eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Budowa drogi w Kluczewie ul. Rolnicza wraz z odwodnieniem i kanalizacją sanitarną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25957 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Przemęt: Budowa drogi w Kluczewie ul. Rolnicza wraz z odwodnieniem i kanalizacją sanitarną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie bedzie realizowane przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1278-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt, krajowy numer identyfikacyjny 41105079300000, ul. ul. Jagiellońska  8, 64234   Przemęt, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 655 496 071, faks 65 549 69 77, e-mail wicewojt@przemet.pl
Adres strony internetowej (URL): https://przemet.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi w Kluczewie ul. Rolnicza wraz z odwodnieniem i kanalizacją sanitarną

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej w m. Kluczewo - ul. Rolnicza wraz z odwodnieniem i kanalizacja sanitarną. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy zadania: Zadanie nr 1: Budowa drogi w Kluczewie ul. Rolnicza Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z budowa drogi długości ok. 970 m o nawierzchni mineralno-asfaltowej wraz z odwodnieniem -kanalizacją deszczową. Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Rolniczej w Kluczewie Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej długości ok. 436,5m-PEHD D90 i ok. 1019,0m-PVC D200 metrów wraz z przyłączami. Należy wykonać odcinek sieci kanalizacyjnej na ul. Rolniczej od studni S 33 do studni S 22 oraz odcinek sieci kanalizacyjnej na ul. Rolnej od studni S 22 do S 24 UWAGA: Zakres niniejszego zadania obejmuje budowę jednej przepompowni ścieków. Jednakże niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje uzbrojenia pompowni w tym zasilania, sterowania i oświetlenia. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zbiornika pompowni tj. zbiornika z osadzonymi fabrycznie tulejami [przejścia szczelne dla rurociągów] wraz z włazem i kominkami wentylacyjnymi a także zagospodarowanie terenu wokół pompowni tj. nawierzchnia z kostki betonowej oraz ogrodzenie. Zadanie nr 3: Usuniecie kolizji teletechnicznej Orange Zadanie obejmuje usunięcie kolizji teletechnicznej polegającej na przebudowie odcinka istniejącego kabla doziemnego na ul. Rolniczej w Kluczewie. Szczegółowy zakres robót określa: Dla zadania nr 1: 1)projekt budowlano-wykonawczy zamienny /Budowa drogi w Kluczewie ul. Rolnicza/ wraz z projektem docelowej organizacji ruchu [załącznik nr 6 do SIWZ], szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót[zał. nr 7 do SIWZ] UWAGA: Projekt budowlany obejmuje budowę zjazdów do posesji i zjazdów na pola, Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania ww zjazdów. Autorem dokumentacji budowlanej jest: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INFRAKOM Sp. z o.o. ul. Nowowiejskiego 4 64-000 Kościan Dla zadania nr 2: projekt budowlany /Kanalizacja sanitarna w miejscowości Kluczewo ul. Przemęcka, Wąska, Rolnicza, gm. Przemęt/ [załącznik nr 6a do SIWZ], szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót[zał. nr 7a do SIWZ] UWAGA: projekt budowlany obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej na ulicy Przemęckiej, Wąskiej i Rolniczej. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej [rurociąg grawitacyjny i tłoczny] na ul Rolniczej od studni S 33 do studni S 22 oraz odcinek sieci kanalizacyjnej na ul. Rolnej od studni S 22 do S 24 Autorem dokumentacji budowlanej jest: PPRIOŚ SOZOLOG Włodzimierz Leonarczyk ul. Matejki 9 64-100 Leszno Dla zadania 3: projekt wykonawczy /Usunięcie kolizji sieci Orange S.A./ [załącznik nr 6b do SIWZ], szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót[zał. nr 7b do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: inż. Tadeusz Budwig Os. Na Murawie3/21 61-655 Poznań Zakres przedmiotu zamówienia [zadanie nr 1, zadanie nr 2 i zadanie nr 3] obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, próby szczelności oraz inspekcję TV kanałów rurowych kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej. Ponadto załączono przedmiary robót osobno dla zadania nr 1, dla zadania 2 i dla zadania nr 3 , które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 8, 8a i 8b do SIWZ ]. Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz. U. z 2014r. poz. 883 t.j. ze zm.] Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.6). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we "wzorze umowy" -załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2407758.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o.o. ,  ,  ul. Parzeniewska 10,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1955441.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1955441.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2424685.78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.