eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Grodzenie upraw leśnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Szczecinek: Grodzenie upraw leśnych
Numer ogłoszenia: 260687 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szczecinek , ul. Kościuszki 22, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743611, faks 094 3743611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Grodzenie upraw leśnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grodzenie upraw leśnych z wykorzystaniem dostarczonej przez zamawiającego siatki leśnej typ 200/22/15 ASM oraz słupków drewnianych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne skoble i gwoździe. Szczegółowy zakres prac i ich lokalizacja podane są w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch usług tego samego rodzaju o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł. z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu - wg wzoru zał. nr 6 do SWIZ oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sutyacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - wg wzoru zał. nr 5 do SWIZ b) wypełniony formularz cenowy - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ c) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. Wydłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić za zgodą zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_szczecinek/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_szczecinek/zamowienia_publiczne lub Nadleśnictwo Szzcecinek ul. Kościuszki 22 78-400 Szczecinek II piętro pokój nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Szczecinek ul. Kościuszki 22 78-400 Szczecinek I piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Iwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grodzenie upraw leśnych w leśnictwei Iwin z wykorzystaniem dostarczonej przez zamawiającego siatki leśnej typ 200/22/15 ASM oraz słupków drewnianych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne skoble i gwoździe. Szczegółowy zakres prac i ich lokalizacja podane są w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictctwo Janowo i Kucharowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grodzenie upraw leśnych w leśnictwach Janowo i Kucharowo z wykorzystaniem dostarczonej przez zamawiającego siatki leśnej typ 200/22/15 ASM oraz słupków drewnianych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne skoble i gwoździe. Szczegółowy zakres prac i ich lokalizacja podane są w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Cichy Bór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grodzenie upraw leśnych w leśnctwie Cichy Bór z wykorzystaniem dostarczonej przez zamawiającego siatki leśnej typ 200/22/15 ASM oraz słupków drewnianych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne skoble i gwoździe. Szczegółowy zakres prac i ich lokalizacja podane są w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwa Drzonowo i Dyminek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grodzenie upraw leśnych w leśnictwach Drzonowo i Dyminek z wykorzystaniem dostarczonej przez zamawiającego siatki leśnej typ 200/22/15 ASM oraz słupków drewnianych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne skoble i gwoździe. Szczegółowy zakres prac i ich lokalizacja podane są w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leśnictwo Przystawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grodzenie upraw leśnych w leśnictwie Przystawy z wykorzystaniem dostarczonej przez zamawiającego siatki leśnej typ 200/22/15 ASM oraz słupków drewnianych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne skoble i gwoździe. Szczegółowy zakres prac i ich lokalizacja podane są w załączonym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.