eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Sobieskiego 14 w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Rybnik: Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Sobieskiego 14 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 26062 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Sobieskiego 14 w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Sobieskiego 14 w Rybniku. Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe: 1) Demontaż zadaszeń i konstrukcji słupów stalowych w pasażu kamienicy, 2) Demontaż całej konstrukcji stalowej przed budynkiem oficyny, 3) Ostrożny demontaż szklanych elementów ozdobnych z elewacji bocznej oficyny przy fontannie, 4) Usunięcie zieleni pnącej z elewacji oficyny 2. Roboty ziemne: 1) Wykonanie wykopów liniowych wzdłuż ścian budynków wykonywane odcinkami pod hydroizolacje pionowe ścian fundamentowych, 3. Termomodernizacja dachu: 1) Izolacja cieplna płytami wełny mineralnej grub. 18 cm , 2) Wykonanie krycia papą termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia, 3) Wymiana/montaż nowego włazu na dach dostosowanego do połaci płaskich z izolowaną podstawą dachową, 4) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, 4. Termomodernizacja ścian zewnętrznych: 1) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku 2) Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie, zamocowanie listwy cokołowej 3) Docieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej twardej, o wymiarach 100 x 60 cm i grubościach: 14 i 12 cm metodą lekką mokrą, z wyprawą z tynku silikatowego - faktura kamyczek o grubości 1,5 mm 4) Wykonanie profilowanych opasek wokół okien z wełny mineralnej gr 2 cm i szer. ok 15 cm, z wyprawą z tynku silikatowego - faktura kamyczek o grubości 1,5 mm 5) Docieplenie ościeży płytami z twardej wełny mineralnej o grubości 2 cm metodą lekką mokrą , z wyprawą z tynku silikatowego - faktura kamyczek o grubości 1,5 mm 6) Dodatkowa warstwa siatki przy docieplaniu ścian parteru, oraz ochrona naroży listwami aluminiowymi 7) Montaż podokienników stalowych, powlekanych z bl. 0,7mm koloru RAL 7045 szary o szer. ponad 25cm 8) Obróbki z blachy stalowej powlekanej grubości 0,7 mm, przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, 9) Przełożenie elementów istniejących na elewacji: alarmów, lampa, klimatyzatory, 10) Montaż kratek wentylacyjnych, 11) Montaż szklanych paneli reklamowych 5. Wymian stolarki okiennej i drzwiowej: 1) Demontaż starej drewnianej stolarki okiennej i wymiana na nową drewnianą lub z PCV w kolorze białym wyposażonej w nawiewniki ciśnieniowe, 2) Demontaż starej stolarki drzwiowej i wymiana jej na nową z PCV kolor brąz wyposażonej w antabę i samozamykacz, 3) Montaż daszku systemowego nad balkonem ostatniej kondygnacji, 4) Wywóz zdemontowanej stolarki we własnym zakresie (stolarka nie może być składowana dłużej niż 3 dni przed budynkiem), 5) Na elewacji frontowej kamienicy należy zamontować panele ze szkła bezpiecznego w miejscu wskazanym przez Inwestora. Montaż elementów wg systemu wybranego producenta - o wymiarach ok 70 x140 cm, 6. Roboty murarskie: 1) Nadmurowanie murków oporowych na dachu, 2) Zamurowanie otworu w ścianie po demontażu okna, 7. Roboty tynkarskie: 1) Tynkowanie nadmurowanych murków ogniowych na dachu, 2) Tynkowanie powierzchni po zamurowaniu otworu okiennego, 3) Miejscowe uzupełnienie tynku wewnętrznego na ościeżach po wstawieniu nowej, 8. Tynkowanie roboty renowacyjne: 1) Tynkowanie miejsc uszkodzonych na elewacji frontowej kamienicy 2) Skucie tynku w strefie cokołowej, oczyszczenie powierzchni, zagruntowanie, wykonanie w-wy sczepnej, wykonanie tynku renowacyjnego - prace przy zastosowaniu preparatów systemowych, 3) Renowacja opasek wokół okien - skucie luźnych tynków, wykonanie warstwy sczepnej, puzupełnienie tynków renowacyjnych wraz z wtopieniem siatki z włókna szklanego, 9. Roboty malarskie. 10. Iniekcje ścian fundamentowych 11. Roboty hydroizolacyjne. Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna, projekt techniczny, opinia MKZ, pozwolenie na budowę stanowiące załączniki do SIWZ.Przedmiot zamówienia nie uwzględnia docieplenia ścian południowych budynku kamienicy i oficyny ( zrealizowano odrębną umową).W załączonych przedmiarach uwzględniono zmianę, natomiast w załączonym projekcie nie należy uwzględniać ścian południowych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegającą na dociepleniu budynku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez zmianę terminu realizacji umowy, jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) zmiana sposobu realizacji zamówienia w przypadku kolizji z niezinwentaryzowaną instalacją wewnętrzną lub z niezinwentaryzowaną instalacją zewnętrzną (na terenie objętym przedmiotem zamówienia), 2) zawieszenie robót przez Zamawiającego na czas niezbędny do dokonania naprawy elementów konstrukcji budynku, gdyby w czasie prowadzenia robót po wykonaniu rozbiórek i demontaży okazało się, że takie naprawy są niezbędne, 3) działania osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.