eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Zielona Góra: Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II
Numer ogłoszenia: 259365 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220585 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II 6.1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące roboty: - rozbudowa czterowlotowego skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo, - budowa wysp kanalizujących wraz z azylami dla pieszych i rowerzystów, - korekta geometrii oraz nawierzchni istniejących zjazdów na tereny leśne, - budowa oświetlenia ulicznego wraz z budową sieci elektroenergetycznej, - przebudowa kolidujących kablowych linii telekomunikacyjnych oraz likwidacja nieczynnych linii, - usunięcie kolidującej zieleni, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - zagospodarowanie terenów zieleni. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i STWIOR stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 6.3. Wykonawca udziela gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 5 lat licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego lub daty potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Przy czym okres gwarancji dla oznakowania poziomego grubowarstwowego wynosi 36 miesięcy od daty odbioru robót. 6.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia,. obejmujące również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. Wykonawca wykona zamówienie wg zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji - opracowanego przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków własnych + środki z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infrakom sp. z o.o., F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1581872,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1276620,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1276620,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1843281,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.