eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Zamówienie uzupełniające - modernizacja i dostosowanie Zespołu Poszpitalnych Zabytkowych Budynków do potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu - budynek nr 1 - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Żagań: Zamówienie uzupełniające - modernizacja i dostosowanie Zespołu Poszpitalnych Zabytkowych Budynków do potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu - budynek nr 1 - etap I
Numer ogłoszenia: 258043 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Żaganiu, ul. Pomorska 14, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772785, faks 068 3772785 , strona internetowa www.psmuza.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - modernizacja i dostosowanie Zespołu Poszpitalnych Zabytkowych Budynków do potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu - budynek nr 1 - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac modernizacyjnych, dostosowujących wchodzący w skład zespołu poszpitalnych zabytkowych budynków budynek nr 1 do potrzeb PSM I i II stopnia Żaganiu. Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) Roboty elektroenergetyczne. b) Roboty sanitarne. 2. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Cząstkowe osztorysy nakładcze (przedmiary robót). 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Żagań, ul. Żelazna 1. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2014 roku. 6. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie jednej faktury. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 7. Główne kody CPV: 45.21.23.53-5, 45.45.31.00-8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.53-5, 45.45.31.00-8.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. W jego wyniku za najkorzystniejszą została wybrana oferta firmy ORLIKON Spółka z o. o. z Poznania. W treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia została zastrzeżona możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamówień uzupełniających do wysokości 40 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 kolejnych lat. Przedmiotem zamówienia podstawowego była realizacja prac budowlano - instalacyjnych na zewnątrz i wewnątrz budynku nr 1. W wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty firmy ORLIKON Spółka z o. o. powstały u Zamawiającego oszczędności. Jednocześnie w toku realizacji prac okazało się, że z punktu widzenia docelowego zakończenia prac I etapu wymagane jest wykonanie dodatkowych prac budowlano - instalacyjnych, o charakterze wpisującym się w zamówienie podstawowe. A ich wartość nie przekracza dopuszczalnego zapisami siwz pułapu. Mając powyższe na uwadze, można stwierdzić, iż zachodzą przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ORLIKON Spółka z o. o., ul. Za Groblą 1, 61-860 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.