eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra w 2014 i 2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Zielona Góra: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra w 2014 i 2015 r.
Numer ogłoszenia: 260781 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252743 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra w 2014 i 2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra w 2014 i 2015 r. 5.1. Ilekroć w zaproszeniu jest mowa o Wykonawcy - należy przez to rozumieć przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej zgodnie z odrębnymi przepisami o działalności pocztowej w zakresie realizacji zamówienia. 5.2. Ilekroć w zaproszeniu jest mowa o przesyłkach pocztowych będących przedmiotem zamówienia należy prze to rozumieć: 1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) polecone - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 3) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, 6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, 7) gabaryt A przesyłki niebędącej paczką o wymiarach: a) min. - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) max. - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: - wysokości 20 mm, - długości 325 mm, - szerokości 230 mm; 8) gabaryt A paczki o wymiarach: a) min. - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) max. - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: - wysokość 3000 mm, - długość 600 mm, - szerokość 500 mm, 9) gabaryt B przesyłki niebędącej paczką o wymiarach: a) min. - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm, b) max. suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm; 10) gabaryt B paczki o wymiarach: a) min. - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, b) max - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. - z zastrzeżeniem, że we wszystkich wymiarach określonych w pkt 7-10 przyjmuje się tolerancję +/- 2 mm. 5.3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowe rodzaje i liczbę przesyłek będących przedmiotem zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do zaproszenia, będącego jednocześnie formularzem wyliczenia ceny zamówienia. Określone w tym formularzu rodzaje i liczba przesyłek są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5.4. OCZEKIWANE TERMINY DORĘCZEŃ PRZESYŁEK Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: 1) w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii - w dniu następnym, jednak nie później niż w 4. dniu po dniu nadania; 2) w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii w dniu następnym, jednak nie później niż w 6. dniu po dniu nadania. 5.5. SZCZEGÓŁOWE ZASADY NADAWANIA PRZESYŁEK ZAMAWIAJĄCEGO, POTWIERDZENIA ODBIORU Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym, wg kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie rejestru przesyłek wychodzących. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie ilościowego wykazu nadanych przesyłek. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wskazał dane niezbędne do ujęcia w rejestrze i wykazie, jeżeli nie będą one sprzeczne z postanowieniami zawartej umowy. Rejestr przesyłek wychodzących oraz wykaz nadanych przesyłek sporządzane będą w 2 egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający posiada maszynę frankującą firmy Pitney Bowees model/typ E-511/B-900 nr fabryczny 6745195 a Wykonawca dostarczy znamiona identyfikacyjne umożliwiające korzystanie z tej maszyny, w dniu rozpoczęcia umowy. W przypadku braku możliwości dostarczenia takich znamion przez Wykonawcę i korzystania z maszyny frankującej znajdującej się na wyposażeniu Zamawiającego, dopuszcza się stosowanie innych urządzeń frankujących, które Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć do Zamawiającego wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę oraz jednocześnie określa rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa, ZPO) na stronie adresowej przesyłki. Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą z Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, na parterze, pok. nr 16 w dniach od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 14.30, a godziną 15.00. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru w celu doręczania przesyłek przez Wykonawcę na zasadach określonych w przepisach: 1) Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 - tekst jednolity); 2) Ordynacji podatkowej (Dz. z 2012 r. poz. 749 - tekst jednolity z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest doręczać do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki - niezwłocznie po jej doręczeniu. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następującego po dniu pozostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w wyznaczonym terminie, Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie tego terminu odbioru przesyłka niezwłocznie jest zwracana Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiadującej. Przesyłki listowe nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą. Paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. Treść umowy z uwzględnieniem istotnych warunków umowy zostanie zawarta wg wzorów umów powszechnie stosowanych przez podmioty świadczące usługi pocztowe. Wykonawca jest zobowiązany do przestawienia projektu umowy w terminie 4 dni od zakończenia negocjacji, uwzględniającego wszystkie postanowienia będące przedmiotem negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska, Kościuszki 77, 60-949 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72392,64

  • Oferta z najniższą ceną: 72392,64 / Oferta z najwyższą ceną: 72392,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie wszczęte zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp; 2) Uzasadnienie wyboru trybu: Postępowanie wszczęte w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczącego postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra w 2014 r. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy, a jego szacowana wartość (60 370 zł) stanowi 22 % zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.