eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cegłów › Rozwój kultury regionalnej poprzez przebudowę budynku kulturalno-społecznego RONDO w Cegłowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyeksponowaniem małej architektury związanej z miejscowością.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Cegłów: Rozwój kultury regionalnej poprzez przebudowę budynku kulturalno-społecznego RONDO w Cegłowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyeksponowaniem małej architektury związanej z miejscowością.
Numer ogłoszenia: 258636 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cegłów , ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, faks 025 759 59 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój kultury regionalnej poprzez przebudowę budynku kulturalno-społecznego RONDO w Cegłowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyeksponowaniem małej architektury związanej z miejscowością..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego RONDO w miejscowości Cegłów dz. ew. nr 58/7: Roboty budowlane - zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym a) rozbiórka komina murowanego z cegły ceramicznej w piwnicach i na parterze budynku (mur ten nie jest wyprowadzony ponad stropodach). Do robót rozbiórkowych przystąpić po wykonaniu stemplowania stropów w strefie robót obejmującej co najmniej 2 belki poza obrysem komina; b) w miejsce po rozbiórce komina uzupełnienie stropu OZ-3 poprzez osadzenie belki na ścianach konstrukcyjnych zewnętrznej i wewnętrznej w wykutych gniazdach, ułożenie pustaków stropowych, zabetonowanie betonem B20; c) rozbiórka istniejących boazerii drewnianych i sufitów podwieszanych; d) rozbiórka ścianek działowych na parterze wg oznaczeń na rysunkach, e) skucie tynków wapienno - cementowych ścian i sufitów piwnic, zabezpieczenie powierzchni preparatem przeciwgrzybicznym, f) zmiana wysokości pomieszczeń w piwnicach poprzez usunięcie nadmiaru podłoża oraz wykonanie nowych posadzek na płycie betonowej gr. 12cm zbrojonej siatką z prętów śr. 10mm o oczkach 15cm, poziom dolnej warstwy płyty równy z poziomem ław fundamentowych (-2.77m). W niższej części budynku w piwnicy pod estradą płyta ze ściankami żelbetowymi wzmacniającymi celem niedopuszczenia do osunięcia ław; ścianki wykonywać odcinkami długości 100 cm naprzemiennie z zakładem zbrojenia na co najmniej 50 cm; zbrojenie śr. 12mm, beton B20. Wykonanie nowej izolacji poziomej z wywinięciem na ściany. g) przed wykonaniem nowych posadzek piwnic wykonać na całym wewnętrznym obrysie ścian budynku ścianki dociskające izolację poziomą, ścianki z cegły pełnej kI. 15 na zaprawie M30; warstwy posadzek piwnic wg opisu na rysunkach; h) wykonanie nadproża w ścianie konstrukcyjnej środkowej piwnic z belek NP 140 osadzonych w wykutych gniazdach w ścianie, na poduszce betonowej, w miarę potrzeb belki podklinować klinami stalowymi, skręcić je śrubami M20. Nadproże obudować płytami styropianu, osiatkować i otynkować. Po wykonaniu nadproża poszerzyć przejście wykuwając zbędną część muru, brzegi osiatkować i otynkować. Analogicznie wykonać nadproże w ścianie środkowej konstrukcyjnej parteru, otwór osiatkować i otynkować, osadzić drzwi; i) wyrównanie stopni betonowych schodów wewnętrznych nadlewką betonową i wyłoże?nie płytkami gresowymi antypoślizgowymi ; j) wykonanie nowych balustrad schodów ze stali nierdzewnej śr. 40mm, śr. 50mm, śr. 15mm o wyso?kości 110 cm; k) izolacja sufitu w piwnicy 6 cm styropianu z tynkiem cienkowarstwowym; l) projektowane ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych GKF na stelażu metalowym wypełnione wełną mineralną; w kotłowni ścianki jw. o podwyższonej odporności ogniowej min. EI60; w sanitariacie na parterze ścianki systemowe; m) projektowana roleta ppoż oddzielająca parter od piwnic; n) projektowany właz w podłodze drewnianej do piwnic z klapą drewnianą uchylną w ramie z kątownika 45x45x2; szczegóły zamocowania wg rysunku A 10; o) w pomieszczeniu 1.6. podłoga drewniana na istniejącym stropie ze sklejki i PCV na konstrukcji drewnianej; pozostałe posadzki gresowe; p) udrożnienie przewodów w murze wentylacyjnym, wymurowanie kominów ponad dach z cegły klinkierowej i wykonanie obróbek blacharskich. q) wymiana płytek tarasu na płytki ceramiczne mrozoodporne antypoślizgowe; r) wymiana słupków drewnianych tarasu na słupki ze stali nierdzewnej oraz wymiana balustrad tarasów i schodków zewnętrznych na balustrady ze stali nierdzewnej; s) zamurowanie dwóch otworów w środkowej ścianie konstrukcyjnej parteru oraz w ściankach działowych cegłą pełną kl.15 na zaprawie wapienno - cementowej M30 ; t) zadaszenie wejścia do piwnicy i do zaplecza budynku konstrukcji spawanej ze stali nierdzewnej lub stali malowanej proszkowo z przekryciem płytami poliwęglanu; u) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi drewniane i metalowe, drzwi do kotłowni o odporności ogniowej EL60; v) wykonanie sufitu podwieszanego - po skuciu tynku sufit zagruntować, zamocować ruszt sufitowy metalowy, ułożyć instalację elektryczną, ułożyć płyty sufitowe, roboty wykonać zgodnie z rysunkiem szczegółowym; w) w pomieszczeniach sanitarnych glazura do wys. 210 cm; (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonywania prac, po przedstawieniu przez wykonawcę palety barw.) x) tynki wewnętrzne wapienno - cementowe i cienkowarstwowe wg opisu na rysunkach; y) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi; (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonywania prac, po przedstawieniu przez wykonawcę palety barw). z) wentylacja grawitacyjna (przewody murowane istniejące należy udrożnić); aa) chodniki z kostki śrutowanej w kolorze zgodnym z podjazdem, stojaki na rowery ze stali nierdzewnej zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszej siwz, koszt na śmieci zgodny ze wzorem załączonym do niniejszej specyfikacji. Instalacje sanitarne - zgodnie z projektem budowlanym a) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego śr. 160mm, dł. 4,0m., włączenie za pomocą studni rewizyjnej z PP/PCW śr. 315mm, odtworzenie nawierzchni z wyminą gruntu; b) wymiana przyłącza wodociągowego śr. 40mm na śr. 63mm o długości 2,0m, z zamontowaniem na sieci śr. 160mm zasuwy odcinającej oraz z montażem na przyłączu zasuwy przydomowej. c) wykonanie instalacji kanalizacyjnej; d) wymiana instalacji wodociągowej; e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; f) wykonanie kotłowni; g) uzupełnienie istniejącego odwodnienia piwnic, poprzez ułożenie w geowłókninie dodatkowo około 50mb przewodu drenarskiego i przeniesienie istniejącej studni depresyjnej do projektowanej kotłowni. Instalacje elektryczne i teletechniczne - zgodnie z projektem wykonawczym a) wykonanie instalacji elektrycznej m.in. zabezpieczenie różnicowo-prądowe, zasilania faz, zegar astronomiczny do sterowania oświetleniem zewnętrznym wraz z tablicą rozdzielczą, wyniesieniem licznika na zewnątrz budynku z dostosowaniem przyłącza do obciążenia wynikającego z bilansu mocy, b) wykonanie instalacji nagłaśniającej - rozmieszczenie uzgodnić z inwestorem na etapie wykonawstwa. Wyposażenie - wzory krzeseł, szafek i wieszaka oraz ich kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonawstwa a) stoły z płyty laminowanej o wymiarach 200x90cm i grubości 25mm, nogi drewniane - szt. 7, b) krzesła stacjonarne drewniane (oparcie drewniane) z miękkim siedziskiem - szt. 40, c) krzesła drewniane składane - szt. 20, d) ekran ręcznie zwijany do wyświetlania prezentacji wraz z mocowaniem o wymiarach 2,4x2,4m - szt. 1 e) wieszak na ubrania ścienny o szerokości 1,30m z płyty laminowanej gr. 18mm, f) projektor do wyświetlania prezentacji wraz z mocowaniem sufitowym i instalacją umożliwiającą podłączenie urządzeń sterujących na zapleczu sceny, o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 27- szt. 1, g) szafki dwudrzwiowe o szer. 60cm z płyty laminowanej o gr. 18mm - szt. 3, h) stojak na rowery pięciostanowiskowy ze stali nierdzewnej (wzór stojaka załącznik nr. 25 do siwz), - szt. 3, i) rolety na szyby (5 okien) - szt. 5 - wymaga się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów. 2) Zagospodarowanie terenu oraz wyeksponowanie małej architektury związanej z miejscowością. Dz. ew. nr 156 i 157 Zadanie polega na utwardzeniu terenu które będzie wyodrębniało drogę dojazdową do parkingów, parkingi (8 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5m na 5,0m oraz jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6m na 5,0m) oraz ciągi piesze (przy budynku o szerokości 1,0m a od strony parkingu 1,5m). Powierzchnia utwardzenia betonową kostką brukową gr. 8cm - 312,5 m2. Powierzchnia utwardzenia betonową kostką brukową gr. 6cm - 100,0 m2. Montaż stojaków na rowery, pięciostanowiskowych ze stali nierdzewnej (wzór stojaka załącznik nr. 25 do siwz), ławek parkowych (wzór ławki załącznik nr. 24 do siwz) , koszy na śmieci (wzór kosza załącznik nr. 23 do siwz), gablot informacyjnych (wzór gabloty załącznik nr. 26 do siwz). Wykonanie imitacji studni zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 28 do siwz. Urządzenie trenów zielonych zgodnie z załącznikiem nr 29 do siwz. Betonowa kostka brukowa w trzech kolorach innych niż szary. Kształt kostki nawiązujący do kostki ułożonej w centrum Cegłowa. Kolorystyka do ustalenia z Inwestorem po przedstawieniu typu i palety barw przez Wykonawcę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju prac w zakresie robót remontowych i drogowych. 3.Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z dotychczasowym Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4.Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, jeśli zajdzie taka konieczność lub potrzeba.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-budowlanych budynków o wartości robót minimum 300 000,00zł (trzysta tysięcy) brutto (każda z robót) i wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o wartości robót minimum 90 000,00zł (dziewięćdziesiąt tysięcy) brutto każda z robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. u. z 2013r. poz. 1409) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 932) na stanowisku kierownika robót budowlanych min. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz minimum 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości 300 000,00zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (posiada opłaconą polisę) w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub e) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy 2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia, 3) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 4) zmiana osób realizujących zadanie, których Wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem, że proponowane osoby będą spełniały wymagania określone w siwz, 5) zmiany prowadzące do likwidacji w umowie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 6) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 7) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi, 8) zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne i korzystne dla Zamawiającego, 10) zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. Wprowadzane zmiany nie mogą dotyczyć obniżenia jakości produktów, usług i materiałów wskazanych w ofercie, zwiększać wysokość wynagrodzenia wykonawcy w ramach realizowanej umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przesyłania do Zamawiającego pisemnej informacji o zmianie danych Wykonawcy zawartych w umowie. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy. 6. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznają za doręczoną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.