eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie opisów stanu nieruchomości i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Białystok: Wykonanie opisów stanu nieruchomości i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 259370 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opisów stanu nieruchomości i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opisów stanu nieruchomości i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz III.4.4) tiret 1; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w sekcji III.4.2) tiret 1 - składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokument, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) lub zastępujący go dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Skarbu, ul Słonimska 1, pok. 603.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Skarbu, ul Słonimska 1, pok. 709.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie opisów stanu nieruchomości i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dla niżej wymienionej działki następujących czynności: A) opisu stanu zagospodarowania oraz stanu techniczno-użytkowego nieruchomości (z ustaleniem co stanowi jej części składowe) wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną (w formie papierowej i na nośniku CD), protokołem z oględzin(1 opracowanie), B) operatu szacunkowego określającego wartość praw istniejących na nieruchomości gruntowej wraz z jej częściami składowymi oraz z ewentualnie istniejącymi ograniczonymi prawami rzeczowymi i hipotekami dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania, które przeszła z mocy prawa na rzecz Gminy Białystok lub Miasta Białystok w związku z wydaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r.poz. 687 ze zm.): 1. obręb 03, działka nr 547/4 o pow. 0,0028 ha (z podziału działki nr 547/2) położonaw Białymstoku przy ul. Wiatrakowej 4, Wiatrakowej 4/1 i Wiatrakowej 4/2, niezabudowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie opisów stanu nieruchomości i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania dla niżej wymienionej działki następujących czynności: A) opisu stanu zagospodarowania oraz stanu techniczno-użytkowego nieruchomości (z ustaleniem co stanowi jej części składowe) wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzna (w formie papierowej i na nośniku CD), protokołem z oględzin(1 opracowanie), B) operatu szacunkowego określającego wartość praw istniejących na nieruchomości gruntowej wraz z jej częściami składowymi oraz z ewentualnie istniejącymi ograniczonymi prawami rzeczowymi i hipotekami dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania, które przechodzą z mocy prawa na rzecz Gminy/Miasta Białystok na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.). 1. obręb 8, działka niezabudowana o numerze 207/11 o pow. 0,1040 ha (z podziału działki nr 207/8), położona w Białymstoku przy ulicy Składowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wzrost wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości oznaczonych jako działki: 1. obr. 25 - Zagórki - dz. nr 56/2 podzielona na działki nr: 56/4, 56/5 i 56/6; 2. obr. 24 - Dojlidy Górne - dz. nr 269/13 podzielona na działki nr: 269/23, 269/24, 269/25 i 269/26; 3. obr. 8 - Bema - dz. nr 133/1 podzielona na działki nr: 133/3, 133/4, 133/5, 133/6, 133/7, 133/8, 133/9, 133/10, 133/11, 133/12, 133/13, 133/14, 133/15, 133/16, 133/17, 133/18, 133/19 i 133/20; 4. obr. 15 - Bagnówka - dz. nr 22/15 podzielona na działki nr: 22/21, 22/22, 22/23 i 22/24; 5. obr. 5 - Marczuk - dz. nr 387/1 podzielona na działki nr: 387/3, 387/4; dz. nr 390/1 podzielona na działki nr: 390/3 i 390/4; dz. nr 391/1 podzielona działki nr: 391/3 i 391/4; dz. nr 389/1 podzielona na działki nr: 389/3 i 389/4; dz. nr 392/1 podzielona na działki nr: 392/3 i 392/4; 6. obr. 15 - Bagnówka - dz. nr 2122/11 podzielona na działki nr: 2122/16, 2122/17, 2122/18, 2122/19 i 2122/20; 7. obr. 23 - Zawady - dz. nr 102/63 podzielona na działki nr: 102/72, 102/73, 102/74, 102/75, 102/76, 102/77 i 102/78..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wzrost wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości oznaczonych jako działki: 1. obr. 19 - Skorupy - dz. nr 466/19 podzielona na działki nr: 466/24, 466/25 i 466/26; 2. obr. 16 - Wygoda - dz. nr 1736 podzielona na działki nr: 1736/1, 1736/2, 1736/3, 1736/4, 1736/5, 1736/6 i 1736/7, dz. nr 1737 podzielona na działki nr: 1737/1, 1737/2, 1737/3, 1737/4, 1737/5 i 1737/6; 3. obr. 24 - Dojlidy Górne - dz. nr 259/9 podzielona na działki nr: 259/19, 259/20 i 259/21; 4. obr. 24 - Dojlidy Górne - dz. nr 333/42 podzielona na działki nr: 333/72, 333/73, 333/74, 333/75, 333/76, 333/77 i 333/78; 5. obr. 18 - Pieczurki - dz. nr 775 podzielona na działki nr: 775/1 i 775/2; dz. nr 777 podzielona na działki nr: 777/1 i 777/2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 7 przy ul. Żeromskiego 14 C w Biskupcu o pow. 38,00 m2 wraz z przynależną piwnicą o powierzchni 4,60 m2. Dla spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu ww. nie jest prowadzona księga wieczysta. Budynek w którym znajduje się ww. lokal mieszkalny usytuowany jest na działce numer 135, obr. 4 m. Biskupiec 4, dla której Sąd Rejonowy w Mrągowie, IX Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Biskupcu prowadzi księgę wieczystą nr OL1B/00005790/9. Do wycenianego lokalu należy dołączyć dokumentację fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych polegających na ustaleniu wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego gruntu w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gminnych nieruchomości, będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych, położonych w Białymstoku przy ulicach: 1. Obr. 6, dz. nr 3140, o pow. 0,0281 ha, ul. Grecka 17, 2. Obr. 15, dz. nr 2111/18, o pow. 0,0168 ha, ul. Biebrzańska 16..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową spółdzielczego własnościowego prawa do garażu oznaczonego nr 44 o powierzchni użytkowej 21,64 m2 usytuowanego na poziomie piwnicy w budynku wielorodzinnym przy ul. Palmowej 30A w Białymstoku posadowionym na nieruchomości oznaczonej jako działki nr 565/13 i 559/54 o łącznej powierzchni 0,5018 ha w obr. 02 - Wysoki Stoczek. Dla spółdzielczego własnościowego prawa do przedmiotowego garażu Sąd Rejonowy w Białymstoku IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr BI1B/00228082/0. Do wycenianego lokalu należy dołączyć dokumentację fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności zabudowanej nieruchomości (z wyszczególnieniem wartości gruntu i części składowych), w celu ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu ww. nieruchomością, będącą własnością Gminy Białystok, położoną w Białymstoku przy ul. A. Boboli 5, oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków m. Białegostoku jako działka Nr 1263 o pow. 0,1074 ha w obr. 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości, w celu ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu ww. nieruchomością, będącą własnością Gminy Białystok, położoną w Białymstoku przy ul. Włókienniczej bn., oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków m. Białegostoku jako działka Nr 9 o pow. 0,5792 ha w obr. 11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości zabudowanej nieruchomości gminnej, położonejw Białymstoku w rejonie ul. Składowej / Wojsk Ochrony Pogranicza, składającej się z działek o numerach: 218/1, 218/2, 218/5 o łącznej pow. 0,8509 ha, obr. 8, przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości części nieruchomości niezabudowanej położonej w Białymstoku przy ul. Towarowej, oznaczonej numerem geodezyjnym 1087/15 o pow. 0,0100 ha, w obr. 17-Bojary (działka o pow. ok. 74 m2), przeznaczonej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej nr 1087/6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 1-Bacieczki - 24 nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.