eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Kraków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka
Numer ogłoszenia: 26017 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka, w podziale na następujące części: Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 7 polegająca na budowie kładki dla pieszych w km 677+480 nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Gaj; Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa mostu na Potoku Srebrnik w miejscowości Nawojowa w km 72+382 w ciągu drogi krajowej nr 75; Część 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu przez rzekę Skawinka w miejscowości Skawina w ciągu drogi krajowej nr 44 w km 103+183 wraz z dojazdami; Część 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wiaduktu w miejscowości Rząska w ciągu ulicy Krajowskiej nad drogą S7 w km 670+298 drogi S7; Część 5 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu na rzece Stryszawka w miejscowości Sucha Beskidzka w km 36+626 w ciągu dk nr 28 wraz z dojazdami. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia. Przedmiot zamówienia dla każdej części obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie. Wykonawca każdej części zamówienia, wyłoniony w niniejszym postępowaniu, będzie odpowiedzialny za: - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz zgłoszeniem robót i decyzją ZRID, - wykonywanie innych czynności, o których mowa w Tomie II i III SIWZ, - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r poz. 907 ze zm.).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części 1 - co najmniej 1 usługi (zadania) polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową kładki dla pieszych lub innego drogowego obiektu mostowego o dowolnej konstrukcji oraz rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła co najmniej 30 m. Dla części 2 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji i obciążeniu dla klasy A, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 75 000,00 PLN. Dla części 3 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 40 000,00 PLN. Dla części 4 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 40 000,00 PLN. Dla części 5 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 40 000,00 PLN. 1 zadanie (usługa) może potwierdzić spełnienie warunku dla więcej niż jednej części, pod warunkiem, że spełnia wymagania dla każdej z tych części. Za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000r. nr 63 poz. 735 ze. zm.). Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie do co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu potwierdzającego zakończenie usługi nadzoru.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę, musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą: 1. Dla części 1 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 zrealizowanego zadania polegającego na nadzorze nad budową lub przebudową kładki dla pieszych lub innego drogowego obiektu mostowego o dowolnej konstrukcji oraz rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła co najmniej 30 m. 2. Dla części 2 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót drogowych; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, udział w realizacji min. 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową odcinka drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych. W ramach części 2, Wykonawca może zaproponować tę samą osobę do równoczesnego pełnienia dwóch funkcji (tj. Inspektora nadzoru robót mostowych i Inspektora nadzoru robót drogowych), pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wymagane dla obu funkcji. 3. Dla części 3 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową lub remontem min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. 4. Dla części 4 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową lub remontem min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. 5. Dla części 5 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową lub remontem min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. Uwaga! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien zapewnić odpowiednią liczbę osób do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora (1 osoba na 1 część). Nie dopuszcza się skierowania tej samej osoby na więcej niż 1 część zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów, Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego, - na wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304. Koszt SIWZ 18,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, III piętro, pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 7 polegająca na budowie kładki dla pieszych w km 677+480 nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Gaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa mostu na Potoku Srebrnik w miejscowości Nawojowa w km 72+382 w ciągu drogi krajowej nr 75.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu przez rzekę Skawinka w miejscowości Skawina w ciągu drogi krajowej nr 44 w km 103+183 wraz z dojazdami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wiaduktu w miejscowości Rząska w ciągu ulicy Krajowskiej nad drogą S7 w km 670+298 drogi S7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu na rzece Stryszawka w miejscowości Sucha Beskidzka w km 36+626 w ciągu dk nr 28 wraz z dojazdami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.