Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 26047 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Głowno: Budowa mola pływającego i dwóch pomostów cumowniczych na zalewie Mrożyczka w Głownie w związku z realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych nad zalewem Mrożyczka".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych nad zalewem Mrożyczka w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Głowno, krajowy numer identyfikacyjny
472057684, ul.
Młynarska
15,
95-015
Głowno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 191 151, e-mail
ajaniak@glowno.pl, faks
427 191 151.
Adres strony internetowej (URL): www.glowno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://glowno.bip.net.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://glowno.bip.net.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej na adres
Adres:
Urząd Miejski w Głownie, 95-015 Głowno ul. Młynarska 15
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mola pływającego i dwóch pomostów cumowniczych na zalewie Mrożyczka w Głownie w związku z realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych nad zalewem Mrożyczka".
Numer referencyjny: ITB.271.01.2017/AJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest 1) Budowa mola pływającego w kształcie litery T o ramionach długości po 40m. Na przedłużeniu dolnego ramienia usytuowano platformę widokową o wymiarach 5,0m x 5,0m Molo połączone z lądem trapem dojściowym 2,0m x 5,0m. Molo i platforma widokowa połączone ze sobą trapem szer. 2m i dł. 1,5m. Platforma widokowa wyposażona w altanę drewnianą z dachem pokrytym dachówką bitumiczną. 2) Budowa dwóch pomostów cumowniczych. Oba pomosty tej samej konstrukcji i geometrii. Jeden pomost zlokalizowany na części zalewu po stronie północnej drogi krajowej nr 14 na cyplu na wschodnim brzegu jeziora, niedaleko siedziby Urzędu Miejskiego w Głownie przy ulicy Młynarskiej. Koniec pomostu ok. 30m od brzegu koryta rzeki Mrogi. Głębokośćod lustra wody do dna zalewu od 0,5 do 1,6m. Drugi pomost zlokalizowany na części zalewu po południowej stronie drogi krajowej nr 14 na wschodnim brzegu zalewu, w pobliżu lasku miejskiego ok. 95m od pasa drogowego drogi krajowej. Głębokośćod lustra wody do dna zalewu od 0,3m do 1,1m. Pomosty przeznaczone do cumowania niewielkich jednostek pływających korzystających rekreacyjnie z zalewu. Pomosty pływające, na pływakach betonowo- styropianowych, połączone z nabrzeżem z użyciem trapów o wymiarach 2,0x5,0m. Pomosty o wymiarach 2,4m x 8,0m z desek karbowanych, impregnowanych ciśnieniowo. Połączenie z trapami elastyczne, umożliwiające kompensację wahań poziomu lustra wody. Trapy i pomosty kotwione do dna z użyciem łańcuchów łączących pływaki z palami wkręcanymi w dno i martwymi kotwicami z bloczków betonowych. Pomosty wraz z trapami i systemem mocowania dostarczone na teren inwestycji jako elementy gotowe objęte wraz z montażem i kotwieniem jedną dokumentacją techniczno-ruchową i jedną deklaracją zgodności producenta. Sposób mocowania mola i konstrukcja pływająca nie są obligatoryjne. Mogą zostać wykonane w inny, bezpieczny, objęty deklaracją producencką sposób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Przedmiary robót nie stanowią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i zostały załączone do siwz pomocniczo w celu umożliwienia Wykonawcom sporządzenia kalkulacji. Przy wykonywaniu kalkulacji przedmiary mogą być dowolnie modyfikowane przez Wykonawców. Przedmiary obejmują większy zakres robót niż objęty postępowaniem. Należy korzystać tylko z części przedmiarów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
Dodatkowe kody CPV:45242000-5, 45244000-9, 45442000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny ofert. W pkt II.8) podano maksymalny termin wykonania w dniach od dnia przekazania placu budowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli:
1. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu mola o długości co najmniej 40 metrów, a wartość co najmniej jednego z tych zadań nie była nizsza niż 90.000,00zł brutto (Warunek dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę na część 1: "Budowa mola pływającego". Dla Wykonawców składających ofertę na część 2 Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie doświadczenia.
2. Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne uprawnienia. (Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na część 1 lub część 2.
Uwaga:
1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
3) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na część 1)
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy wykonawców składających ofertę na część 1 lub 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów załącza do oferty Zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów, o których mowa w art. 22a ustawy. 2)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz (dotyczy wykonawców składających ofertę na część 1 lub 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Okes gwarancji | 30.00 |
Termin wykonania | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z procedury, o której mowa w art 24aa, jednakże decyzję podejmie po złożeniu ofert.
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego. b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2) zmiany dotyczą wystąpienia sytuacji, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, w tym zmiana terminu wykonania w następujących okolicznościach, w tym: - wykonywanie robót nie jest możliwe z winy Zamawiającego, - wykonywanie robót nie jest możliwe w wyniku wystąpienia odbiegających od normalnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac; - uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, Nowy termin wykonania zostanie zmieniony o liczbę dni, w których brak było możliwości wykonywania robót budowlanych - W przypadku konieczności konieczności wykonania robót zamiennych - Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wykonania robót zamiennych, Rozliczenie robót zamiennych odbywać się będzie na podstawie kosztorysu ofertowego, w tym czynników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Brakujące ceny czynników cenotwórczych zostaną przyjęte w kolejności: przez analogię, z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą odpowiednie pozycje KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. W przypadku dokonania zmiany wartość zmiany nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3) Zmian nieistotnych 4) Zmian, których łączna wartość jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Strona wnioskująca o zmianę przedstawi propozycję zmian wraz z wyceną w formie kosztorysu. Do wprowadzenia zmiany niezbędna będzie akceptacja Zamawiającego wyrażona w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Budowa mola pływającego,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Budowa mola pływającego w kształcie litery T o ramionach długości po 40m.
Na przedłużeniu dolnego ramienia usytuowano platformę widokową o wymiarach 5,0m x 5,0m
Molo połączone z lądem trapem dojściowym 2,0m x 5,0m. Molo i platforma widokowa połączone ze sobą trapem szer. 2m i dł. 1,5m.
Platforma widokowa wyposażona w altanę drewnianą z dachem pokrytym dachówką bitumiczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz.
Przedmiary robót nie stanowią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i zostały załączone do siwz pomocniczo w celu umożliwienia Wykonawcom sporządzenia kalkulacji. Przy wykonywaniu kalkulacji przedmiary mogą być dowolnie modyfikowane przez Wykonawców. Przedmiary obejmują większy zakres robót niż objęty postępowaniem. Należy korzystać tylko z części przedmiarów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
Budowa altany taneczno koncertowej objętej tą samą dokumentacją, co budowa mola pływającego, nie zawiera się w zakresie zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1, 45242000-5,
45244000-9,
45244200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Okres gwarancji | 30.00 |
Termin wykonania | 10.00 |
Część nr: 2
Nazwa: Budowa dwóch pomostów cumowniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Budowa dwóch pomostów cumowniczych. Oba pomosty tej samej konstrukcji i geometrii.
Jeden pomost zlokalizowany na części zalewu po stronie północnej drogi krajowej nr 14 na cyplu na wschodnim brzegu jeziora, niedaleko siedziby Urzędu Miejskiego w Głownie przy ulicy Młynarskiej. Koniec pomostu ok. 30m od brzegu koryta rzeki Mrogi. Głębokośćod lustra wody do dna zalewu od 0,5 do 1,6m.
Drugi pomost zlokalizowany na części zalewu po południowej stronie drogi krajowej nr 14 na wschodnim brzegu zalewu, w pobliżu lasku miejskiego ok. 95m od pasa drogowego drogi krajowej. Głębokośćod lustra wody do dna zalewu od 0,3m do 1,1m. Pomosty przeznaczone do cumowania niewielkich jednostek pływających korzystających rekreacyjnie z zalewu.
Pomosty pływające, na pływakach betonowo- styropianowych, połączone z nabrzeżem z użyciem trapów o wymiarach 2,0x5,0m. Pomosty o wymiarach 2,4m x 8,0m z desek karbowanych, impregnowanych ciśnieniowo. Połączenie z trapami elastyczne, umożliwiające kompensację wahań poziomu lustra wody. Trapy i pomosty kotwione do dna z użyciem łańcuchów łączących pływaki z palami wkręcanymi w dno i martwymi kotwicami z bloczków betonowych. Pomosty wraz z trapami i systemem mocowania dostarczone na teren inwestycji jako elementy gotowe objęte wraz z montażem i kotwieniem jedną dokumentacją techniczno-ruchową i jedną deklaracją zgodności producenta. Sposób mocowania mola i konstrukcja pływająca nie są obligatoryjne. Mogą zostać wykonane w inny, bezpieczny, objęty deklaracją producencką sposób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz.
Przedmiary robót nie stanowią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i zostały załączone do siwz pomocniczo w celu umożliwienia Wykonawcom sporządzenia kalkulacji. Przy wykonywaniu kalkulacji przedmiary mogą być dowolnie modyfikowane przez Wykonawców. Przedmiary obejmują większy zakres robót niż objęty postępowaniem. Należy korzystać tylko z części przedmiarów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
Budowa pozostałych obiektów, objętych tą samą dokumentacją co budowa dwóch pomostów cumowniczych (np. ściezki edukacyjnej, grillowisk koszy i ławek itp. ) nie zawiera się w zakresie zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1, 45242000-5,
45244000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Okres gwarancji | 30.00 |
Termin wykonania | 10.00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika służącego małej retencji, w obrębie Górno na dz. o nr ewid. 1704/2, 1704/3 i 1705
- Przebudowa infrastruktury wodociągowej i drogowej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- Śluza Lipki- usunięcie uszkodzeń komory śluzy
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- drugie postępowanie
- Utworzenie Powiślańskiego Ośrodka Sportów Wodnych w Sztumie - etap II
- Roboty budowlane polegające na remoncie i konserwacji rurociągów drenarskich oraz remont drogi, a także konserwacja rowów melioracyjnych w miejscowości Kołomąć gm. Gryfice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.