eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Przedmiotem zamówienia jest na 2 letnia dzierżawa myjek - dezynfektorów do kaczek i basenów - 2szt.dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Mońki: Przedmiotem zamówienia jest na 2 letnia dzierżawa myjek - dezynfektorów do kaczek i basenów - 2szt.dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 26016 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, faks 85 727 81 35, 727 81 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.monki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest na 2 letnia dzierżawa myjek - dezynfektorów do kaczek i basenów - 2szt.dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest 2 letnia dzierżawa myjek - dezynfektorów do kaczek i basenów - 2szt. dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia, zawierający minimalne parametry techniczne, użytkowe, eksploatacyjne, ect. oraz zapotrzebowywane ilości zostały określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane w załączniku parametry techniczne należy traktować jako spełniające minimalne wymagania. W części tabelarycznej należy wpisać parametry oferowane - wpisać TAK/NIE i/lub wartość oferowaną. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez prawo, na podstawie których jest wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia, w tym w szczególności spełniać wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych - (Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia po dostarczeniu i zamontowaniu będzie gotowy do podjęcia funkcji do jakiej został zamówiony, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji. 5. Zamówienie obejmuje następujący zakres: 5. 1. Dostawę na miejsce przeznaczenia 5. 2. Montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego - Mońki, Al. Niepodległości 5.3. Uruchomienie 5. 4. Szkolenie personelu odnośnie użytkowania 5. 5. Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 5. 6. Przedłożenie wymaganych dokumentów, m.in.: dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych stosownymi przepisami instrukcji obsługi. 6. Przedmiot zamówienia musi: - odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia; - być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych; - nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne), należy przedłożyć inne dokumenty, tj.: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o wprowadzeniu oferowanego wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.). Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania i w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożę/my wymagane dokumenty, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Deklaracja zgodności producenta oferowanego produktu, zgodnie z klasyfikacją wyrobów medycznych ujętych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 roku w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych. W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo, do zażądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( np. opisy techniczne, katalogi, instrukcje użytkowania, itp. oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia). Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców, na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania oraz obowiązywania umowy. Oświadczenia lub dokumenty będą dla Zamawiającego źródłem wiedzy o zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopi dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonym przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz oferty podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas rekacji serwisu - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: 1) terminu(ów) zapłaty faktur(y) wystawionej(ych) Zamawiającemu przez Wykonawcę z tytułu realizacji umowy. Warunki dokonania zmian: a) termin(y) płatności ulega(ją) zmianie na nowy(e) termin(y) ustalony(e) przez Strony, b) termin(y) płatności może nastąpić wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem że zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto postanie bez zmian, 3) obniżki cen przez Wykonawcę lub producenta, 4) zmiany przedstawicieli stron umowy, 5) zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. zmiana oznaczenia firmy, adresu, siedziby), w szczególności przekształceń, przejęć, 6) zmian, które są korzystne dla Zamawiającego, 7) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę określonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 8) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.monki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, I piętro, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.