eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usługa sterylizacji narzędzi i sprzętu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Sosnowiec: Usługa sterylizacji narzędzi i sprzętu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 259302 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sterylizacji narzędzi i sprzętu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje ogólne. Specyfikacja dotyczy wykonania usług pełnego procesu technologicznego przed sterylizacją i sterylizację wysokotemperaturową lub tlenkiem etylenu narzędzi i sprzętu medycznego. Celem sterylizacji jest przygotowanie raz zastosowanych narzędzi i sprzętu do ponownego użytku. Przedmiot i zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pełny proces technologiczny przed sterylizacją i sterylizację wysokotemperaturową narzędzi i sprzętu medycznego: -usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 121°C,134°C. -usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego tlenkiem etylenu Wykaz przewidywanej ilości pakietów objętych usługą sterylizacji w okresie 12 miesięcy: Lp Nazwa materiału Przykład Ilość pakietów 1 Małe narzędzia Pojedyncze narzędzia laryngologiczne-wzierniki uszne, haczyki, lusterko itp. 1600 2 Duże narzędzia poj. Wziernik + szpatułka, szczękorozwieracz, językotrzymacz, kleszczyki Magilla 1500 3 Drobny sprzęt Butelki do reduktorów, filtry do respiratora (2-3części), maski twarzowe 700 4 Małe zest.narzędzi chirurg. Zestaw narzędzi do szycia(6-7) 100 5 Duży zest.narzędzi chirurg. Zestaw do tracheotomii (28-30), 50 6 Małe pakiety materiałów opatr Gaziki, 300 7 Sprzęt plastikowy Rezerwuar tlenu 30 8 Sprzęt plastikowy 30/40cm Worek Ambu, słoje do ssaka(plastikowe) 40 9 Kontener transportowy-dezynfekcja 60 Wymogi jakie zobowiązany jest spełnić wykonawca umowy: -Wykonawca będzie zrealizować przedmiot umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 (Dz.U.z 2012r poz. 739.) w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Ponadto usług sterylizacji muszą być wykonane zgodnie z zastosowaniem odpowiednich procesów technologicznych. - Wykonawca prowadzi dokumentację procesów sterylizacji, która tworzona jest w postaci wykresów graficznych i wydruków alfanumerycznych przez dwa niezależne od siebie źródła (do wglądu na żądanie Zamawiającego) -Wykonawca oświadcza, iż a) urządzenia: myjnie dezynfektory, sterylizatory, są wytwarzane zgodnie z Dyrektywą Rady Unii Europejskiej 93/42/EEC, Normą Europejską EN 292:1991 Pojęcia podstawowe - ogólne zasady projektowania odwołującą się do Dyrektywy o maszynach 98/37/EEC, b) sterylizatory odpowiadają wymaganiom normy: PN - EN 285:2000 Sterylizacja. Sterylizatory Parowe. Duże sterylizatory c) wszystkie urządzenia posiadają znak CE, d) mycie i dezynfekcja materiału zakażonego odbywa się w automatycznych myjniach dezynfektorach z zachowaniem zgodności z normą BGA (A+B), e) procesy mycia dezynfekcji udokumentowane są wydrukiem, f) proces sterylizacji jest walidowany Sterylne pakiety oznakowane będą etykietą zawierającą następujące informacje : a) data sterylizacji b) termin ważności c) nazwa produktu d) nazwa klienta e) numer i symbol cyklu sterylizacji pakietu - Zestawy będą kompletowane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, - Usługa będzie świadczona w dni robocze a w razie pilnej potrzeby w dni świąteczne - pełna dokumentacja zdawczo odbiorcza oraz pełna dokumentacja z procesu sterylizacji będzie udostępniana niezwłocznie na każde żądanie Zamawiającego, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilna za bezpieczeństwo epidemiologiczne świadczonej usługi. 4. Odbiór prac Każdorazowo odbiór pakietów do sterylizacji, będzie potwierdzany protokołem odbioru z podpisami osoby reprezentującej Zamawiającego i Wykonawcę. Przy odbiorze wysterylizowanego materiału w protokole zawarte będą informacje dotyczące symbolu i cyklu sterylizacji poszczególnych pakietów. 5. Transport (raz w tygodniu, do 20 km) materiału do sterylizacji i po sterylizacji zapewnia Zamawiający.W szczególnych przypadkach może być dostarczony dodatkowo maretiał do sterylizacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno- Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, że sterylizatornia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie sterylizacji dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 09:30, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.