eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewkowo › Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowościachWierzchosławice, Szadłowice, Murzynno i Kijewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Gniewkowo: Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowościach: Wierzchosławice, Szadłowice, Murzynno i Kijewo
Numer ogłoszenia: 257995 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniewkowo , ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3543014, faks 052 3543037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowościach: Wierzchosławice, Szadłowice, Murzynno i Kijewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej wraz z wykonaniem odwodnienia terenu i ogrodzenia w miejscowościach: Wierzchosławice, Szadłowice, Murzynno i Kijewo. Nawierzchnia poliuretanowa wykonywana jest w technologii natrysku mechanicznego. Część I. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Wierzchosławice 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenia terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego do kanalizacji deszczowej, f) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm, g) wykonanie skoczni do skoku w dal - 68,60 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 10 do siwz. Część II. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Szadłowice 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenia terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego, f) studni chłonnej, g) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm o powierzchni 120,00 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 11 do siwz. Część III. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Murzynno 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenie terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego, f) studni chłonnej, g) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm o powierzchni 140,00 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 12 do siwz. Część IV. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Kijewo 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenia terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego, f) studni chłonnej, g) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm o powierzchni 288,00 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 13 do siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: Część I - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część II - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część III - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część IV - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone: 1) w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie, O/Gniewkowo - 47 8185 0006 0200 0172 2000 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zadanie -Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowościach: Wierzchosławice, Szadłowice, Murzynno i Kijewo-. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem Zamawiający proponuje dołączyć do oferty. 2) wnoszone w pozostałych formach należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Gniewkowo, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres wykonawcy, 4) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.01.2015 r. do godz. 10.00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pie-niędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) przedstawią wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie (załącznik nr 4), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w zdaniu wcześniejszym. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę lub remont boiska z nawierzchnią poliuretanową, oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnienie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiadających za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami następującymi osobami: - kierownik budowy legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej*. *Uprawnienia budowlane wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394). Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia; b) złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierujące robotami budowlanymi), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.1.1 ppkt 1-3. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Inne dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1) Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2) Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, d) siły wyższej, klęski żywiołowej, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu, f) niewypałów i niewybuchów, g) wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w siwz, 3) Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) zawieszenie robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od wykonawcy, d) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, e) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z siwz, 4) Jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności : a) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawa itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazywane w lit c będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększanym z tego powodu kosztom. 5) Podwykonawstwo: a) zmiana zakresu robót powierzonych umową o podwykonawstwo lub umową zawartą pomiędzy podwykonawcą a dalszym podwykonawcą, b) zmiana stron lub strony umowy o podwykonawstwo pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, c) zmiana stron lub strony umowy zawartej pomiędzy podwykonawcą a dalszym podwykonawcą pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, d) zlecenie części robót umową o podwykonawstwo lub umową zawartą pomiędzy podwykonawcą a dalszym podwykonawcą, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, e) rezygnacja z podwykonawcy, f) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy, czy też wprowadzenia ewentualnych robót zamiennych. 7) Pozostałe zmiany: a) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wykonawcy, b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Ksh, c) zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy jest to korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewkowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego- Urząd Miejski, ul. 17 stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego, ul. 17 stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W tym celu należy wypełnić zestawienie tabelaryczne stanowiące załącznik nr 9 do siwz. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek należy spełnić odpowiednio na dzień składania ofert w postępowaniu lub na dzień złożenia propozycji dokonania takiej zmiany. Sposób dokumentowania wymagań pozwalających wykazać ich spełnienie musi być zgodny z wymaganiami treści siwz obowiązującej w niniejszym postępowaniu. 2. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z następujących źródeł: 1) środki własne Gminy Gniewkowo, 2) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 -Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju- w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi- objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Wierzchosławice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenia terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego do kanalizacji deszczowej, f) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm, g) wykonanie skoczni do skoku w dal - 68,60 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 10 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Szadłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenia terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego, f) studni chłonnej, g) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm o powierzchni 120,00 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 11 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Murzynno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenie terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego, f) studni chłonnej, g) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm o powierzchni 140,00 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 12 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Kijewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,14 x 44,14 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej grubości 20 cm, b) ogrodzenia terenu boiska z bramą wjazdową i dwoma furtkami, c) piłko chwytów 10,00 x 4,00 m, d) oświetlenia płyty boiska wielofunkcyjnego, e) odwodnienia liniowego, f) studni chłonnej, g) utwardzenie terenu kostką betonową grubości 6 cm o powierzchni 288,00 m2 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót - załącznik nr 13 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.