eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 258207 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237325 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na 2 odrębne przedmioty zamówienia: Przedmiot 1: 1. Ultrabook o wadze 1,2 kg - 1 szt. 2. Laptop ze stacją dokującą - 2 szt. 3. Dysk twardy SSD 128 GB - 4 szt. 4. Pamięć RAM 2 GB do laptopów HP 6710b, 6730b, 8530b - 4 szt. 5. System operacyjny - 10 szt. Przedmiot 2: 1. Oprogramowanie graficzne -2 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami zamawianego sprzętu zawierają załączone do niniejszej SIWZ specyfikacje techniczne dla przedmiotu 1 - załącznik nr 7, a dla przedmiotu 2 - załącznik nr 8. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawierają załączone do niniejszej SIWZ wzory umów dla przedmiotu 1 - załącznik nr 9, dla przedmiotu 2 - załącznik nr 10. 3.2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W każdym przypadku, w którym opisu przedmiotu zamówienia dokonano przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia lub produkt równoważny. Produktem równoważnym jest produkt analogiczny (spełniający te same funkcje). 3.2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 3.2.3. Sprzęt komputerowy dostarczony będzie przez Wykonawcę do siedziby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław. 3.2.4. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą - Opis urządzeń technicznych podając: nazwę producenta, model/symbol urządzenia oraz opis minimalnych parametrów na podstawie specyfikacji technicznych - dla przedmiotu 1 - załącznik nr 7, a dla przedmiotu 2 - załącznik nr 8. W załącznikach 7 i 8 Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich wymaganych w tabeli pól, a dotyczących wymagań technicznych oferowanego sprzętu i oprogramowania. 3.2.5. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załącznikach 7 i 8. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. 3.2.6. Zamawiający informuje, iż podane parametry techniczne w załącznikach 7 i 8 są parametrami minimalnymi. W przypadku powołania się przez Zamawiającego w załącznikach 7 i 8 na konkretnego producenta sprzętu jest to tylko i wyłącznie odniesienie do parametrów urządzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu o parametrach równoważnych. 3.2.7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było w języku polskim. 3.2.8. Dyski pochodzące od innych producentów niż HP, muszą być w 100% kompatybilne z laptopami HP 6710b, 6730b, 8530b. 3.2.9. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użycia, muszą być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 3.2.10. Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 3.2.11. Parametry oferowanego sprzętu muszą być zgodne z parametrami określonymi przez producenta tego sprzętu. 3.2.12. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym, jakościowym, wszelkim wymaganym normom oraz posiadać wymagane certyfikaty. 3.2.13. Wykonawca na sprzęt udziela 36 miesięcznej gwarancji. 3.2.14. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi obejmować dostarczenie i fizyczne wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3.2.15. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Potwierdzeniem odbioru/dostawy będzie protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3.2.16. W przypadku stwierdzenia w terminie 30 dni od dostarczenia sprzętu, że posiada wady Zamawiający sporządzi listę niesprawnego sprzętu, którą następnie przekaże Wykonawcy. Wykonawca w ramach umowy ma obowiązek wymiany tego sprzętu w ciągu 48 godzin od dnia przekazania listy. 3.2.17. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę. 3.2.18. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy posiadał deklarację zgodności z CE. 3.2.19. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy posiadał stosowne dokumenty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych. 3.2.20. Zamawiający wymaga, aby wydajność procesora oferowanego dla laptopów mierzona była testem 3D Mark 06 CPU i wynosiła min. 3150 punktów. 3.2.21. Zamawiający wymaga, aby wydajność procesora oferowanego dla ultrabooka mierzona była testem 3D Mark 06 CPU i wynosiła min. 2400 punktów. 3.2.22. Zamawiający wymaga możliwości ściągania, ze wskazaniem w ofercie stron internetowych, sterowników do oferowanego sprzętu komputerowego. 3.2.23. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy spełniał normy efektywności energetycznej Energy Star 5.0. 3.2.24. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych w okresie gwarancji, pozostały one u Zamawiającego bez dodatkowych odpłatności. 3.2.25. Zamawiający wymaga aby serwis był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowanego producenta. 3.2.26. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2.27. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2.28. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.2.29. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.2.30. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.2.31. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.20.00 - Osprzęt do minikomputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot 1: Ultrabook o wadze 1,2 kg - 1 szt. 2. Laptop ze stacją dokującą - 2 szt. 3. Dysk twardy SSD 128 GB - 4 szt. 4. Pamięć RAM 2 GB do laptopów HP 6710b, 6730b, 8530b - 4 szt. 5. System operacyjny - 10 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPINEL Sp. z o. o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23823,87

  • Oferta z najniższą ceną: 23823,87 / Oferta z najwyższą ceną: 23823,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiot 2: Oprogramowanie graficzne - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YAMO Sp. z o.o., ul. Roździeńskiego 188b, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3933,54

  • Oferta z najniższą ceną: 3933,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3933,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.