eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie dokonywania przeprowadzek i opróżniania wolnych lokali oraz strychów i piwnic w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Katowice: Świadczenie usług w zakresie dokonywania przeprowadzek i opróżniania wolnych lokali oraz strychów i piwnic w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 258367 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dokonywania przeprowadzek i opróżniania wolnych lokali oraz strychów i piwnic w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie podzielone jest na dwie części: Część 1 - Świadczenie usług w zakresie dokonywania opróżnień lokali oraz strychów i piwnic w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach Część 2 - Świadczenie usług w zakresie dokonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części zamówienia. 2. Część 1 - Świadczenie usług w zakresie dokonywania opróżnień lokali oraz strychów i piwnic w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opróżnianie wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych m.in. takich jak strychy, piwnice, komórki i pomieszczenia gospodarcze, z pozostawionych ruchomości i śmieci niezależnie od ich rodzaju i ilości, znajdujących się w tych lokalach i pomieszczeniach, w zakresie: wyniesienia ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalach i pomieszczeniach, załadunku ich na podstawiony środek transportu Wykonawcy, oraz wywozu do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub w inne miejsca prawem dopuszczone. 2.2. Zamawiający informuje, że jednorazowa usługa opróżniania dotyczy lokalu lub pomieszczenia/eń o średniej powierzchni 56 m2. Zamawiający przewiduje, następujące ilości powierzchni lokali lub pomieszczeń przeznaczonych do opróżnienia: a) minimalne ilości powierzchni - 5.040 m2 (przyjmując, że na rok zostanie opróżnionych 30 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 56m2); b) maksymalne ilości powierzchni - 6.720 m2 (przyjmując, że na rok zostanie opróżnionych 40 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 56m2). 2.3. UWAGA !!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości powierzchni opróżnianych lokali i/lub pomieszczeń. Zamawiający określił w pkt 2.2. lit. a i b minimalną i maksymalną ilość powierzchni lokali i/lub pomieszczenia/eń. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe ilości powierzchni lokali/pomieszczeń z których będą wykonywane opróżnienia lub wykorzystania całej kwoty wynikającej z ilości maksymalnej. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto za 1 m2 opróżniania lokalu lub/i pomieszczenia i maksymalnych ilości powierzchni, powiększona o podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 2.4. Ww. usługa realizowana będzie w zależności od potrzeb na podstawie indywidualnych zleceń zgłaszanych wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy - zlecenie wykonania usługi (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.5. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania odbioru odpadów przez odbierającego i na każde wezwanie okazać taką dokumentację Zamawiającemu. 3. Część 2 - Świadczenie usług w zakresie dokonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest profesjonalne wykonywanie usług przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych, z lokali zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zakres usługi polega na: wyniesieniu ruchomości znajdujących się w lokalu i w pomieszczeniach przynależnych (np.: piwnice, strychy, pomieszczenia gospodarcze), niezależnie od ich ilości, ich załadunek na podstawiony przez siebie środek transportu, należyte przygotowanie do transportu i zabezpieczenie mienia przed uszkodzeniem, przewiezienie mienia do lokalu docelowego, względnie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (na terenie miasta Katowice), wniesienie przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego względnie do magazynu. Powyższy zakres prac dotyczy lokali zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. 3.2. Zamawiający informuje, że jednorazowa usługa przeprowadzki dotyczy lokalu i/lub pomieszczenia o średniej powierzchni 50 m2. Zamawiający przewiduje, następujące ilości powierzchni lokali i/lub pomieszczeń objętych przeprowadzkami: a) minimalne ilości powierzchni - 7.500 m2 (przyjmując, że na rok zostaną dokonane przeprowadzki z 50 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 50m2); b) maksymalne ilości powierzchni - 10.500 m2 (przyjmując, że na rok zostaną dokonane przeprowadzki z 70 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 50m2). 3.3. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości powierzchni lokali i/lub pomieszczeń objętych przeprowadzkami. Zamawiający określił w pkt 3.2. lit. a i b minimalną i maksymalną ilość powierzchni lokali i/lub pomieszczenia/eń. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe ilości powierzchni lokali/pomieszczeń z których będą wykonywane przeprowadzki lub wykorzystania całej kwoty wynikającej z ilości maksymalnej. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto za 1 m2 powierzchni lokalu lub pomieszczenia, z którego będzie wykonywana przeprowadzka i maksymalnych ilości powierzchni, powiększoną o podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 3.4. Ww. usługa realizowana będzie w zależności od potrzeb na podstawie indywidualnych zleceń zgłaszanych wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy - zlecenie wykonania usługi (załącznik nr 8 do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej części zamówienia w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.20.00-7, 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 zamówienia (opróżnianie wolnych lokali oraz strychów i piwnic) w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca musi wykazać, że posiada: - uprawnienia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Katowic, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (DZ.U. z 2010r. nr 220 poz. 1447 z poźn. zm.); - uprawnienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013 poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie (Dz.U. nr 75, poz. 493 ze zm.). Dla części 2 zamówienia (dokonywanie przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych) potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 zamówienia (opróżnianie wolnych lokali oraz strychów i piwnic): w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na opróżnianiu lokali i/lub pomieszczeń, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto). Pod pojęciem opróżniania lokali i/lub pomieszczeń należy rozumieć w szczególności czyszczenie, sprzątanie wolnych lokali lub pomieszczeń takich jak np. lokale mieszkalne, użytkowe, strychy, piwnice i inne pomieszczenia gospodarcze, poprzez wyniesienie ruchomości i śmieci, załadunku ich na środek transportu. UWAGA: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia/zamówień dla jednego zleceniodawcy. UWAGA: W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana z tym, że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł (brutto). Części 2 zamówienia (dokonywanie przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych): w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu przeprowadzki/przeprowadzek o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (brutto). Pod pojęciem wykonanie przeprowadzki/przeprowadzek należy rozumieć w szczególności wyniesieniu ruchomości znajdujących się w lokalu i/lub w pomieszczeniu/ach, ich załadunek, przetransportowanie ruchomości do lokalu lub/i pomieszczeń/nia oraz ich wniesienie. UWAGA: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia/zamówień dla jednego zleceniodawcy. UWAGA: W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana z tym, że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca musi wykazać, że dysponuje takimi urządzeniami technicznymi i sprzętem jak, co najmniej: - 1 (jednym) samochodem ciężarowym skrzyniowym - dla części 1 zamówienia; - 1 (jednym) samochodem do wykonywania przeprowadzek (samochód ciężarowy z zabudowaną skrzynią ładunkową) - dla części 2 zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujący zakres wykonywanych czynności tj.: - dla części 1 zamówienia - co najmniej 3 (trzema) osobami, których zakres obowiązków obejmował będzie uprzątnięcie oraz wyniesienie ruchomości i śmieci, załadunek oraz wywóz do GPZO lub innych miejsc prawem dopuszczonych; - dla części 2 zamówienia - co najmniej 4 (czterema) osobami, których zakres obowiązków obejmował będzie przygotowanie do transportu i zabezpieczenie mienia przed uszkodzeniem, wyniesienie ruchomości, załadunek oraz wniesienia przetransportowanych ruchomości. UWAGA! Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych osób dla każdej części Zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i 2 zamówienia potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dla części 1: Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonane lub wykonywanie co najmniej jedną usługę polegającą na opróżnianiu lokali i/lub pomieszczeń, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) oraz złożyć dowody czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Pod pojęciem opróżniania lokali i/lub pomieszczeń należy rozumieć w szczególności czyszczenie, sprzątanie wolnych lokali lub pomieszczeń takich jak np. lokale mieszkalne, użytkowe, strychy, piwnice i inne pomieszczenia gospodarcze, poprzez wyniesienie ruchomości i śmieci, załadunku ich na środek transportu. UWAGA: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia/zamówień dla jednego zleceniodawcy. UWAGA: W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana z tym, że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł (brutto). Dla części 2: Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonane lub wykonywanie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu przeprowadzki/przeprowadzek o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (brutto) oraz złożyć dowody czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Pod pojęciem wykonanie przeprowadzki/przeprowadzek należy rozumieć w szczególności wyniesieniu ruchomości znajdujących się w lokalu i/lub w pomieszczeniu/ach, ich załadunek, przetransportowanie ruchomości do lokalu lub/i pomieszczeń/nia oraz ich wniesienie. UWAGA: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia/zamówień dla jednego zleceniodawcy. UWAGA: W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana z tym, że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł (brutto).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1A lub/i 1B do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem- odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; c) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy - odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z załącznikiem nr 1A lub/i 1B do SIWZ: a) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; b) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; d) oświadczenie, o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; e) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 10 wzorów umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: - zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można przewidzieć, uniknąć ani im zapobiec; - siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją usługi itp.), b) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku; - w przypadkach wymienionych w § 5 ust. 3 i 5 umowy - dotyczy części 1 zamówienia; - w przypadkach wymienionych w § 5 ust. 3 i 6 umowy - dotyczy części 2 zamówienia; c) Sposób realizacji usługi oraz wystawiania zleceń: - nastąpi zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy; Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów ul. Mieszka I 2 40-877 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 08:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5, sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Dotyczy sekcji III. 4.1): punktor 1 - wymaganie dotyczy tylko części 1; punktory 2 i 3 - Dowodami zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013r. są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, określające czy usługi zostały wykonane należycie; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA! W przypadku, gdy zamawiający (KZGM w Katowicach) jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie wykonanych głównych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.; punktor 5 - Z uwagi na opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. II. Dla każdej części zamówienia: 1. Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2017r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia (w przypadku skorzystania z prawa opcji). 2. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od 02.01.2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie dokonywania opróżnień lokali oraz strychów i piwnic w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opróżnianie wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych m.in. takich jak strychy, piwnice, komórki i pomieszczenia gospodarcze, z pozostawionych ruchomości i śmieci niezależnie od ich rodzaju i ilości, znajdujących się w tych lokalach i pomieszczeniach, w zakresie: wyniesienia ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalach i pomieszczeniach, załadunku ich na podstawiony środek transportu Wykonawcy, oraz wywozu do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub w inne miejsca prawem dopuszczone. 2. Zamawiający informuje, że jednorazowa usługa opróżniania dotyczy lokalu lub pomieszczenia/eń o średniej powierzchni 56 m2. Zamawiający przewiduje, następujące ilości powierzchni lokali lub pomieszczeń przeznaczonych do opróżnienia: a) minimalne ilości powierzchni - 5.040 m2 (przyjmując, że na rok zostanie opróżnionych 30 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 56m2); b) maksymalne ilości powierzchni - 6.720 m2 (przyjmując, że na rok zostanie opróżnionych 40 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 56m2). 3. UWAGA !!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości powierzchni opróżnianych lokali i/lub pomieszczeń. Zamawiający określił w pkt 3.2. lit. a i b minimalną i maksymalną ilość powierzchni lokali i/lub pomieszczenia/eń. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe ilości powierzchni lokali/pomieszczeń z których będą wykonywane opróżnienia lub wykorzystania całej kwoty wynikającej z ilości maksymalnej. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto za 1 m2 opróżniania lokalu lub/i pomieszczenia i maksymalnych ilości powierzchni, powiększona o podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 4. Ww. usługa realizowana będzie w zależności od potrzeb na podstawie indywidualnych zleceń zgłaszanych wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy - zlecenie wykonania usługi (załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania odbioru odpadów przez odbierającego i na każde wezwanie okazać taką dokumentację Zamawiającemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie dokonywania przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest profesjonalne wykonywanie usług przeprowadzek do lokali socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali zamiennych, z lokali zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zakres usługi polega na: wyniesieniu ruchomości znajdujących się w lokalu i w pomieszczeniach przynależnych (np.: piwnice, strychy, pomieszczenia gospodarcze), niezależnie od ich ilości, ich załadunek na podstawiony przez siebie środek transportu, należyte przygotowanie do transportu i zabezpieczenie mienia przed uszkodzeniem, przewiezienie mienia do lokalu docelowego, względnie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (na terenie miasta Katowice), wniesienie przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego względnie do magazynu. Powyższy zakres prac dotyczy lokali zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. 2. Zamawiający informuje, że jednorazowa usługa przeprowadzki dotyczy lokalu i/lub pomieszczenia o średniej powierzchni 50 m2. Zamawiający przewiduje, następujące ilości powierzchni lokali i/lub pomieszczeń objętych przeprowadzkami: a) minimalne ilości powierzchni - 7.500 m2 (przyjmując, że na rok zostaną dokonane przeprowadzki z 50 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 50m2); b) maksymalne ilości powierzchni - 10.500 m2 (przyjmując, że na rok zostaną dokonane przeprowadzki z 70 lokali/pomieszczeń o średniej powierzchni 50m2). 3. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości powierzchni lokali i/lub pomieszczeń objętych przeprowadzkami. Zamawiający określił w pkt 42. lit. a i b minimalną i maksymalną ilość powierzchni lokali i/lub pomieszczenia/eń. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe ilości powierzchni lokali/pomieszczeń z których będą wykonywane przeprowadzki lub wykorzystania całej kwoty wynikającej z ilości maksymalnej. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto za 1 m2 powierzchni lokalu lub pomieszczenia, z którego będzie wykonywana przeprowadzka i maksymalnych ilości powierzchni, powiększoną o podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 4. Ww. usługa realizowana będzie w zależności od potrzeb na podstawie indywidualnych zleceń zgłaszanych wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy - zlecenie wykonania usługi (załącznik nr 8 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.