eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Warszawa: Zakup oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 258190 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, składającego się z trzech Części, jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) w miejsce wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie następującego oprogramowania lub oprogramowania równoważnego (oferowanie produktów równoważnych nie dotyczy upgrade i aktualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania). 2. Oprogramowanie powinno zostać dostarczone w wersji najnowszej na moment składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze dostarczenie oprogramowania drogą elektroniczną będzie zobowiązany do zapewnienia dostępu do zasobów internetowych w celu pobrania oprogramowania oraz do dostarczenia kodów/kluczy do tegoż oprogramowania. 4. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do licencji oprogramowania określonych powyżej. Równoważność dotyczy zakupu nowych licencji. Równoważność oznacza, że: 1) oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z oprogramowaniem, sprzętem funkcjonującym u Zamawiającego tj; Windows XP, Windows 7, Office 2003- 2013; 2) oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną funkcjonalną zamienność produktu z produktem zamawianym, posiadać co najmniej takie same parametry techniczne i funkcjonalne, 3) warunki licencji oprogramowania równoważnego w każdym aspekcie licencjonowania muszą być nie gorsze niż licencje oprogramowania określone powyżej, 4) warunki i zakres subskrypcji licencji dla oprogramowania równoważnego muszą być nie gorsze niż dla oprogramowania zamawianego 5. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do oprogramowania opisanego w powyżej przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych powyżej. W tym celu: 1) załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego oprogramowania równoważnego, 2) przed podpisaniem umowy dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego, 3) przeprowadzi bezpłatne szkolenie dla użytkowników w zakresie podstaw obsługi programu, programowania w nim oraz wykonywania obliczeń w przeciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, i brak podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, zgodnie z przepisami ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże w wykazie oraz złoży poświadczenia, na wykonanie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw oprogramowania, każde o wartości większej bądź równej (brutto): Części I w wysokości 100 000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), Części II w wysokości 30 000 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), Część III w wysokości 45 000 złotych (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych), W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia ww. warunki sumują się.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie podwykonawstwa: a) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - o ile dotyczy, b) podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa a art. 22 ust. 1 Ustawy - o ile dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) w zakresie Terminu realizacji Umowy, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) zamawianego Oprogramowania; 5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy. 2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa pok. 1202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Dostawa oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: a. ACUNETIX Web Vulnerability Scanner Enterprise - Perpetual wraz ze wsparciem na 1 rok oprogramowania w ilości 1 licencji, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku, b. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova XMLSPy 2011 Enterprise Edition w ilości 19 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 19 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 19 stanowiskach, c. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova XMLSpy 2005 Enterprise Edition w ilości 2 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach, d. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova XMLSpy 2011 Professional Edition w ilości 22 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 22 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 22 stanowiskach, e. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova MissionKit 2013 Enterprise Edition w ilości 2 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach, f. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova StyleVision 2011 Enterprise Edition w ilości 2 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach, g. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova MissionKit 2007 for Professional XML Developers w ilości 5 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 5 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 5 stanowiskach, h. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Altova StyleVision 2013 Enterprise Edition w ilości 1 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku, i. Prezi Pro Teams w ilości 10 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 10 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 10 stanowiskach, j. Netpresenter Alert Serwer w ilości 2400 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2400 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2400 stanowiskach, k. Aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Enterprise Architect 10 w ilości 46 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 46 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 46 stanowiskach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Dostawa oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: a. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Autodesk AutoCAD LT 2012 w ilości 7 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 7 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 7 stanowiskach, b. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Autodesk AutoCAD 2012 w ilości 2 sieciowych licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczych jednocześnie wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację sieciową pozwalająca na 2 jednoczesne podłączenia, c. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Autodesk Building Design Suite Premium 2014 Non-Language Specific w ilości 1 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 2 lata, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Dostawa oprogramowania na potrzeby Ministerstwa Finansów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: a. Adobe Acrobat Pro w ilości 2 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach, b. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Adobe Acrobat Professional 9 w ilości 65 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 65 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 65 stanowiskach, c. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Adobe Acrobat Standard 9 w ilości 35 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 35 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 35 stanowiskach, d. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Adobe CS5.5 Design Standard do wersji Adobe Design Standard w ilości 2 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach, e. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Adobe CS5.5 Design Premium do wersji Adobe Design & Web Premium w ilości 2 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach, f. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Adobe CS5 Design Premium do wersji Adobe Design & Web Premium w ilości 1 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku, g. Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Adobe CS5.5 Web Premium do wersji Adobe Design & Web Premium w ilości 3 licencji oprogramowania, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 3 stanowiskach roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 3 stanowiskach, h. Adobe Captivate w ilości 1 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 1 rok, na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym wraz z wydrukiem zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.