej np. poprzez właściwy dobór kryteriów oceniania poszczególnych etapów realizacji projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa P/3/OLK/IW/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Po ukończeniu warsztatów i konsultacji w ramach Projektu, w maju 2015 r. wszystkie nauczycielki będą zaangażowane w diagnozowanie potrzeb Przedszkola i planowanie jego rozwoju. Cele szczegółowe: 1. Powiększenie wiedzy nauczycieli na temat ewaluacji i form, w jakich jest realizowana w placówkach edukacyjnych. 2. Funkcje ewaluacji w rozwoju przedszkola - jak ewaluacja może się do tego przyczynić. 3. Jakie są etapy ewaluacji i jak je należy przygotować. 4. Zaznajomienie nauczycieli z metodami, narzędziami i procedurami przydatnymi w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. 5. Jak przygotować raport z ewaluacji. 6. Ćwiczenia praktyczne w przeprowadzaniu ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu - przy wykorzystaniu danych własnych Przedszkola. Czy i jak można wykorzystać wyniki ewaluacji wewnętrznej do ewaluacji zewnętrznej?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa P/1B/KLU/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem) zdolnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca czerwca 2015 r. nauczyciele nabędą nowe umiejętności pracy z dzieckiem zdolnym i zostanie powołany Przedszkolny Zespół Wspierania Talentów oraz zostaną opracowane zasady jego działania. Cele szczegółowe: 1. Warsztaty dla nauczycieli dotyczące rozpoznawania uzdolnień i wspierania ucznia; 2. Warsztaty dla nauczycieli z zakresu motywowania uczniów, różnych stylów uczenia się i wzbogacenia ich warsztatu metodycznego; 3. Pomoc w zaplanowaniu i przygotowaniu różnych form integracji środowiska przedszkolnego - np. jak przygotować rajd z podchodami, aby był ciekawy, atrakcyjny i pouczający dla dzieci; Przygotowanie z wykorzystaniem nowo poznanych metod przedstawienia na zakończenie roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa P/1/KRZ/IW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (dla dziecka przedszkolnego)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca czerwca 2015 r. co najmniej 80% nauczycieli pozna nowe metody nauczania i sposoby motywowania dzieci przedszkolnych do nauki. Cele szczegółowe: 1. zapoznanie nauczycielek z metodą Batti Strauss; 2. przedstawienie nauczycielkom metody TOC; 3. przedstawienie metody Storyline; 4. zapoznanie grona z metodą Sześciu Kapeluszy; 5. poprowadzenie przez eksperta praktycznych warsztatów dla rodziców dzieci - z wykorzystaniem i zaprezentowaniem wyżej wymienionych metod; jak rodzice mogą wspierać i motywować dzieci do nauki; 6. przedstawienie przykładowych scenariuszy i pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem ww. metod; 7. poznanie ćwiczeń wzmacniających koncentrację u dzieci; 8. proste i ciekawe sposoby nagradzania dzieci; 9. przedstawienie ćwiczeń sprzyjających budowaniu pozytywnej samooceny u dzieci; 10. zapoznanie z ćwiczeniami rozwijającymi zdolność skojarzeń u dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa P/1/JAR/IW/2014 Bezpieczna szkoła - wspieranie pracy wychowawców klas- Bezpieczne przedszkole - wspieranie pracy wychowawców grup..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca maja 2015 r. nauczycielki pogłębią swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa w przedszkolu, m.in. planowania i dokumentowania działań, oraz na temat budowania strategii przeciwdziałania przemocy z uwzględnieniem działań opartych na /Niebieskiej Karcie/. Cele szczegółowe: 1. Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat swoich praw i obowiązków. 2. Nauczyciel jako funkcjonariusz publiczny. 3. Bezpieczeństwo w przedszkolu - planowanie i dokumentowanie pracy. 4. Działania profilaktyczne (w zakresie bezpieczeństwa) na terenie przedszkola. 5. Warsztaty dla nauczycieli na temat asertywności. 6. Sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy nauczyciela. 7. Trudny rodzic - jak sobie z nim radzić? 8. Metody radzenia sobie z agresją dziecka i swoją agresją (nauczyciela). 9. Przemoc w przedszkolu. Budowanie strategii przeciwdziałania przemocy z uwzględnieniem działań w ramach /Niebieskiej Karty/ (współpraca z Policją, OPS). 10. Cyberprzemoc i zagrożenia płynące z mediów. Podstawy zdiagnozowania molestowania seksualnego dzieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa P/1/BUK/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem przedszkolnym) o specjalnych potrzebach edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca maja 2015 r. nauczycielki pogłębią wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat opieki i nauczania dzieci o specjalnych potrzebach oraz poszerzą umiejętności w zakresie dokumentowania pracy z tymi dziećmi. Cele szczegółowe: 1. wykłady na temat aspektów formalno-prawnych dotyczących opieki i nauczania dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: 2. rodzaje dokumentacji dotyczącej pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach i sposób jej prowadzenia - aktualne wzory formularzy IPET; 3. jaki powinien być zakres działań nauczyciela przy realizacji IPET danego dziecka; 4. jak rozpoznać dziecko o specjalnych potrzebach - poznanie narzędzi służących diagnozowaniu potrzeb i możliwości dziecka ze specjalnymi potrzebami - zespół Aspergera, autyzm; 5. przykładowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci niedostosowanych społecznie, z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, z ADHD; 6. przykładowe zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, z ADHD; 7. sposoby, metody pracy z dziećmi trudnymi, niedostosowanymi społecznie; jak rozmawiać z ich rodzicami; integracja sensoryczna - jak i w jakich przypadkach ją stosować.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SP/5A/OLK/AK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: 1. poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących, 2. zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania, 3. sukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz nowych technik uczenia się zawartych w katalogu stworzonym na podstawie materiałów szkoleniowych, doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SP/5B/OLK/AK/2014 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy zespołowej. Cele szczegółowe: 1. wypracowanie zasad powoływania zespołów zadaniowych, 2. wypracowanie efektywnych metod współpracy zespołów nauczycielskich w zakresie podnoszenia jakości nauczania i bezpieczeństwa w szkole oraz opracowanie przydatnych dokumentów (np. katalogu nagród i kar/konsekwencji), 3. podniesienie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności nawiązywania kontaktów na płaszczyznach uczeń-nauczyciel-rodzic, 4. wypracowanie metod rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów oraz zasad zespołowego planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych, 5. poszerzenie umiejętności praktycznego stosowania wiedzy i metod pracy w zakresie skutecznej organizacji procesów edukacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.