eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › Wykonanie usługi naprawy systemów dynamicznego osuszania znajdujących się w miejscowościach Międzyrzecz, Wędrzyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Wędrzyn: Wykonanie usługi naprawy systemów dynamicznego osuszania znajdujących się w miejscowościach Międzyrzecz, Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 258918 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www45wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi naprawy systemów dynamicznego osuszania znajdujących się w miejscowościach Międzyrzecz, Wędrzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy systemów dynamicznego osuszania znajdujących się w miejscowościach Międzyrzecz i Wędrzyn, 2. Usługa naprawy obejmuje wykonanie wszelkich prac niezbędnych do przywrócenia pełnej sprawności technicznej niżej wymienionych systemów, a w szczególności: 2.1 Garnizon Międzyrzecz: a) System DOS-21A nr 80/D-1/99/05: wymiana amperomierza w osuszaczu, uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; b) System DOS-21A nr 108/D-1/97/08/05: wymiana kondensatora rozruchowego, wymiana stycznika sterującego, uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; c) System DOS-21A nr 110/D-1/97/08/05: wymiana sygnalizatora optyczno-akustycznego; d) System DOS-21A nr 109/D-1/97/08/05: wymiana sterownika LB722, uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; e) System DOS-21A nr 78/D-1/99/05: wymiana motoreduktora, sygnalizatora optyczno-akustycznego, uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; f) System DOS-21A nr 77/D-1/99/05: wymiana niesprawnego elementu grzejnego, uzupełnienie dławików w skrzynce zasilającej; g) System DOS-21A nr 149/D-1/98/01: uzupełnienie węży z króćcami do poprowadzenia dystrybucji - 14mb oraz korków - 5 szt, uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; h) System DOS-30 nr 153/G-1/98: wymiana motoreduktora, zespołu elementów grzejnych, zabezpieczenie różnicowo-prądowe oraz stycznik sterujący, podniesienie rur dystrybucji powietrza oraz uzupełnienie siatek; i) System DOS-12A nr 5/1/D-1/95/01: wymiana motoreduktora, kondensatora rozruchowego, uzupełnienie węży do dystrybucji powietrza - 3mb oraz korków - 7 szt,; j) System DOS-13 nr 148/D-1/98/01: wymiana sygnalizatora optyczno-akustycznego; k) System DOS-21A nr 31/D-1/97/01: uzupełnienie węży do dystrybucji powietrza - 15mb oraz korków - 6 szt,; l) System DOS-21A nr 8/1/95: powtórne zamontowanie urządzenia wraz z regeneracją, sygnalizatora optyczno-akustycznego, odtworzenie przepustów, wymiana amperomierza; podniesienie rur dystrybucji powietrza, uzupełnienie brakujących króćców - 4 szt., odtworzenie instalacji elektrycznej, uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; m) System DOS-21A nr 8/3/95: powtórne zamontowanie urządzenia wraz z regeneracją, sygnalizatora optyczno-akustycznego, odtworzenie przepustów, odtworzenie dystrybucji powietrza, uzupełnienie brakujących korków - 7 szt, króćców - 5 szt., węży do dystrybucji - 15 mb, odtworzenie instalacji elektrycznej; n) System DOS-21A nr 36/D-1/01/07: wymiana silnika elektrycznego z kondensatorem rozruchowym, elementu grzejnego, klapy p.poż. RK-333-F2, uzupełnienie dławików w skrzynce rozdzielczej; o) System DOS-21A nr 37/D/01/07: wymiana motoreduktora, kondensatora rozruchowego; p) System DOS-21A nr 38/D-1/01/06: wymiana motoreduktora, kondensatora rozruchowego, uszkodzonych króćców wlotu powietrza do sprzętu; q) System DOS-21A nr 39/D/01/06: wymiana elementu grzejnego, kondensatora rozruchowego; 2.2 Garnizon Wędrzyn: a) System ML420 nr 126/E/97/02: wymiana skrzynki SZOS1.3, sygnalizatora optyczno-akustycznego, rury O160 do regeneracji; b) System ML420 nr 123/E-1/97/02: wymiana motoreduktora, skrzynki SZOS1.3; c) System DOS-13 nr 80/A-1/98/03: wymiana silnika, motoreduktora, uzupełnienie śrub pokrywy osuszacza, wymiana kompletnej dystrybucji powietrza (rury 7szt., stojaki 8 szt., węże 10mb, obejmy, rury, łączówki, kolana itp.), uzupełnienie przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; d) System DOS-21A nr 39/D/01/06: wymiana silnika z kondensatorem rozruchowym, elementu grzejnego, 4 szt. rur z siatkami O100; e) System DOS-13 nr 41/C-1/00/01: wymiana silnika, motoreduktora, elementu grzejnego; f) System DOS-21A nr 1/D-1/07: uzupełnienie węża elastycznego - 5mb, króćców - 5 szt., przewodu wraz z wtyczką do termohigrometru; g) System DOS-21A nr 2/D/07: uzupełnienie korków O50 - 2 szt.; h) System DOS-21A nr 3/D-1/07: wymiana elementu grzejnego, króćców - 7 szt., naprawa dystrybucji powietrza przy regeneracji; i) System DOS-21A nr 4/D/07: wymiana elementu grzejnego, króćców - 5 szt.; 3. Po zakończeniu w/w prac Wykonawca uruchomi, wyreguluje i sprawdzi każdy system, oraz dokona odpowiednich wpisów w Formularzach technicznych poszczególnych systemów. Prace powinny być wykonywane pod nadzorem osoby upoważnionej przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 1 800,00zł brutto (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych - 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony - Wykonanie usługi naprawy systemów dynamicznego osuszania znajdujących się w miejscowościach Międzyrzecz i Wędrzyn Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 09.10.2015r. do godz. 09:45 W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży: autoryzację producenta systemów do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, uprawniających do obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń przewidzianych do serwisowania zawartych w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. ważne uprawnienia kwalifikacyjne do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV:

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania usługi na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości minimum: 180 000,00 zł Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, tj. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Zasobów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 09:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 Kancelaria Jawna II - piętro pokój nr 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.