eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup i dostawa chirurgicznych narzędzi ortopedycznych dla SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/99/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Otwock: Zakup i dostawa chirurgicznych narzędzi ortopedycznych dla SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/99/2015
Numer ogłoszenia: 257856 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194620 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa chirurgicznych narzędzi ortopedycznych dla SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/99/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III siwz, załączniku nr 1 do siwz - Formularzu ofertowym oraz załączniku nr 7 do siwz - Tabeli wymagań ogólnych dla pakietów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa, 1 zestawu chirurgicznych narzędzi ortopedycznych do operacji biodra.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chfa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26696,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26056,89

  • Oferta z najniższą ceną: 26056,89 / Oferta z najwyższą ceną: 26056,89

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa 1 zestawu chirurgicznych narzędzi ortopedycznych do operacji kolana.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chfa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40243,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39298,84

  • Oferta z najniższą ceną: 39298,84 / Oferta z najwyższą ceną: 39298,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa 1 zestawu chirurgicznych narzędzi ortopedycznych do operacji kręgosłupa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chfa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64694,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69995,93

  • Oferta z najniższą ceną: 69995,93 / Oferta z najwyższą ceną: 69995,93

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa 1 zestawu chirurgicznych narzędzi ortopedycznych do operacji stopy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chfa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20221,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19833,44

  • Oferta z najniższą ceną: 19833,44 / Oferta z najwyższą ceną: 19833,44

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa 3 zestawów chirurgicznych narzędzi ortopedycznych zestaw mały.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chfa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44420,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43215,93

  • Oferta z najniższą ceną: 43215,93 / Oferta z najwyższą ceną: 43215,93

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa 2 zestawów chirurgicznych narzędzi ortopedycznych do zespolenia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chfa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35571,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34915,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34915,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Sprzedaż, dostawa narzędzi przeznaczonych do uzupełnienia oraz na oddziały szpitalne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advance Europe Sp. z o.o. Biuro techniczno-Handlowe, Ul. Skrzetuskiego 30m. 3, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1755,52

  • Oferta z najniższą ceną: 1755,52 / Oferta z najwyższą ceną: 5355,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.