eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczoney ZP- 24/14 na wykonywanie usług w zakresie całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSW w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Kraków: Przetarg nieograniczoney ZP- 24/14 na wykonywanie usług w zakresie całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSW w Krakowie
Numer ogłoszenia: 258545 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Krakowie , ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 662 31 00, faks 12 662 31 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczoney ZP- 24/14 na wykonywanie usług w zakresie całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSW w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSW w Krakowie. 2. Szacunkowa ilość zamówienia w okresie 36 miesięcy wynosi: a) 1320 transportów w granicach miasta Kraków; b) ok. 1220 km poza granicami miasta Kraków. 3. Warunki wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia: a) całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego karetkami typu T we wszystkie dni tygodnia - także w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy; b) zapewnienie ciągłości wykonywania usługi w całym okresie obowiązywania umowy; c) wykonywanie przewozów karetkami typu T na podstawie każdorazowych telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego potwierdzonych pisemnym zleceniem; d) stawienie się w miejscu, z którego ma odbyć się transport nie później niż w terminie 1 godziny od momentu zgłoszenia; e) transport chorego z oddziału, z którego wystawiane jest zlecenie do karetki oraz z powrotem; f) w razie awarii karetki typu T, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu sanitarnego na czas naprawy o równoważnych parametrach; g) poddawanie się procedurom kontrolnym zamawiającego oraz NFZ w zakresie wynikającym z umowy zawartej przez Zamawiającego z Małopolskim Oddziałem NFZ; h) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 18maja 2011 r. w sprawie rodzaju i zakresu oraz sposobu przetwarzania dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej utworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. nr 125, poz. 712) oraz sprawozdawczości statystycznej w zakresie przedmiotu zamówienia. i) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zasad bezpieczeństwa, higieny pracy, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej , ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; j) zapewnienie ochrony danych objętych dokumentacją medyczną; k) należyte i terminowe wykonywanie świadczeń; l) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności Zamawiającego z osobami wykonującymi zlecenie przewozu tj. kierowcami pojazdów, w tym celu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu numery telefonów komórkowych kierowców. 4. Wymagania w zakresie środka transportu, jakim Wykonawca winien świadczyć usługi, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania: a) środki transportu muszą być wyposażone w sygnalizację świetlną; b) środki transportu muszą spełniać Normę PN - EN 1789 dla karetki klasy A2; c) środki transportu muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne określone w przepisach prawa, każdy środek transportu sanitarnego musi posiadać aktualne badania techniczne; d) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego mycia i dezynfekcji środków transportu oraz ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem środków transportu w gotowości do pracy jak również związanych z ich eksploatacją, w tym kosztów paliwa czy wynagrodzenia kierowców. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości, kompleksowości, dostępności i jakości udzielanych świadczeń na warunkach określanych w umowach Zamawiającego z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji - w tym zakresie Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, z którego wynikać będzie, że Wykonawca realizuje usługi w zakresie przedmiotu zamówienia tj. transportu sanitarnego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wykazu środków transportu i urządzeń, jakimi Wykonawca będzie realizował zamówienie (zał. nr 6 do SIWZ) W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej 2 środkami transportu sanitarnego spełniającymi Normę PN - EN 1789 dla klasy A-2. c) kopie dokumentów potwierdzających, że wykazane w wykazie środki transportu spełniają normę PN - EN 1789 dla klasy A-2 ; d) kopie Zezwoleń Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym dla wszystkich wykazanych w wykazie środków transportu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ); c) oświadczenie, że wszystkie osoby uczestniczące w realizacji usług w zakresie transportu sanitarnego typu T wykazane w wykazie osób, posiadają stosowne uprawnienia i aktualne badania niezbędne dla prawidłowego wykonywania usług (zał. nr 8 do SIWZ). W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi stanowiące przedmiot niniejszego postępowania posiadały aktualne badania psychotechniczne, a kierowcy środków transportu - uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się także: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełniony opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ); c) kopie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, z którego wynikać będzie, że Wykonawca realizuje usługi w zakresie przedmiotu zamówienia tj. transportu sanitarnego; d) kopie dokumentów potwierdzających, że wykazane w wykazie środki transportu spełniają normę PN - EN 1789 dla klasy A-2; e) kopie Zezwoleń Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym dla wszystkich wykazanych w wykazie środków transportu; f) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (zał. nr 9 do SIWZ); g) pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Termin płatności - 0.10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne możliwości zmiany umowy określone są w §13 ust.2 projektu umowy stanowiacego zał. nr 5 do siwz. Wszelkie zmiany umowy o zamówienie publiczne wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kronikarza Galla 25. 30 - 053 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kronikarza Galla 25. 30 - 053 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.