eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Gdańsk: Wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 258874 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku, które uwzględni zachowanie istniejących pogrubionych warstw tynku na sufitach oraz wprowadzi dodatkową warstwę ochronną pozwalającą na doprowadzenie stropów do klasy REI 60 odporności pożarowej.
Struktura funkcjonalna obiektu.
Budynek należący do gminy i pełni funkcję przychodni lekarskiej. Na kondygnacjach rozmieszczone są poradnie złożone z gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych, pomieszczeń pielęgniarskich i pomocniczych. W przyziemiu znajduje się rejestracja pacjentów i gabinety firmy Remed + Lektus. Istnieją tu gabinety RTG i ortopedii. W piwnicy znajdują się pomieszczenia administracyjne i techniczne. Na I piętrze zlokalizowane są gabinety zarządzane przez firmę Remed + Lektus. Przemysłowy Zespół Opieki Zdrowotnej zajmuje całe II piętro. Na III piętrze zlokalizowane jest laboratorium Sanepidu. Dwie ostatnie kondygnacje zajmują pomieszczenia biurowe Sanepidu.
Charakterystyka konstrukcyjna obiektu.
Według danych historycznych pod elewacją z czerwonej cegły znajduje się szkielet nośny żelbetowy, złożony ze słupów i belek nośnych posadowionych na palach betonowych o długości od 8,5 m do 13,5 m.
W podłoże gruntowe wbito ok. 300 pali. Z analizy rozstawienia i ilości słupów można domniemać, że każdy ze słupów posadowiono na czterech palach. Na głowicach pali oparto płyty i belki przenoszące obciążenia ścian. Z rusztu żelbetowego struktury belek podwalinowych wyprowadzono żelbetowe słupy nośne obiektu. Na każdej kondygnacji, na słupach wsparto podciągi w strefie przykorytarzowej i żelbetowe belki nadprożowe nadokienne. Utworzono w ten sposób dwie linie zewnętrzne i dwie linie wewnętrzne tworzące osie podparcia dla płyt stropowych w układzie trójprzęsłowym. Jedynie nad III piętrem występują belki żelbetowe w układzie poprzecznym, dźwigające ściany dwóch ostatnich kondygnacji, których obrys wykonano w formie cofniętej nie pokrywającej się podstawowym układem nośnym obiektu.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) wykonanie zabezpieczenia stropów tj.
-­ roboty przygotowawcze, ­
- roboty ślusarskie, ­
- roboty montażowe belek podsufitowych, ­
- roboty montażowe elementów metalowych sufitu podwieszonego, ­
- roboty montażowe płyt g-k sufitu podwieszonego, ­
- roboty malarskie, ­
- roboty elektryczne, ­
- roboty porządkowe,
b) roboty malarskie ścian.
Szacunkowa powierzchnia zabezpieczenia stropów - 1 490,00 m2 .
Szacunkowa powierzchnia malowania ścian - 1 590,00 m2 .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Inwentaryzacja architektoniczno - konstrukcyjna z ekspertyzą techniczną dotyczącą zabezpieczenia budynku ETAP B - 1 (piwnica, parter, I piętro, II piętro). Budynek przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku, 80-858 Gdańsk, ul. Wałowa 27, działka Nr 165 - załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr 1 - Sytuacja - załącznik nr 1.1,
- Rysunek nr 2 - Rzut piwnicy - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 - Rzut parteru - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 - Rzut I piętra - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 - Rzut II piętra - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 - Przekrój A-A - załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 - Przekrój B-B - załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 - Elewacja frontowa - załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 - Elewacja boczna - załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 - Rzut stropu nad piwnicą - załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 - Rzut stropu nad parterem - załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 - Rzut stropu nad I piętrem - załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 - Rzut stropu nad II piętrem - załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 - Rzut stropu nad piwnicą. Ekspertyza - zabezpieczenie stropu - załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 - Rzut stropu nad parterem. Ekspertyza - zabezpieczenie stropu - załącznik nr 1.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 - Rzut stropu nad I piętrem. Ekspertyza- zabezpieczenie stropu - załącznik nr 1.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 - Rzut stropu nad II piętrem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu - załącznik nr 1.17 do siwz,
- Rysunek nr 18 - Zabezpieczenie stropu - przekrój poprzeczny - Detal - załącznik nr 1.18 do siwz,
- Rysunek nr 19 - Zabezpieczenie stropu - przekrój podłużny - Detal - załącznik nr 1.19 do siwz .
3.2. Inwentaryzacja architektoniczno - konstrukcyjna z ekspertyzą techniczną dotyczącą zabezpieczenia budynku ETAP B - 2 (III piętro, IV piętro, V piętro). Budynek przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku, 80-858 Gdańsk, ul. Wałowa 27, działka Nr 165 - załącznik nr 2 do siwz.
- Rysunek nr 1 - Sytuacja - załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 - Rzut III piętra - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 - Rzut IV piętra - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 - Rzut V piętra - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 - Rzut dachu - załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 - Przekrój A-A - załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 - Przekrój B-B - załącznik nr 2.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 - Elewacja frontowa - załącznik nr 2.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 - Elewacja boczna - załącznik nr 2.9, do siwz
- Rysunek nr 10 - Rzut stropu nad III piętrem - załącznik nr 2.10,
- Rysunek nr 11 - Rzut stropu nad IV piętrem - załącznik nr 2.11,
- Rysunek nr 12 - Rzut stropu nad V piętrem - załącznik nr 2.12,
- Rysunek nr 13 - Rzut stropu nad III piętrem. Ekspertyza - zabezpieczenie stropu - załącznik nr 2.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 - Rzut stropu nad IV piętrem. Ekspertyza - zabezpieczenie stropu - załącznik nr 2.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 - Rzut stropu nad V piętrem. Ekspertyza - zabezpieczenie stropu - załącznik nr 2.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 - Zabezpieczenie stropu - przekrój poprzeczny - Detal - załącznik nr 2.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 - Zabezpieczenie stropu - przekrój podłużny - Detal - załącznik nr 2.17 do siwz.
3.3. Szczegółowy zakres robót- załącznik nr 3 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
      -1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych na czynnym obiekcie związanym ze służbą zdrowia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto,
      -1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      -1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
    - wykonaniu robót remontowych na czynnym obiekcie związanym ze służbą zdrowia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto,
    - wykonaniu robót remontowych obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

    -pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
    d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady,
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
    Określenie terminu gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty,
    e) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    f) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.70
    • 2 - cena jednostkowa brutto za malowanie 1m2 ścian - 0.20
    • 3 - okres udzielonej gwarancji za wady - 0.10

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    2. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
    3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    4. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    6. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto -24,60 zł.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.11.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.10.2015 r. godzina 10:30,
    Miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.