eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów teletechnicznych i teleinformatycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-05

Warszawa: Dostawa artykułów teletechnicznych i teleinformatycznych
Numer ogłoszenia: 25858 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 574 62 44, faks 22 574 63 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów teletechnicznych i teleinformatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M; 2. zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone; 3. zakup oraz dostawa switchy; 4. zakup oraz dostawa elementów elektronicznych; 5. zakup oraz dostawa telefonów; 6. zakup oraz dostawa telefonów monterskich.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.40.00.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.20.00-7, 32.00.00.00-3, 32.50.00.00-8, 32.00.00.00-3, 32.40.00.00-7, 32.41.00.00-0, 32.41.50.00-5, 31.00.00.00-6, 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 31.71.10.00-3, 31.71.15.00-8, 32.00.00.00-3, 32.50.00.00-8, 32.55.00.00-3, 32.00.00.00-3, 32.50.00.00-8, 32.55.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1.1. Do część zamówienia nr 1 - zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i zero groszy). 1.1.2. Do część zamówienia nr 2 - zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i zero groszy). 1.1.3. Do część zamówienia nr 3 - zakup oraz dostawa switchy - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i zero groszy). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa nr rachunku: 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013 SWIFT CODE: GOSKPLPW 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, w kancelarii - pokój 007 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej (wadium - postępowanie nr AWZ-2222-22/111/2014) dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. W przypadku wniesienia wadium i niezłożenia oferty, Wykonawca jest zobowiązany złożyć do Zamawiającego wniosek o zwrot wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 1 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku nr 1: 1.1.1. Dla części zamówienia nr 1 zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, każda polegająca na dostawie sprzętu sieciowego pasywnego na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN netto każda z dostaw. 1.1.2. Dla części zamówienia nr 2 zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie sprzętu teletechnicznego pasywnego na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 PLN netto. 1.1.3. Dla części zamówienia nr 3 zakup oraz dostawa switchy Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie sprzętu sieciowego aktywnego na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00PLN netto. 1.1.4. Dla części zamówienia nr 5 zakup oraz dostawa telefonów Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie telefonów na kwotę nie mniejszą niż 5.000,00 PLN netto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dla każdego części zamówienia odrębnie. UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca obowiązany jest w ww. Wykazie podać również informacje o wykonanych: 1.1.1. Dla części zamówienia nr 1 zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, każda polegająca na dostawie sprzętu sieciowego pasywnego na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN netto każda z dostaw. 1.1.2. Dla części zamówienia nr 2 zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie sprzętu teletechnicznego pasywnego na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 PLN netto. 1.1.3. Dla części zamówienia nr 3 zakup oraz dostawa switchy Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie sprzętu sieciowego aktywnego na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00PLN netto. 1.1.4. Dla części zamówienia nr 5 zakup oraz dostawa telefonów Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie telefonów na kwotę nie mniejszą niż 5.000,00 PLN netto.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie (za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień przyszłej Umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.; 4. konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji Umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej, etc. 5. w przypadku zakończenia produkcji sprzętu w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć inny sprzęt o parametrach nie gorszych oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pansa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, 02-284 Warszawa, al. Krakowska 4/6, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, 02-284 Warszawa, al. Krakowska 4/6, kancelaria pok. 007.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dla: Część zamówienia nr 1 - zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M - do 56 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Część zamówienia nr 2 - zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone - do 56 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Część zamówienia nr 3 - zakup oraz dostawa switchy - do 56 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Część zamówienia nr 4 - zakup oraz dostawa elementów elektronicznych - do 56 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Część zamówienia nr 5 - zakup oraz dostawa telefonów - do 56 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Część zamówienia nr 6 - zakup oraz dostawa telefonów monterskich - do 56 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniżej określonych zadaniach: Część zamówienia nr 1 - zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M; Część zamówienia nr 2 - zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone; Część zamówienia nr 3 - zakup oraz dostawa switchy; Część zamówienia nr 4 - zakup oraz dostawa elementów elektronicznych; Część zamówienia nr 5 - zakup oraz dostawa telefonów; Część zamówienia nr 6 - zakup oraz dostawa telefonów monterskich. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część zamówienia nr 1 - zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M Kod: 32000000-3 Kod: 32400000-7 Kod: 32420000-3 Kod: 32422000-7 Część zamówienia nr 2 - zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone Kod: 32000000-3 Kod: 32500000-8 Część zamówienia nr 3 - zakup oraz dostawa switchy Kod: 32000000-3 Kod: 32400000-7 Kod: 32410000-0 Kod: 32415000-5 Część zamówienia nr 4 - zakup oraz dostawa elementów elektronicznych Kod: 31000000-6 Kod: 31700000-3 Kod: 31710000-6 Kod: 31711000-3 Kod: 31711500-8 Część zamówienia nr 5 - zakup oraz dostawa telefonów Kod: 32000000-3 Kod: 32500000-8 Kod: 32550000-3 Część zamówienia nr 6 - zakup oraz dostawa telefonów monterskich Kod: 32000000-3 Kod: 32500000-8 Kod: 32550000-3 Miejsca realizacji przedmiotu zamówienia - do siedziby Zamawiającego Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa w dni powszednie (poniedziałek-piątek) w godz.: 8:00-15:00. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, o którym mowa powyżej może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI. pkt 5 SIWZ z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy, o których mowa w ppkt. 1, 2, 3, 4. Przed zawarciem umowy Wykonawca powinien przedstawić: 1) pełnomocnictwo do jej podpisania jeżeli nie wynika ono z załączonych do oferty dokumentów; 2) zabezpieczenie należytego wykonania umowy (w przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz treść, np. polisy winna być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa sprzętu sieciowego - pasywnego oraz akcesoria, zgodne z systemem R&M.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.40.00.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa sprzętu teletechnicznego oraz akcesoria, systemu Krone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup oraz dostawa switchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa switchy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.40.00.00-7, 32.41.00.00-0, 32.41.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup oraz dostawa elementów elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa elementów elektronicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 31.71.10.00-3, 31.71.15.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup oraz dostawa telefonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa telefonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.50.00.00-8, 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup oraz dostawa telefonów monterskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa telefonów monterskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.50.00.00-8, 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.