eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostarczenie, montaż i uruchomienie I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I), II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25818 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Ciechanów: Dostarczenie, montaż i uruchomienie : I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I), II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, krajowy numer identyfikacyjny 13086920800000, ul. ul. Narutowicza  9, 06400   Ciechanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 722 050, e-mail kanclerz@pwszciechanow.edu.pl, faks 236 722 644.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.pwszciechanow.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, montaż i uruchomienie : I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I), II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów.
Numer referencyjny: KAG.2390-1/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie: I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie, II- plotera laserowego sterowanego numerycznie, III- tokarki sterowanej numerycznie, do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia: SIWZ CZĘŚĆ II - Opis Przedmiotu Zamówienia - CENTRUM OBRÓBCZE, SIWZ CZĘŚĆ II - Opis Przedmiotu Zamówienia - PLOTER LASEROWY, SIWZ CZĘŚĆ II - Opis Przedmiotu Zamówienia - TOKARKA. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie podwykonawców wraz z zakresem wykonywanych przez nich prac.

II.5) Główny kod CPV:
Dodatkowe kody CPV:30232140-7, 42612200-1, 42621100-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 90


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania m.in. ; * aktualne certyfikaty maszyn i przyrządów, * oryginalne oprogramowanie maszyn i przyrządów pomiarowych,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 Części III SIWZ. 2) Oświadczenie własne Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 części III SIWZ ) lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 2) składa każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4) Wykaz wykonanych w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł netto; (zgodnie ze Wzorem nr 2 Części III SIWZ - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (np. referencje), 5) Oświadczenie, że w stosunku do firmy Wykonawcy oraz członków jej Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 4 Części III SIWZ. 6) W przypadku, gdy Wykonawca: ? występuje wspólnie z innymi Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia, ? polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, ? powierzy część zamówienia podwykonawcom, powinien załączyć do oferty oświadczenie że w stosunku do tych podmiotów oraz członków ich Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 5 Części III SIWZ. 7) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument (pełnomocnictwo) ustanawiający Pełnomocnika, o którym mowa w pkt VIII 1) Części I SIWZ. 8) Informacja o podwykonawcach oraz częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zawarta w Formularzu oferty zgodnie ze wzorem nr 1 Części III SIWZ. 9) Oświadczenie o wizji lokalnej terenu wykonywania usługi, zgodnie z pkt. II 4.5. 10) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Uwaga: Konieczne jest złożenie kompletu wymaganych oświadczeń i dokumentów, do każdej złożonej oferty dotyczącej jednego urządzenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. VIII. Wykonawcy występujący wspólnie 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 Części III SIWZ. 2) Oświadczenie własne Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 części III SIWZ ) lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 2) składa każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4) Wykaz wykonanych w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł netto; (zgodnie ze Wzorem nr 2 Części III SIWZ - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (np. referencje), 5) Oświadczenie, że w stosunku do firmy Wykonawcy oraz członków jej Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 4 Części III SIWZ. 6) W przypadku, gdy Wykonawca: ? występuje wspólnie z innymi Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia, ? polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, ? powierzy część zamówienia podwykonawcom, powinien załączyć do oferty oświadczenie że w stosunku do tych podmiotów oraz członków ich Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 5 Części III SIWZ. 7) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument (pełnomocnictwo) ustanawiający Pełnomocnika, o którym mowa w pkt VIII 1) Części I SIWZ. 8) Informacja o podwykonawcach oraz częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zawarta w Formularzu oferty zgodnie ze wzorem nr 1 Części III SIWZ. 9) Oświadczenie o wizji lokalnej terenu wykonywania usługi, zgodnie z pkt. II 4.5. 10) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Uwaga: Konieczne jest złożenie kompletu wymaganych oświadczeń i dokumentów, do każdej złożonej oferty dotyczącej jednego urządzenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. VIII. Wykonawcy występujący wspólnie 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą. Kwota/wartość: jaką należy wpłacić na konto Zamawiającego w przypadku złożenia oferty na poszczególne części zamówienia : W przypadku złożenia oferty na ZAMÓWIENIE NR: I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I),- 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100); II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), - 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ~rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 24. 02. 2017 r. do godz. 11:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5ustawy PZP jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela - dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa PZP, w szczególności art. 46.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena95
Gwarancja 5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1/I    Nazwa: dostarczenie, montaż i uruchomienie pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie, na który składają się: * pionowe centrum obróbcze, * zestaw głowic, * zestaw frezów i wierteł, * zestaw gwintowników, * zestaw oprawek do montowania narzędzi, * komputer przenośny, * dokumentacja zawierająca m in.: ? architekturę maszyny, ? testy akceptacyjne, ? certyfikaty wraz z deklaracją zgodności, ? dokumentację konfiguracyjną, ? dokumentację eksploatacyjną. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona montażu maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej w siedzibie Zamawiającego, uruchomienia, przeprowadzenia testów oraz szkolenia dla personelu technicznego. 1. WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY TECHNICZNE 1.1. Parametry podstawowe pionowego centrum obróbczego Zamawiający wymaga, aby pionowe centrum obróbcze posiadało: a) pełną osłonę przestrzeni roboczej z dużymi przeszkleniami pozwalającymi na wzrokowe/edukacyjne śledzenie postępów obróbki, b) pulpit sterowniczy z pilotem zawierający minimum tzw. "Grzybek", wybór osi, i regulację przesuwu, c) prowadnice ślizgowe w osiach X/Y/Z zapewniające stabilność obróbki, d) wysokiej jakości odlewy korpusów maszyny o jednolitej strukturze nadające maszynie odpowiednią sztywność, e) komponenty elektryczne renomowanych firm np.: Schneider, ABB, Siemens, f) śruby kulowe PMI / Hiwin, g) wrzeciono PMI, h) łożyska FAG. Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzenia zostały zestawione w Tabeli nr 1. Tabela 1. Podstawowe dane techniczne pionowego centrum obróbczego OPIS PARAMETRÓW JEDN DANE STÓŁ ROBOCZY wymiary (D x SZ) mm min. 600x250 rowki "T" stołu (liczba/szerokość/rozstaw) mm 3 lub 4/14/75 odległość końcówki wrzeciona od powierzchni stołu mm Min.50 max 500 PRZEJAZDY przejazd w osi X/Y/Z mm Min. 400x250x400 WRZECIONO stożek wrzeciona - BT30 zakres obrotów wrzeciona obr/min min. 40-6000 moc silnika głównego kW Min. 3,5 MAGAZYN NARZĘDZI ilość narzędzi szt min. 10 max. średnica narzędzia mm Nie mniejsza niż 90 waga narzędzia kg max 10 WYMIARY MASZYNY DxSxW mm max. 2000x2000x3000 waga kg max. 4000 INNE dokładność pozycjonowania mm min. 0,015 powtarzalność mm min. 0,075 1.2. Wyposażenie pionowego centrum obróbczego Zamawiający wymaga, aby pionowe centrum obróbcze posiadało następujące wyposażenie: * sterowanie SIEMENS min. 808D, * prowadnice ślizgowe w 3 osiach, * 4 oś A (w formie podzielnicy), * górny zakres obrotów wrzeciona min. 6000 obr/min, * min. 10-cio narzędziowy magazyn narzędzi, * elektroniczne kółko ręczne ( wędka ), * zbiornik chłodziwa, * szufladę na wióry, * centralny, automatyczny system smarowania, * system chłodzenia zewnętrznego, * pistolet pneumatyczny, * oświetlenie robocze, * 3 kolorową lampkę sygnalizacyjną, * podkładki regulacyjne i antywibracyjne pod maszynę, * zestaw narzędzi do obsługi maszyny, * certyfikat CE i inne dokumenty techniczno - użytkowe, * instrukcja obsługi i konserwacji, * dokumentację tj. badania techniczne i eksploatacyjne w języku polskim 1.3. Pakiet narzędzi do pionowego centrum obróbczego Zamawiający wymaga, aby pionowe centrum obróbcze posiadało następujący pakiet narzędzi dobranych do ofertowanej maszyny: a) głowica fi20 trzpieniowa + 10 płytek, b) głowica nasadzana do planowania + 10 płytek, c) głowica nasadzana walcowo czołowa + 10 płytek, d) komplet frezów po 2 szt. fi 8,10,12,14,16 + 2 długie fi10 i bardzo długie fi10, e) komplet wierteł pod gwinty M6,M8,M10 + komplet gwintowników skrętnych do otworów ślepych, f) komplet oprawek do mocowania narzędzi (6 oprawek + 6 grzybków + komplet tulejek + 3 zabieraki do gwintowników). 1.4. Komputer przenośny do współpracy oprogramowania SolidWorks z pionowym centrum obróbczym Zamawiający wymaga, aby w komplecie dostarczyć komputer przenośny do pracy z maszyną pozwalający na projektowanie w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu SolidWorks w najnowszej wersji. Zestaw musi pozwalać na podłączenie komputera do maszyny i poprawną ich współpracę. Minimalne wymagania to: * Ekran 15 cali, * Procesor - równoważny I5-3570K lub E3-1225v2 lub wyższy, * Pamięć RAM - min. 8 GB pamięci RAM, * System operacyjny - Windows 7 PRO x64 lub nowszy, * Dysk twardy - min. 1000 GB + SSD 240GB * Karta graficzna - równoważna z Nvidia Quadro K1000 lub wyższy model, * Napęd optyczny pozwalający na odczytywanie nośnikow danych np.: CD-ROM, DVD, Blu-ray, * min 3 szt. USB 3.0, * HDMI 2. WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY POZATECHNICZNE Zamawiający wymaga dostawy maszyny do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, wykonania montażu dostarczonej maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, uruchomienia, przeprowadzenia testów po uruchomieniowych oraz 1 dniowego szkolenia dla personelu technicznego (operatorów CNC) na dostarczonej maszynie w miejscu dostarczenia w ilości ok. 6 osób. Dodatkowo Zamawiający wymaga organizacji min. 2 dniowego szkolenia dla operatorów CNC (ok. 4 osoby) przeprowadzonego w siedzibie dostawcy maszyny. Zamawiający ma obowiązek dokonać oceny miejsca przeznaczonego na zainstalowanie maszyny pod kątem wytrzymałości mechanicznej , podłogi pomieszczenia . Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potrzebny sprzęt i środki niezbędne do zdjęcia maszyny z pojazdu transportującego i wprowadzenie maszyny do obiektu w tym branie udziału w rozładunku oraz jej ustawieniu. Operacją zdjęcia i ustawienia maszyny kieruje Wykonawca. Zamawiający musi potwierdzić posiadanie zdolności sprzętowo - materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia . Zamawiający udostępni - przekaże Wykonawcy dane firmy, która podejmie się zdjęcia i transportu maszyny w siedzibie Zamawiającego. Za uszkodzenia w trakcie zdejmowania i ustawienia maszyny odpowi
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42612200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1/II    Nazwa: dostarczenie, montaż i uruchomienie plotera laserowego sterowanego numerycznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie plotera laserowego sterowanego numerycznie, na który składają się: * ploter laserowy z głowicą CO2, * chłodnica cieczy 3000, * kompresor, * system odciągowy, * sterowniki, * system pozycjonowania światłem (red point), * komplet przewodów, * komputer przenośny, * dokumentacja zawierająca m in.: ? architekturę maszyny, ? testy akceptacyjne, ? certyfikaty wraz z deklaracją zgodności, ? dokumentację konfiguracyjną, ? dokumentację eksploatacyjną. Ploter laserowy sterowany numerycznie musi posiadać możliwość cięcia i grawerowania szerokiej gamy materiałów. Pole robocze plotera musi pozwalać na obróbkę małych i średnich elementów z takich materiałów jak: a) dla wycinania: * tworzywa sztuczne, np. akryl, laminaty, pleksi, * materiały naturalne, np. drewno, skóra, * inne materiały, np. tekstylia, papier, szkło, guma. b) dla grawerowania: * tworzywa sztuczne, np. akryl, laminaty, pleksi * materiały naturalne, np. drewno, skóra, granit, marmur * inne materiały, np. tekstylia, papier, szkło, guma. * metale: anodowane, malowane, pokryte pastą grawerską. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona montażu maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej w siedzibie Zamawiającego, uruchomienia, przeprowadzenia testów oraz szkolenia dla personelu technicznego. 1. WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY TECHNICZNE 1.1. Parametry podstawowe plotera laserowego sterowanego numerycznie Zamawiający wymaga aby ploter laserowy sterowany numerycznie posiadał: a) pełną osłonę przestrzeni roboczej z dużymi przeszkleniami pozwalającymi na wzrokowe/edukacyjne śledzenie postępów obróbki, b) oprogramowanie do obsługi maszyny, które pozwala na współpracę z takimi programami jak CorelDraw, AutoCAD, Photoshop, c) solidnie wykonaną konstrukcję urządzenia w połączeniu z dobrej klasy prowadnicami liniowym oraz napędem w postaci silników krokowych gwarantuje dokładność pozycjonowania rzędu +-0.01 mm., d) system chłodzenia chroniący tubę lasera przed przegrzaniem. Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzenia zostały zestawione w Tabeli nr 1. Tabela 1. Podstawowe dane techniczne plotera laserowego sterowanego numerycznie OPIS PARAMETRÓW JEDN DANE WIELKOŚCI PRZESTRZENI ROBOCZEJ długość mm min. 1300 szerokość mm min. 900 LASER Rodzaj - gazowy CO2 Moc W min. 80 INNE Rodzaj stołu - podciśnieniowy Dokładność pozycjonowania mm min. +-0,01 Prędkość grawerowania mm/s min. 1-700 Prędkość cięcia mm/s min. 1-200 Obsługiwane pliki graficzne - min. DST, PLT, BMP, DXF Zasilanie V/Hz 230/50 Zakres temperatury pracy -oC min. 5-40 Chłodzenie - Cieczą min. 3000 WYMIARY MASZYNY długość mm max. 2000 szerokość mm max. 2000 wysokość mm max. 1500 waga netto kg max. 1000 1.2. Wyposażenie plotera laserowego sterowanego numerycznie Zamawiający wymaga, aby ploter laserowy sterowany numerycznie posiadał następujące wyposażenie: * stół podciśnieniowy, * kamera CCD pozwalająca na prezentację prowadzonej obróbki, * chłodnica cieczy min. 3000, * kompresor, * system odciągowy, * sterowniki, * system pozycjonowania światłem (red point), * komplet przewodów, * oświetlenie robocze, * podkładki regulacyjne pod maszynę, * zestaw narzędzi do obsługi maszyny, * certyfikat CE - inne dokumenty techniczno - użytkowe , * instrukcja obsługi i konserwacji, 1.3. Komputer przenośny do współpracy oprogramowania AutoCAD z ploterem laserowym sterowanym numerycznie Zamawiający wymaga aby w komplecie dostarczyć komputer przenośny do pracy z maszyną pozwalający na projektowanie w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu AutoCAD w najnowszej wersji oraz obsługę oprogramowania dedykowanego do maszyny. Zestaw musi pozwalać na podłączenie komputera do maszyny i poprawną ich współpracę. Minimalne wymagania to: * Ekran 15 cali, * Procesor - równoważny I5-3570K lub E3-1225v2 lub wyższy, * Pamięć RAM - min. 8 GB pamięci RAM, * System operacyjny - Windows 7 x64 lub nowszy, * Dysk twardy - min. 500 GB + SSD 256GB, * Karta graficzna - równoważna z Nvidia Quadro K1000 lub wyższy model, * Napęd optyczny pozwalający na odczytywanie nośników danych np.: CD-ROM, DVD, Blu-ray, * Min. 3 szt. w tym USB 3.0. * HDMI 2. WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY POZATECHNICZNE Zamawiający wymaga dostawy maszyny do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, wykonania montażu dostarczonej maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, uruchomienia, przeprowadzenia testów pouruchomieniowych oraz 1 dniowego szkolenia dla personelu technicznego (operatorów CNC) na dostarczonej maszynie w miejscy dostarczenia w ilości ok. 6 osób. Zamawiający ma obowiązek dokonać oceny miejsca przeznaczonego na zainstalowanie maszyny pod kątem wytrzymałości mechanicznej , podłogi pomieszczenia . Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potrzebny sprzęt i środki niezbędne do zdjęcia maszyny z pojazdu transportującego i wprowadzenie maszyny do obiektu w tym branie udziału w rozładunku oraz jej ustawieniu. Operacją zdjęcia i ustawienia maszyny kieruje Wykonawca. Zamawiający musi potwierdzić posiadanie zdolności sprzętowo - materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia . Zamawiający udostępni - przekaże Wykonawcy dane firmy, która podejmie się zdjęcia i transportu maszyny w siedzibie Zamawiającego. Za uszkodzenia w trakcie zdejmowania i ustawienia maszyny odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232140-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1/III    Nazwa: dostarczenie, montaż i uruchomienie tokarki sterowanej numerycznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA III. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie tokarki sterowanej numerycznie, na który składają się: * tokarka sterowana numerycznie, * zestaw noży tokarskich, * zestaw płytek skrawających, * komputer przenośny, * dokumentacja zawierająca m in.: ? architekturę maszyny, ? testy akceptacyjne ( eksploatacyjne ), ? certyfikaty wraz z deklaracją zgodności w języku polskim, ? dokumentację konfiguracyjną, ? dokumentację eksploatacyjną. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona montażu maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej w siedzibie Zamawiającego, uruchomienia, przeprowadzenia testów oraz szkolenia dla personelu technicznego. 1. WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY TECHNICZNE 1.1. Parametry podstawowe tokarki sterowanej numerycznie Zamawiający wymaga aby tokarka sterowana numerycznie posiadała: a) pełną osłonę przestrzeni roboczej z dużymi przeszkleniami pozwalającymi na wzrokowe/edukacyjne śledzenie postępów obróbki, b) pulpit sterowniczy z ekranem, c) wzmocnione łoże tokarki odlewane z żeliwa szarego, d) łożyskowanie wrzeciona, e) prowadnice łoża oraz suportu poprzecznego hartowane. Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzenia zostały zestawione w Tabeli nr 1. Tabela 1. Podstawowe dane techniczne tokarki sterowanej numerycznie OPIS PARAMETRÓW JEDN DANE WIELKOŚCI przelot nad łożem mm min. 320 przelot nad suportem mm min. 150 długość w kłach mm min. 500 WRZECIENNIK zakres obrotów wrzeciona obr/min min. 150 - 2500 przelot wrzeciona mm min. 40 stożek wrzeciona - Morse'a 6 moc silnika napędu głównego kW min. 3 SUPORT przejazd w osi X mm min. 180 przejazd w osi Z mm Min. 500 max. wymiary narzędzia mm Min. 16 x 16 liczba narzędzi szt min. 5 KONIK wysuw tulei konika mm min. 120 średnica tulei konika mm min. 60 stożek tulei konika - Morse'a 3 WYMIARY MASZYNY długość mm max. 2000 szerokość mm max. 2000 wysokość mm max. 2000 waga netto kg max. 2000 INNE twardość prowadnic HRC min. 52 1.2. Wyposażenie tokarki sterowanej numerycznie Zamawiający wymaga, aby tokarka sterowana numerycznie posiadało następujące wyposażenie: * sterowanie SIEMENS min. 808D, * uchwyt manualny 3 szczękowy O150, * konik manualny, * Kieł obrotowy do konika, * chłodzenie zewnętrzne, * oświetlenie robocze, * podkładki regulacyjne i antywibracyjne pod maszynę, * zestaw narzędzi do obsługi maszyny, * certyfikat CE, deklaracje zgodności i testy eksploatacyjne w języku polskim * instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, 1.3. Pakiet narzędzi do tokarki sterowanej numerycznie Zamawiający wymaga, aby tokarka sterowana numerycznie posiadało następujący pakiet narzędzi dobranych do ofertowanej maszyny: a) Noże tokarskie min. 5 różnych rodzajów po 1 sztuce każdego typu np.: * nóż tokarski DWLNR1616H06 * nóż tokarski DDJNR1616H11 * nóż tokarski S20S-SCLCR09 * nóż tokarski QEFD1616R17 * nóż tokarski SWR1616H16B b) płytki skrawające min. 8 różnych rodzajów min. po 10 sztuk każdego typu np.: * płytka skrawająca WNMG060404-DF YBC252, * płytka skrawająca WNMG060404-EF YBG205, * płytka skrawająca DNMG110404-DM YBC252, * płytka skrawająca DNMG110404-EF YBG205, * płytka skrawająca CCMT09T304-AHF YBC152, * płytka skrawająca CCMT09T302-EF YBG205, * płytka skrawająca ZTFD0303-MM YB9320, * płytka skrawająca RT16.01W-AG60PB YBG202. 1.4. Komputer przenośny do współpracy oprogramowania SolidWorks z tokarką sterowaną numerycznie Zamawiający wymaga aby w komplecie dostarczyć komputer przenośny do pracy z maszyną pozwalający na projektowanie w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu SolidWorks w najnowszej wersji. Zestaw musi pozwalać na podłączenie komputera do maszyny i poprawną ich współpracę. Minimalne wymagania to: * Ekran 15 cali, * Procesor - równoważny I5-3570K lub E3-1225v2 lub wyższy, * Pamięć RAM - min. 8 GB pamięci RAM, * System operacyjny - Windows 7 PRO x64 lub nowszy, * Dysk twardy - min. 1000 GB + SSD 240GB, * Karta graficzna - równoważna z Nvidia Quadro K1000 lub wyższy model, * Napęd optyczny pozwalający na odczytywanie nośników danych np.: CD-ROM, DVD, Blu-ray, * Min. 3 szt. w tym USB 3.0. * HDMI 2. WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY POZATECHNICZNE Zamawiający wymaga dostawy maszyny do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, wykonania montażu dostarczonej maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, uruchomienia, przeprowadzenia testów po uruchomieniowych oraz 1 dniowego szkolenia dla personelu technicznego (operatorów CNC) na dostarczonej maszynie w miejscy dostarczenia w ilości ok. 6 osób. Dodatkowo Zamawiający wymaga organizacji min. 2 dniowego szkolenia dla operatorów CNC (ok. 4 osoby) przeprowadzonego w siedzibie dostawcy maszyny. Zamawiający ma obowiązek dokonać oceny miejsca przeznaczonego na zainstalowanie maszyny pod kątem wytrzymałości mechanicznej , podłogi pomieszczenia . Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potrzebny sprzęt i środki niezbędne do zdjęcia maszyny z pojazdu transportującego i wprowadzenie maszyny do obiektu w tym branie udziału w rozładunku oraz jej ustawieniu. Operacją zdjęcia i ustawienia maszyny kieruje Wykonawca. Zamawiający musi potwierdzić posiadanie zdolności sprzętowo - materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia . Zamawiający udostępni - przekaże Wykonawcy dane firmy, która podejmie się zdjęcia i transportu maszyny w siedzibie Zamawiającego. Za uszkodzenia w trakcie zdejmowania i ustawienia maszyny odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42621100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena95
gwarancja 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.