eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - Zadanie nr 1 Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych- Zadanie nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Raszyn: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - Zadanie nr 1 Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych- Zadanie nr 2
Numer ogłoszenia: 260152 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - Zadanie nr 1 Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych- Zadanie nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - zadanie nr 1 - w zakresie budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur typu GRP PN1 SN10000 (zamiast projektowanych rur kamionkowych) przeznaczonych do układania metodą wykopu otwartego o średnicach 0,4 m - 56 m, 0,5 m - 52 m, 0,7 m - 203 m oraz 0,8 m - 236 m (łącznej długości 547 m) oraz z rur PVC ze ścianką litą klasa S (SN8, SDR 34) o średnicy 0.20 m - podejścia do wpustów deszczowych - 86,5 m Na sieci należy wykonać studzienki przepływowe z kręgów betonowych fi 1600 mm 6 szt , fi 1400 mm 1 szt. oraz fi 1200 mm 2 szt. Dla ujęcia wód deszczowych z ulicy zaprojektowano typowe wpusty uliczne z rur betonowych o średnicy D=0,5 m ( 24 szt.). Średnie zagłębienie przewodu wynosi 2,80 m. Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych - zadanie nr 2. W ramach inwestycji realizowana będzie budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur typu GRP PN1 SN10000 (zamiast projektowanych rur kamionkowych) o średnicy 0,9 m przeznaczonych do układania metodą wykopu otwartego. Długość L= 186 m. - odcinek D29 ÷ D32, oraz z rur PVC ze ścianką litą klasa S ( SN8, SDR 34 ) o średnicy 0.20 m - podejścia do wpustów deszczowych- 9,5 m . Włączenie do rzeki Raszynki nastąpi poprzez osadnik i separator . Z uwagi na warunek ograniczenia możliwości wpuszczenia do rzeki Raszynki 5% przepływu obliczeniowego przewidziano wybudowanie zbiornika retencyjnego oraz przepompowni deszczówki. Urządzenia podczyszczające , zbiornik retencyjny i przepompownia połączone przy użyciu rur PE . Zaprojektowano: Osadnik typ S - 40/400 dm3/s V - 7,5 m3, fi 2300 Separator typ SK - 40/400 dm3/s fi 2740 mm Zbiornik retencyjny - Vc = 129 m3 Na sieci należy wykonać studzienki przepływowe z kręgów betonowych fi 1600 mm 3szt oraz fi 800 mm 1 szt. Dla ujęcia wód deszczowych z ulicy zaprojektowano typowe wpusty uliczne z rur betonowych o średnicy D=0,5 m (3 szt) Średnie zagłębienie przewodu wynosi 2,65 m. Działkę na której zostaną usytuowane urządzenia podczyszczające, zbiornik retencyjny i przepompownia należy ogrodzić - przęsła z siatki wys. 1,5 m na podmurówce, słupki z kątowników stalowych, brama szer. 5m z furtką 1,2m. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest odpowiednio w projekcie budowlano-wykonawczym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót także opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy gwarancji i min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy rękojmi na przedmiot umowy t.j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dot. każdego zadania).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) - zadanie nr 1, 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - zadanie nr 2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym co najmniej: - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każda z robót tzn. zamówień polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej lub kanalizacyjnej dot. zadania nr 1. - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z robót tzn. zamówień polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej lub kanalizacyjnej dot. zadania nr 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, dopuszczalne jest posłużenie się tymi samymi zamówieniami dla wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu w poszczególnych zadaniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika robót) - dot. zadania nr 1 i 2. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.). W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, ta sama osoba w danym zadaniu może być wskazana na funkcję podaną w pkt. a).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie wykazania spełnienia warunku dotyczącego znajdywania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia, Wykonawca winien wykazać odpowiednio: Sytuacja ekonomiczna: a) że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia odpowiednio: - na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) - dot. zadania nr 1; - na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) - dot. zadania nr 2; Sytuacja finansowa: b) że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio, w tym celu należy przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert odpowiednio: - na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) - dot. zadania nr 1; - na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) - dot. zadania nr 2;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, który: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 2) przy wykonywaniu wcześniejszych zamówień publicznych wykazali poważne braki w odniesieniu do spełnienia istotnych wymogów tj. np. niedostarczenie produktu lub niewykonanie zamówienia lub dostarczenie zamówienia ze znaczącymi wadami produktu lub świadczonej usługi, które spowodowały ich niezdatność do użytku zgodnie z przeznaczeniem, lub niewłaściwe zachowanie poddające w poważną wątpliwość wiarygodność Wykonawcy. 3) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej w zakresie zadania nr 1 i/lub zadania nr 2, b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ, d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy - wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców, e)informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: 1) wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, 2) konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia objętego umową, 3) konieczności zaniechania wykonywania części robót, 4) niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności dotyczących zmiany terminu określonych w § 2 ust. 5 lub 6, 5) kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, 6) zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy, 7) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w harmonogramie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki. 2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych/zamiennych - w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3)- ustalona zostanie według następujących zasad: 1) za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego obmiaru, 2) jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych, podstawą kalkulacji będą: - dane wyjściowe do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku, - ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych wg faktur zakupu, - nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro ) (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78) ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a, Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - zadanie nr 1 - w zakresie budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur typu GRP PN1 SN10000 (zamiast projektowanych rur kamionkowych) przeznaczonych do układania metodą wykopu otwartego o średnicach 0,4 m - 56 m, 0,5 m - 52 m, 0,7 m - 203 m oraz 0,8 m - 236 m (łącznej długości 547 m) oraz z rur PVC ze ścianką litą klasa S (SN8, SDR 34) o średnicy 0.20 m - podejścia do wpustów deszczowych - 86,5 m Na sieci należy wykonać studzienki przepływowe z kręgów betonowych fi 1600 mm 6 szt , fi 1400 mm 1 szt. oraz fi 1200 mm 2 szt. Dla ujęcia wód deszczowych z ulicy zaprojektowano typowe wpusty uliczne z rur betonowych o średnicy D=0,5 m ( 24 szt.). Średnie zagłębienie przewodu wynosi 2,80 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych - zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych - zadanie nr 2. W ramach inwestycji realizowana będzie budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur typu GRP PN1 SN10000 (zamiast projektowanych rur kamionkowych) o średnicy 0,9 m przeznaczonych do układania metodą wykopu otwartego. Długość L= 186 m. - odcinek D29 ÷ D32, oraz z rur PVC ze ścianką litą klasa S ( SN8, SDR 34 ) o średnicy 0.20 m - podejścia do wpustów deszczowych- 9,5 m . Włączenie do rzeki Raszynki nastąpi poprzez osadnik i separator . Z uwagi na warunek ograniczenia możliwości wpuszczenia do rzeki Raszynki 5% przepływu obliczeniowego przewidziano wybudowanie zbiornika retencyjnego oraz przepompowni deszczówki. Urządzenia podczyszczające , zbiornik retencyjny i przepompownia połączone przy użyciu rur PE . Zaprojektowano: Osadnik typ S - 40/400 dm3/s V - 7,5 m3, fi 2300 Separator typ SK - 40/400 dm3/s fi 2740 mm Zbiornik retencyjny - Vc = 129 m3 Na sieci należy wykonać studzienki przepływowe z kręgów betonowych fi 1600 mm 3szt oraz fi 800 mm 1 szt. Dla ujęcia wód deszczowych z ulicy zaprojektowano typowe wpusty uliczne z rur betonowych o średnicy D=0,5 m (3 szt) Średnie zagłębienie przewodu wynosi 2,65 m. Działkę na której zostaną usytuowane urządzenia podczyszczające, zbiornik retencyjny i przepompownia należy ogrodzić - przęsła z siatki wys. 1,5 m na podmurówce, słupki z kątowników stalowych, brama szer. 5m z furtką 1,2m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.