eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.
Numer ogłoszenia: 258906 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 67 Konserwacja potoku Kościelnickiego w km 9+850-12+800 ureg. m. Karniów, gm. Kocmyrzów-Luborzyca 2,95 km Zakres prac obejmuje: - Wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp, wykoszenie porostów w dnie potoku - Ręczne ścinanie zagajników, krzaków i podszyć gęstych (wiek do 10 lat) - Usuwanie drzew, - Udrożnienie przepustów rurowych - Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta - Roboty ziemne z rozplantowaniem urobku - udrożnienie koryta potoku - Transport urobku w miejsca ubytków ziemi - Oczyszczenie terenu z wywiezieniem zagospodarowaniem niedegradowanych odpadów Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 68 Konserwacja stopnia wodnego w korycie rzeki Wilgi w km 3+161-3+191 w m. Kraków , gm. Kraków , powiat miasto Kraków. - odcinek uregulowany Zakres prac obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze Roboty pomiarowe ,wycinka krzaków do 10 lat , rozbiórka i oczyszczenie elementów z kamienia naturalnego umocnień dna i skarp w obrębie stopnia , budowa gródz tymczasowych, wykonanie rurociągu tymczasowego dla przeprowadzenia wód budowlanych . 2. Roboty ziemne Zabudowa wyrwy poprzez zasypanie materiałem ziemnym z warstwowym ubiciem i zagęszczeniem 3. Umocnienie dna i skarp rzeki Naprawa umocnienia z bruku kamiennego polegać będzie na : rozbiórce zniszczonych elementów umocnienia. Następnie na wyprofilownym podłożu zostanie ułożona podsypka żwirowa o grubości 15 cm. Na tak przygotowanym podłożu zostaną ułożone kamienie brukowe - stary kamień pochodzący z rozbiórki oraz nowy uzupełniający ubytki. 50% z rozbiórki , 50% nowego . UWAGA: W kosztorysie inwestorskim zmniejszono o połowę nakład kamienia w m3/m2 umocnienia . Kamień po ułożeniu zostanie zaspoinowany zaprawą cementową . 4. Naprawa stopnia Projektowany remont stopnia polegał będzie na rozbiórce zniszczonych istniejących elementów betonowych (elementy poziome i pionowe niecki wypadowej, części przelewowej) . Następnie zostaną przygotowane deskowania i wykonane nowe elementy betonowe z betonu C45/55 o odpowiednich wymiarach sposobem monolitycznym na mokro. Po osiągnięciu przez beton wymaganej dojrzałości rozbiórce ulegną deskowania. Prace te odbywać się będą w częściach suchych obiektu tzn. odgrodzonych grodzą od nurtu w rzece. Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 69 1.Odmulenie basenu wraz z naprawą przyczółków przy wlotach na basen i montażem podestów kratowych na pompowni P1 w miejscowości Wawrzeńczyce, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Zakres prac obejmuje: - wypompowaniu wody z basenu (kanału dopływowego) - usunięcia nanosu znajdującego się na basenie, poprzez wykop ręczny w gruncie nawodnionym. Następnie przetransportowanie urobku w pojemnikach lub przenośnikiem taśmowym poza basen. Załadunek na środki transportowe i przewóz na odległość do 5 km. Wyładunek gruntu w miejscu wbudowania, utrzymanie i naprawa dróg gruntowych na trasie. Miejsce wywozu uzgodnić z Urzędem Gminy celem wbudowania go w miejsca przeznaczone do wyrównania. - uzupełnienie betonu pod montaż podestu. - wykonanie i montaż podestu zgodnie z załączonymi rysunkami o długości 5,5 mb. W podeście przewidzieć montaż tulei do wkładania prętów. - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac 2.Uzupełnienie brakującej siatki ogrodzeniowej na pompowni P1 w miejscowości Wawrzeńczyce, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Zakres prac obejmuje: - uzupełnieniu siatki ogrodzeniowej wzdłuż wlotu z potoku Ropotek na basen (kanał dopływowy) 3.Odmulenie basenu wraz z naprawą przyczółków przy wlotach na basen i montażem podestów kratowych na pompowni P2 w miejscowości Wawrzeńczyce, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Zakres prac obejmuje: - wypompowaniu wody z basenu (kanału dopływowego) - usunięcia nanosu znajdującego się na basenie, poprzez wykop ręczny w gruncie nawodnionym. Następnie przetransportowanie urobku w pojemnikach lub przenośnikiem taśmowym poza basen. Załadunek na środki transportowe i przewóz na odległość do 2 km. Wyładunek gruntu w miejscu wbudowania, utrzymanie i naprawa dróg gruntowych na trasie. Miejsce wywozu uzgodnić z Urzędem Gminy celem wbudowania go w miejsca przeznaczone do wyrównania. - montaż schodów stalowych przy podeście o wymiarach stopnicy 0,8 m*0,4 m i wysokości 0,2 m . - wykonanie i montaż podestu zgodnie z załączonymi rysunkami o długości 7,5 mb. - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 4.Odmulenie basenu wraz z naprawą przyczółków przy wlotach na basen i montażem podestów kratowych na pompowni P3 w miejscowości Koźlica, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Zakres prac obejmuje: - wypompowaniu wody z basenu (kanału dopływowego) - usunięcia nanosu znajdującego się na basenie, poprzez wykop ręczny w gruncie nawodnionym. Następnie przetransportowanie urobku w pojemnikach lub przenośnikiem taśmowym poza basen. Załadunek na środki transportowe i przewóz na odległość do 4 km. Wyładunek gruntu w miejscu wbudowania, utrzymanie i naprawa dróg gruntowych na trasie. Miejsce wywozu uzgodnić z Urzędem Gminy celem wbudowania go w miejsca przeznaczone do wyrównania. - uzupełnienie betonu pod montaż podestu. - uzupełnianie prętów zabezpieczających wlot do basenu o długości 0,7 m - wykonanie i montaż podestu zgodnie z załączonymi rysunkami o długości 10,0 mb. - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Część zamówienia nr 70 1.Roboty interwencyjne - konserwacja rzeki Dłubnia w km 33+200-34+500 (nieuregulowana L=1300m) w m.Sieciechowice, Lesienice, Grzegorzowice Małe, gm.Iwanowice, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: Usunięcie przetamowań (śmieci, gałęzie, tama z opon, ) z dna rzeki wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Usunięcie wiatrołomów z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Przycinka drzew zagrażających życiu, mieniu z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Mechaniczne karczowanie pni o średnicy większej niż 80cm Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, W dniu planowanej wycinki, przed przystąpieniem do prac należy dokonać oględzin drzew, pod kątem występowania na nim gniazd lęgowych . oględziny winny być prowadzone przez osobę pełniącą nadzór przyrodniczy-ornitologa. 2. Konserwacja rzeki Dłubnia w km 9+400-10+100 (nieuregulowana L=700m) w m.Batowice, gm.Zielonki, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych Uporządkowanie terenu ze ściętych gałęzi oraz części skoszonych porostów, oraz zalegających odłamanych konarów poprzez wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie Usuwanie wiatrołomów z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie - pilne zgłoszenie telefoniczne oraz mailowe od Wójta Gminy Zielonki Usunięcie przetamowań (gałęzie, konary, śmieci) wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie - pilne zgłoszenie telefoniczne oraz mailowe od Wójta Gminy Zielonki Przycinka konarów drzew z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie - na odcinku od Zbiornika Zesławice (kładka) do nasypu PKP Ścinanie piłą mechaniczną drzew o obwodzie 40-300 cm z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie od mostu w ciągu drogi powiatowej w Batowicach do nasypu PKP Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. 3. Roboty interwencyjne - konserwacja rzeki Dłubnia w km 7+050-7+300 (nieuregulowana L=250m) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków Zakres prac obejmuje: Usunięcie przetamowań z dna rzeki (gałęzie, konary, śmieci wraz z wywozem i zagospodarowaniem Usunięcie wiatrołomów z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Przycinka drzew zagrażających życiu, mieniu z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac W dniu planowanej wycinki, przed przystąpieniem do prac należy dokonać oględzin drzew, pod kątem występowania na nim gniazd lęgowych . oględziny winny być prowadzone przez osobę pełniącą nadzór przyrodniczy-ornitologa. Część zamówienia nr 71 1.Konserwacja bieżąca na potoku Gnojski w km 2+100-2+700 tj. 0,60km, uregulowany w m. Cichawa, gm. Gdów pow. Wieliczka Zakres prac obejmuje: wycięcie zakrzaczeń wykoszenie skarp i dna wraz z wygrabieniem udrożnienie cieku z nanosu rozbiórka zniszczonych umocnień z kiszek faszynowych wykop pod kiszkę faszynową wykonanie opasek z kiszki faszynowej fi20cm (faszyna leśna lub wiklinowa sucha) rozplantowanie ziemi leżącej wzdłuż górnej krawędzi skarpy obsiew skarp Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. 2.Konserwacja gruntowna na potoku Zabawka w km 1+200 - 1+930, tj. 0,730 km, nieuregulowany w m. Kokotów, gm. Wieliczka, pow. Wieliczka Zakres prac obejmuje: - wycięcie ręczne zakrzaczeń ze skarp potoku po obu stronach, pozyskany materiał należy zagospodarować we własnym zakresie - ręczne wykoszenie porostów ze skarp (obu stron) potoku z wygrabieniem - udrożnienie cieku z nanosu o grub. nanosu 20 cm o głęb. do 1,5 m o szer. dna 1,2 m - rozbiórka zniszczonych umocnień z kiszek faszynowych pojedynczej o O 20 cm - wykonanie ubezpieczenia stopy skarp opaską faszynową O 20 cm - wykopy ziemne koparkami podsiębiernymi o poj . łyżki 0,6m w gr. kat III - rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów - plantowanie na czysto obu skarp w gr. kat. III. - obsiew obu skarp mieszanką traw - usunięcie pojedynczych zatorów i przetamowań z gałęzi Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. 3.Konserwacja bieżąca śluzy wałowej Nr 16- wymiana klapy, prawy wał rzeki Wisła w km 104+030 w miejscowości Wola Batorska, gm. Niepołomice Zakres prac obejmuje: montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej jakości PEHD , średnica przewodu 600 mm z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej Część zamówienia nr 72 Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 2+100 - 2+900, rozmiar 0,80 km; m. Koszyce, Włostowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki Zakres prac obejmuje: Usunięcie drzew z koryta rzeki o obwodzie 90-200 cm i długości ok.15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 85 - 160 cm i długości ok.10-15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, Karczowanie pni koparką podsiębierną , grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 30-50 cm wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, konary, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości, Wykop z transportem ziemi do 1 km oraz mechanicznym skarpowaniem i ręcznym plantowaniem skarp przy objętości wykopu do 3,0 m3/m, kategoria gruntu III, koparko-spycharka, ciągnik kołowy, przyczepa samowyładowcza, Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m, odcinkowo na całej długości, Zabudowa wyrw w skarpie rzeki poprzez wykonanie faszynady, wysokość budowli ponad 1,0 m, Zabudowa wyrwy w skarpie rzeki - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, kołki i słupki Fi 12-14 cm, długości 3,0 m, grunt kategorii III, Zabudowa wyrwy w skarpie rzeki - wykonanie opasek palowo-kiszkowych, kiszki Fi 30+2x20 cm, wykonanie z brzegu, Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 73 1.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisła śluza nr 25 km 52+281, m. Wołowice, gm. Czernichów, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: Wykopy oraz przekopy w gr.kat.III wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3, Plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, Schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych Montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 100x130, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku, 2. Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Sanka śluza nr 6 km 3+220, m. Kryspinów, gm. Liszki, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: wykopy oraz przekopy w gr.kat.III wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3, oczyszczenie przepustu rurowego o śr.0,60m, gł.zamulenia 1/3 przewodu, plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.III, plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III. schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych skucie nierówności betonu, przygotowanie podłoża pod tynk-gruntowanie ręczne, wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego, wypełnienie ubytków zaprawą ZENTRIFIX GM2 PLUS montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 65x60, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku, 3. Konserwacja śluzy - prawy wał rzeki Sanka śluza nr 5 km 3+000, m. Kryspinów, gm. Liszki, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km, zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II oczyszczenie przepustu 70x60, 1/3 zamulenia, grodze drewniano-ziemne, pompowanie wody, wykonanie podsypek ze żwiru 10cm wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III. schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie, zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków,wykonanie kołnierza, montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 70x60, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku, obsianie skarp,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 45 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 67, / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 60 000 zł. każda z wykonaniem ubezpieczeń faszynowych, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 68,Nr 71,Nr 72/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie prac związanych z :konserwacją , remontem przepompowni melioracyjnych lub konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 80 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 69 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 30 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia N 70 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)5.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 60 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 73/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli 1.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik /dotyczy części zamówienia Nr 67,Nr 68,Nr 70,Nr 71,Nr 72,Nr 73/ 2.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik /dotyczy części zamówienia Nr 69/.Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) 2.dysponują osobą specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich (nie dotyczy części zamówienia Nr 69,Nr 73).Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 4.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 4.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 67 NAZWA: Konserwacja potoku Kościelnickiego w km 9+850-12+800 ureg. m. Karniów, gm. Kocmyrzów-Luborzyca /2,95 km/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 68 NAZWA: Konserwacja stopnia wodnego w korycie rzeki Wilgi w km 3+161-3+191 w m. Kraków , gm. Kraków , powiat miasto Kraków - odcinek uregulowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 69 NAZWA: 1.Odmulenie basenu wraz z naprawą przyczółków na pompowni P1 2.Uzupełnienie brakującej siatki ogrodzeniowej na pompowni P1 3.Odmulenie basenu wraz z naprawą przyczółków na pompowni P2 4.Odmulenie basenu wraz z naprawą przyczółków na pompowni P3 gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Wawrzenczyce,Koźlica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 70 NAZWA: 1.Roboty interwencyjne - konserwacja rzeki Dłubnia w km 33+200-34+500 2.Konserwacja rzeki Dłubnia w km 9+400-10+100 3.Roboty interwencyjne - konserwacja rzeki Dłubnia w km 7+050-7+300 ( w m.Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 71 NAZWA: 1.Konserwacja potoku Gnojski w km 2+100-2+700 tj. 0,60km, gm. Gdów pow. Wieliczka 2.Konserwacja potoku Zabawka w km 1+200 - 1+930, tj. 0,730 km, gm. Wieliczka, pow. Wieliczka 3.Konserwacja bieżąca śluzy wałowej Nr 16- wymiana klapy, prawy wał rzeki Wisła w km 104+030 w miejscowości Wola Batorska, gm. Niepołomice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 72 NAZWA: Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 2+100 - 2+900, rozmiar 0,80 km; m. Koszyce, Włostowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 73 NAZWA: 1.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisła śluza nr 25 km 52+281, m. Wołowice, gm. Czernichów, pow. krakowski 2. Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Sanka śluza nr 6 km 3+220, m. Kryspinów, gm. Liszki, pow. krakowski 3. Konserwacja śluzy - prawy wał rzeki Sanka śluza nr 5 km 3+000, m. Kryspinów, gm. Liszki, pow. krakowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.