eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu oraz monitorowanie sygnałów z systemu wizyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Radom: Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu oraz monitorowanie sygnałów z systemu wizyjnego
Numer ogłoszenia: 257951 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu oraz monitorowanie sygnałów z systemu wizyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony świadczył usługę ochrony fizycznej oraz monitoringu wizyjnego mienia Zamawiającego składającego się z budynków i urządzeń, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach wraz z przyległym terenem wskazanych poniżej jako posterunek nr 1 i 2.
Usługa ochrony będzie świadczona przez pracowników Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu mienia przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem oraz działaniem osób trzecich. Usługa obejmuje również majątek ruchomy znajdujący się na terenie tych obiektów, nawet jeśli nie stanowi własności Zamawiającego.
Lokalizacja posterunku nr 1 - ul. Wernera 4a w Radomiu - portiernia budynku biurowego Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie. Budynek, wyposażonej w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynku) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - na korytarzach budynku).
W skład 1 posterunku wchodzi budynek biurowy wraz z przyległym terenem.
Lokalizacja posterunku nr 2 - Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk. Zlokalizowany w budynku zaplecza eksploatacyjnego kompleksu wodnego, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynków) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - w drewnianych domkach letniskowych).
W skład 2 posterunku wchodzą:
1) budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie wraz z przyległym terenem,
2) ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem,
3) elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem,
4) kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji wodnych podstawowych obejmujący:
- zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową,
- zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów,
- czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi,
- pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.
Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr 1:
1) ochrona fizyczna 12-godzinna (od godz. 06.00 do godz. 18.00), dni robocze z możliwością interwencji patrolu,
2) nadzór systemu monitoringu poprzez analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie z interwencją patrolu:
- 12-godzinny (od godz. 18:00 do godz. 06:00) w dni robocze,
- 24-godzinny w dni wolne od pracy i święta.
Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr 2 (obejmująca wszystkie składniki posterunku nr 2):
- ochrona fizyczna 12-godzinna (od godz. 19.00 do godz. 07.00), 7 dni w tygodniu,
- obserwacja przez pracownika/ów ochrony obiektu sygnałów z systemu wizyjnego zainstalowanego na obiekcie,
- 24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego.
Szczegółowy zakres świadczenia usług obejmuje:
Posterunek nr 1:
a) dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (montaż dodatkowych kamer, dostarczenie łącza internetowego do transmisji sygnału, ewentualna modernizacja istniejącego systemu),
b) patrolowanie całości obiektu,
c) dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie,
d) analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie,
e) podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne w czasie nie dłuższym niż 10 minut,
f) natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie,
g) zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
h) pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej,
i) doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych zamontowanych w obiektach,
j) kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej,
k) prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść osób trzecich do budynku oraz pracowników urzędu w godzinach pozaurzędowych tj. od 16:00 do 18:00,
l) udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie,
m) przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym,
n) doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00,
o) wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów,
p) utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie gałęzi drzew i krzewów itp.),
q) w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń,
r) wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.
Posterunek nr 2
a) patrolowanie całości obiektu,
b) monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego oraz analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie,
c) podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
d) natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie,
e) pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej,
f) zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
g) kontrola wstępu osób na teren obiektu,
h) prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
i) ewidencjonowanie oraz wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami,
j) utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści, zamiatanie itp.),
k) w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń,
l) wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów,
m) wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.
Usługa o charakterze niepriorytetowym wyszczególniona pod pozycją nr 23 załącznika nr 2 do rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy).

UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formie:
- pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PKO BP Nr 68 1020 1026 0000 1202 0230 4426 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty,
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancji bankowych,
- gwarancji ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 9 marca 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w rozdziale XI pkt 1b SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca zrealizował co najmniej 1 usługę ochrony mienia trwającą minimum 12 kolejnych miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych głównych usług na formularzu określonym w rozdziale XI pkt 1c SIWZ i ogłoszeniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia. W przypadku nie dysponowania takim sprzętem, należy przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1a SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia sprawującym nadzór nad pracownikami nie posiadającymi licencji oraz dysponuje zorganizowaną i zmotoryzowaną grupą interwencyjną. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, należy przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganych osób z uprawnieniami. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przed-łożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szczegółowo określony w rozdziale XI pkt 1d-e SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentów, określonych w rozdziale X. pkt 1a SIWZ oraz ogłoszeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    oświadczenie podmiotu użyczającego zdolności ekonomicznej o solidarnej odpowiedzialności, w przypadku konieczności korzystania z tych zasobów w następstwie skutków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 5
  • 3 - Czas dojazdu do posterunku nr 2 - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
- terminu realizacji umowy,
- zakresu umowy,
- wartości umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub rezygnacji z części zakresu umowy:
- w przypadku zmian organizacyjnych lub administracyjnych w jednostce Zamawiającego stosownie do wysokości posiadanych środków,
w przypadku nałożenia na Zamawiającego w drodze postanowienia lub decyzji zmiany rodzaju ochrony (np. podwyższenie zabezpieczenia na którymś z obiektów) co wiązałoby się ze znacznym wzrostem kosztów, wprowadzeniem osób z uzbrojeniem itp.
4. W przypadku zmian o których mowa w ust. 3 rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zaproponowanych stawek w kalkulacji ceny oferty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.