Cegłów: Rozwój kultury regionalnej poprzez przebudowę budynku kulturalno-społecznego RONDO w Cegłowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyeksponowaniem małej architektury związanej z miejscowością.
Numer ogłoszenia: 258636 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cegłów , ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, faks 025 759 59 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój kultury regionalnej poprzez przebudowę budynku kulturalno-społecznego RONDO w Cegłowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyeksponowaniem małej architektury związanej z miejscowością..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego RONDO w miejscowości Cegłów dz. ew. nr 58/7: Roboty budowlane - zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym a) rozbiórka komina murowanego z cegły ceramicznej w piwnicach i na parterze budynku (mur ten nie jest wyprowadzony ponad stropodach). Do robót rozbiórkowych przystąpić po wykonaniu stemplowania stropów w strefie robót obejmującej co najmniej 2 belki poza obrysem komina; b) w miejsce po rozbiórce komina uzupełnienie stropu OZ-3 poprzez osadzenie belki na ścianach konstrukcyjnych zewnętrznej i wewnętrznej w wykutych gniazdach, ułożenie pustaków stropowych, zabetonowanie betonem B20; c) rozbiórka istniejących boazerii drewnianych i sufitów podwieszanych; d) rozbiórka ścianek działowych na parterze wg oznaczeń na rysunkach, e) skucie tynków wapienno - cementowych ścian i sufitów piwnic, zabezpieczenie powierzchni preparatem przeciwgrzybicznym, f) zmiana wysokości pomieszczeń w piwnicach poprzez usunięcie nadmiaru podłoża oraz wykonanie nowych posadzek na płycie betonowej gr. 12cm zbrojonej siatką z prętów śr. 10mm o oczkach 15cm, poziom dolnej warstwy płyty równy z poziomem ław fundamentowych (-2.77m). W niższej części budynku w piwnicy pod estradą płyta ze ściankami żelbetowymi wzmacniającymi celem niedopuszczenia do osunięcia ław; ścianki wykonywać odcinkami długości 100 cm naprzemiennie z zakładem zbrojenia na co najmniej 50 cm; zbrojenie śr. 12mm, beton B20. Wykonanie nowej izolacji poziomej z wywinięciem na ściany. g) przed wykonaniem nowych posadzek piwnic wykonać na całym wewnętrznym obrysie ścian budynku ścianki dociskające izolację poziomą, ścianki z cegły pełnej kI. 15 na zaprawie M30; warstwy posadzek piwnic wg opisu na rysunkach; h) wykonanie nadproża w ścianie konstrukcyjnej środkowej piwnic z belek NP 140 osadzonych w wykutych gniazdach w ścianie, na poduszce betonowej, w miarę potrzeb belki podklinować klinami stalowymi, skręcić je śrubami M20. Nadproże obudować płytami styropianu, osiatkować i otynkować. Po wykonaniu nadproża poszerzyć przejście wykuwając zbędną część muru, brzegi osiatkować i otynkować. Analogicznie wykonać nadproże w ścianie środkowej konstrukcyjnej parteru, otwór osiatkować i otynkować, osadzić drzwi; i) wyrównanie stopni betonowych schodów wewnętrznych nadlewką betonową i wyłoże?nie płytkami gresowymi antypoślizgowymi ; j) wykonanie nowych balustrad schodów ze stali nierdzewnej śr. 40mm, śr. 50mm, śr. 15mm o wyso?kości 110 cm; k) izolacja sufitu w piwnicy 6 cm styropianu z tynkiem cienkowarstwowym; l) projektowane ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych GKF na stelażu metalowym wypełnione wełną mineralną; w kotłowni ścianki jw. o podwyższonej odporności ogniowej min. EI60; w sanitariacie na parterze ścianki systemowe; m) projektowana roleta ppoż oddzielająca parter od piwnic; n) projektowany właz w podłodze drewnianej do piwnic z klapą drewnianą uchylną w ramie z kątownika 45x45x2; szczegóły zamocowania wg rysunku A 10; o) w pomieszczeniu 1.6. podłoga drewniana na istniejącym stropie ze sklejki i PCV na konstrukcji drewnianej; pozostałe posadzki gresowe; p) udrożnienie przewodów w murze wentylacyjnym, wymurowanie kominów ponad dach z cegły klinkierowej i wykonanie obróbek blacharskich. q) wymiana płytek tarasu na płytki ceramiczne mrozoodporne antypoślizgowe; r) wymiana słupków drewnianych tarasu na słupki ze stali nierdzewnej oraz wymiana balustrad tarasów i schodków zewnętrznych na balustrady ze stali nierdzewnej; s) zamurowanie dwóch otworów w środkowej ścianie konstrukcyjnej parteru oraz w ściankach działowych cegłą pełną kl.15 na zaprawie wapienno - cementowej M30 ; t) zadaszenie wejścia do piwnicy i do zaplecza budynku konstrukcji spawanej ze stali nierdzewnej lub stali malowanej proszkowo z przekryciem płytami poliwęglanu; u) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi drewniane i metalowe, drzwi do kotłowni o odporności ogniowej EL60; v) wykonanie sufitu podwieszanego - po skuciu tynku sufit zagruntować, zamocować ruszt sufitowy metalowy, ułożyć instalację elektryczną, ułożyć płyty sufitowe, roboty wykonać zgodnie z rysunkiem szczegółowym; w) w pomieszczeniach sanitarnych glazura do wys. 210 cm; (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonywania prac, po przedstawieniu przez wykonawcę palety barw.) x) tynki wewnętrzne wapienno - cementowe i cienkowarstwowe wg opisu na rysunkach; y) malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi; (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonywania prac, po przedstawieniu przez wykonawcę palety barw). z) wentylacja grawitacyjna (przewody murowane istniejące należy udrożnić); aa) chodniki z kostki śrutowanej w kolorze zgodnym z podjazdem, stojaki na rowery ze stali nierdzewnej zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszej siwz, koszt na śmieci zgodny ze wzorem załączonym do niniejszej specyfikacji. Instalacje sanitarne - zgodnie z projektem budowlanym a) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego śr. 160mm, dł. 4,0m., włączenie za pomocą studni rewizyjnej z PP/PCW śr. 315mm, odtworzenie nawierzchni z wyminą gruntu; b) wymiana przyłącza wodociągowego śr. 40mm na śr. 63mm o długości 2,0m, z zamontowaniem na sieci śr. 160mm zasuwy odcinającej oraz z montażem na przyłączu zasuwy przydomowej. c) wykonanie instalacji kanalizacyjnej; d) wymiana instalacji wodociągowej; e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; f) wykonanie kotłowni; g) uzupełnienie istniejącego odwodnienia piwnic, poprzez ułożenie w geowłókninie dodatkowo około 50mb przewodu drenarskiego i przeniesienie istniejącej studni depresyjnej do projektowanej kotłowni. Instalacje elektryczne i teletechniczne - zgodnie z projektem wykonawczym a) wykonanie instalacji elektrycznej m.in. zabezpieczenie różnicowo-prądowe, zasilania faz, zegar astronomiczny do sterowania oświetleniem zewnętrznym wraz z tablicą rozdzielczą, wyniesieniem licznika na zewnątrz budynku z dostosowaniem przyłącza do obciążenia wynikającego z bilansu mocy, b) wykonanie instalacji nagłaśniającej - rozmieszczenie uzgodnić z inwestorem na etapie wykonawstwa. Wyposażenie - wzory krzeseł, szafek i wieszaka oraz ich kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie wykonawstwa a) stoły z płyty laminowanej o wymiarach 200x90cm i grubości 25mm, nogi drewniane - szt. 7, b) krzesła stacjonarne drewniane (oparcie drewniane) z miękkim siedziskiem - szt. 40, c) krzesła drewniane składane - szt. 20, d) ekran ręcznie zwijany do wyświetlania prezentacji wraz z mocowaniem o wymiarach 2,4x2,4m - szt. 1 e) wieszak na ubrania ścienny o szerokości 1,30m z płyty laminowanej gr. 18mm, f) projektor do wyświetlania prezentacji wraz z mocowaniem sufitowym i instalacją umożliwiającą podłączenie urządzeń sterujących na zapleczu sceny, o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 27- szt. 1, g) szafki dwudrzwiowe o szer. 60cm z płyty laminowanej o gr. 18mm - szt. 3, h) stojak na rowery pięciostanowiskowy ze stali nierdzewnej (wzór stojaka załącznik nr. 25 do siwz), - szt. 3, i) rolety na szyby (5 okien) - szt. 5 - wymaga się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów. 2) Zagospodarowanie terenu oraz wyeksponowanie małej architektury związanej z miejscowością. Dz. ew. nr 156 i 157 Zadanie polega na utwardzeniu terenu które będzie wyodrębniało drogę dojazdową do parkingów, parkingi (8 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5m na 5,0m oraz jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6m na 5,0m) oraz ciągi piesze (przy budynku o szerokości 1,0m a od strony parkingu 1,5m). Powierzchnia utwardzenia betonową kostką brukową gr. 8cm - 312,5 m2. Powierzchnia utwardzenia betonową kostką brukową gr. 6cm - 100,0 m2. Montaż stojaków na rowery, pięciostanowiskowych ze stali nierdzewnej (wzór stojaka załącznik nr. 25 do siwz), ławek parkowych (wzór ławki załącznik nr. 24 do siwz) , koszy na śmieci (wzór kosza załącznik nr. 23 do siwz), gablot informacyjnych (wzór gabloty załącznik nr. 26 do siwz). Wykonanie imitacji studni zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 28 do siwz. Urządzenie trenów zielonych zgodnie z załącznikiem nr 29 do siwz. Betonowa kostka brukowa w trzech kolorach innych niż szary. Kształt kostki nawiązujący do kostki ułożonej w centrum Cegłowa. Kolorystyka do ustalenia z Inwestorem po przedstawieniu typu i palety barw przez Wykonawcę..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do 30 % wartości zamówienia podstawowego. 2.Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju prac w zakresie robót remontowych i drogowych. 3.Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z dotychczasowym Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4.Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, jeśli zajdzie taka konieczność lub potrzeba.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-budowlanych budynków o wartości robót minimum 300 000,00zł (trzysta tysięcy) brutto (każda z robót) i wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o wartości robót minimum 90 000,00zł (dziewięćdziesiąt tysięcy) brutto każda z robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. u. z 2013r. poz. 1409) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 932) na stanowisku kierownika robót budowlanych min. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz minimum 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości 300 000,00zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (posiada opłaconą polisę) w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub e) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy 2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia, 3) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 4) zmiana osób realizujących zadanie, których Wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem, że proponowane osoby będą spełniały wymagania określone w siwz, 5) zmiany prowadzące do likwidacji w umowie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 6) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 7) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi, 8) zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne i korzystne dla Zamawiającego, 10) zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. Wprowadzane zmiany nie mogą dotyczyć obniżenia jakości produktów, usług i materiałów wskazanych w ofercie, zwiększać wysokość wynagrodzenia wykonawcy w ramach realizowanej umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przesyłania do Zamawiającego pisemnej informacji o zmianie danych Wykonawcy zawartych w umowie. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy. 6. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznają za doręczoną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cegłów
ul. Kościuszki 4
05-319 Cegłów
pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów sala konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.